Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
А ЕГР-а гледал ли си го дали работи? Според мен от там ти идват проблемите, щом дебитомера е нов. Махни маркуча и запали колата да видиш как се държи клапана.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
bobreti написа:NikVanov написа:Тоест, ако колата върви не им обръщай внимание. Но ако някой знае как могат да се изтрият да сподели.
Колега аз ги трия но явно пак излизат. Днешните ги изтрих, карах колата 20-25км. Утре пак ще я закача и ако ги има дори и в жълто значи не е добре работата.
Колега, щом ги изтриваш но пак излизат значи имаш проблем. Нямаш подгряване на втори цилиндър. Но по-неприятна е 4B10- екзотична е и говори за сериозен проблем с дюза/и или компресия и трябва да реагираш бързо за отстраняване на проблема, ако е лошо работеща дюза. Но преди всичко закачи колата с фирмена диагностика. Със Скенер и Инпа грешките може да са реални, може и да не са.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Спри ЕГР-а и пробвай пак, и не слагайте пиербург дебитометри на бош система, не е добре.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
DiGital написа:Спри ЕГР-а и пробвай пак, и не слагайте пиербург дебитометри на бош система, не е добре.
Казаха ми че е по добър от Бош.Незнам на кой да вярвам вече и какво да сменям

- novatora
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 6.04.2016
- Местоположение: Петрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d 150 hp 2003 turing
- Мечтае да кара: 7 серия
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Аз карам 4 поред дизел но първи от бмв. Това с липсата на мощ и после идването ми звучи като проблем с вакумни маркучи, вакумен резервоар ако тук при бмв има или управланието на турбината(актоактор). При зацапана геометрия също се получават подобни аномалии. Това са само предположения. Тепърва разучавам бмв.
- VladiE
- ентусиаст
-
- Мнения: 830
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
При мен имаше подобен проблем от соленоида на актуатора.
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SHV-E250K с помощта на Tapatalk
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Постоянни ядове с 2.0д 150к.с
Днес спрях вакума на AGR усещам разлика във вървенето явно не е затварял.Ще свяля соленоида на турбото и ще го измия с контактен спрей,ако има някаква разлика ще го сменя с нов.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани