е46 330д проблем с бооста
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
е46 330д проблем с бооста
ЗДР .. колегии имам странен проблем.... и искам да го дискутирам с вас .. паля колата тя загрява всичко както по реда му ... И карам ... давам газ колата въври ... след 5 10 мин каране нормално .. турбото не прави налягане .. Имам боост метър .. колата си работи на 2.1 бар когато е както трябва геометрията работи всичко ... Но след известно време става мега лагава и не надува както трябва надува до 1.8 и то на много високи обороти ... гасим палим ии колата си върви както трябва но за кратко .. Мисля си че проблема може би е от клапан Н75 но на диагностика не излиза никаква грешка .. геометрията е перфектна лоста се движи изключително лесно .... Възможно ли е Н75 да се ебава ...
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: е46 330д проблем с бооста
Изглежда някъде изчезва вакуума. Прегледай си тампоните на мотора, те са с вакуум и може да има изтичане от там.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: е46 330д проблем с бооста
Изолирал съм ги вакъм да няма никъде освен на Н75 .. днес смених датчика ии отново същата работа ... забелязах нещо .. когато го направи на изхода от Н75 които влиза вече в актуатора вакумът е мнного слаб ... почти няма ... а преди него има ... Това е когато бъгне ... иначе преди да бъгне има вакум и на входа и на изхода ...... започвам да си мисля че проблема е софтуерен ... ;д
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: е46 330д проблем с бооста
Е това, че на изхода няма вакуум аз го усетих, но на входа имали? По принцип ще има грешка все пак някаква, другия вариант е не софтуера, но самият компютър да има проблем.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: е46 330д проблем с бооста
Смени си всички вакуумни маркучета - евтини са (по няколко лева метъра), и ще разбереш дали изпуска отнякъде.
Si non confectus, non reficiat.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: е46 330д проблем с бооста
Вакуум маркуча за тампоните е с друг диаметър и дебелина от останалите!
Интересно ми е ако са ти скисани тампоните на мотора и при висока скорост се активира управлението на вакуума на тампоните (както е стандартно), ще се изгуби ли вакуума необходим за нормалното опериране на спирачките? Възможно ли е това да е причината да се кривят предните дискове и да тресът?
Интересно ми е ако са ти скисани тампоните на мотора и при висока скорост се активира управлението на вакуума на тампоните (както е стандартно), ще се изгуби ли вакуума необходим за нормалното опериране на спирачките? Възможно ли е това да е причината да се кривят предните дискове и да тресът?

- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: е46 330д проблем с бооста
K0ntrax написа:ЗДР .. колегии имам странен проблем.... и искам да го дискутирам с вас .. паля колата тя загрява всичко както по реда му ... И карам ... давам газ колата въври ... след 5 10 мин каране нормално .. турбото не прави налягане .. Имам боост метър .. колата си работи на 2.1 бар когато е както трябва геометрията работи всичко ... Но след известно време става мега лагава и не надува както трябва надува до 1.8 и то на много високи обороти ... гасим палим ии колата си върви както трябва но за кратко .. Мисля си че проблема може би е от клапан Н75 но на диагностика не излиза никаква грешка .. геометрията е перфектна лоста се движи изключително лесно .... Възможно ли е Н75 да се ебава ...
И аз имам същият проблем 2,0д 150к. Вече половин година не мога да я оправя.

- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: е46 330д проблем с бооста
bobreti написа:K0ntrax написа:ЗДР .. колегии имам странен проблем.... и искам да го дискутирам с вас .. паля колата тя загрява всичко както по реда му ... И карам ... давам газ колата въври ... след 5 10 мин каране нормално .. турбото не прави налягане .. Имам боост метър .. колата си работи на 2.1 бар когато е както трябва геометрията работи всичко ... Но след известно време става мега лагава и не надува както трябва надува до 1.8 и то на много високи обороти ... гасим палим ии колата си върви както трябва но за кратко .. Мисля си че проблема може би е от клапан Н75 но на диагностика не излиза никаква грешка .. геометрията е перфектна лоста се движи изключително лесно .... Възможно ли е Н75 да се ебава ...
И аз имам същият проблем 2,0д 150к. Вече половин година не мога да я оправя.
Аз, също ! e46 2.0d 136hp remap
Когато е студена ряза който има няма нищо общо,след като позагрее малко-не върви. Общо взето първите 15 мин каране, дърпа много.
На 4-5та скорост до 2000 оборота ок има някакво дърпане, НО на 3000 оборота настъпвам, чува се буботене и няма никои. Гледах съединенията по турбото, ок са......
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: е46 330д проблем с бооста
Днес смених соленоида на турбото и изолирах вакум компенсатора.Вакума който влиза в компенсатора е силен,а вакума който отива в соленоида почти никакъв.Но имам друго наблюдение след изолацията на вакум компенсатора маркучето го мушнах директно на соленоида, но изхода на соленоида към турбото пак ми малее.Довечера ще видя как е.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: е46 330д проблем с бооста
Колега според мен е соленоида на тампоните на двигателя в комбинация със скъсани тампони.
Тази гад, когато е на място държи вакуум, но когато си в движение се отваря и губиш вакуум. От там проблеми с бууста и спирачките.
Има два режима на работа за меки тампони и за твърди тампони:
They change stiffness to reduce engine vibration, depending upon conditions, something like this:
Engine Mount Control DDE 4.0
The controllable engine mounts are switched to "hard" or "soft" corresponding to operating conditions.
Function
The pressure converter connects the engine mounts to the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the engine mounts so that they switch to "soft".
The engine mounts are activated at:
Road speed < 60 km/h and
Engine speeds < a value which depends on the coolant temperature as follows:
Below -40 °C: 1200 rpm
From -40 °C to -10 °C: 1200 rpm to 1050 rpm
Above -10 °C: 1050
При мен се осъмних в това, когато спирам продължително и точно в края изключвам от скорост. Тогава спирачките спират по-рязко, защото клапана се затваря на ниски обороти.
Тази гад, когато е на място държи вакуум, но когато си в движение се отваря и губиш вакуум. От там проблеми с бууста и спирачките.
Има два режима на работа за меки тампони и за твърди тампони:
They change stiffness to reduce engine vibration, depending upon conditions, something like this:
Engine Mount Control DDE 4.0
The controllable engine mounts are switched to "hard" or "soft" corresponding to operating conditions.
Function
The pressure converter connects the engine mounts to the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the pressure converter switches vacuum through to the engine mounts so that they switch to "soft".
The engine mounts are activated at:
Road speed < 60 km/h and
Engine speeds < a value which depends on the coolant temperature as follows:
Below -40 °C: 1200 rpm
From -40 °C to -10 °C: 1200 rpm to 1050 rpm
Above -10 °C: 1050
При мен се осъмних в това, когато спирам продължително и точно в края изключвам от скорост. Тогава спирачките спират по-рязко, защото клапана се затваря на ниски обороти.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани