Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
В по-горните ми мнения има линк към FB където беше споделеня обявата и към историята на колата. Наистина на снимки хваща окото веднага, но и парите са и много за 525
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
host написа:Bavareca90 написа:до 3000 лв мога ли да купя е39 520и дори и постна да е ? и да е изправна горе долу ?
с още 3хил лв в джоба за ремонт ... можепроверявано
Колега, изобщо не е така
Може да се намери хубава е39-ка и за по малко пари, ама трябва търсене и постоянно дебнене, и веднага давам пример.
Моята е39-ка я взех за 2400лв, да 96г. 2,0-ка ама почти перфектна. Е не е лъжа че съм вкарал още 4 хил, но съм ги вкарал защото аз съм искал да направя колата, така както ми харесва на мен, ако я беше взел някой улегнал човечец щеше да мине само с регистрация и смяха на хидравличната помпа. Всичко друго, джанти, АГУ, брони, стопове, фарове, генерации, буфери, парктроници, телефони са лично моя "инвестиция". А не е като да няма екстри, кожата перфектна, подгрев, мулти,автопилот, задна ел щора, цд чейнджър, пръскални на фаровете, ски сак и т.н.
По окачването не съм сменил - нищо (всъщност смених 2 предни амортесьора, че с единия уцелих такава дупка е изкривих и двете джанти от ляво и срязах едната гума)
Та идеята ми е че човек ако търси - намира, ама не можеш да кажеш е тая е 3000 бона и още 3000 за ремонт. Купуваш я тая за 9 бона и на 5 ден ти се къса коляновия вал - гаранция няма....
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Niccolo написа:drago9205 написа:163-коньовият м57 е. Но Наистина е без значение и според мен, аз смятам, че цената е височка (особено на фонът на коли като тази форумна е46-ца, която сега виждам, че е продадена за значително по-малко, вярно 3-ка е, но е със значително по-добър сетъп на двигател/скоростна).
И на мен ми харсва въпросната 5-ца, но наистина поне да беше ремапната 530-ка с ръчни скорости
П.С.
Историята изглежда добре, но до 2007-ма, от там нататък си е мътна работа, особено с това връщане на километрите (история на колата)
Ееее размаза ме с тази история, дай и на нас линк да гледаме история
viewtopic.php?f=1&t=410916
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Това, че някой е купил не особено скъп екземпляр, с неголям двигател и средно ниво на екстри и е набил още толкова, за да добавя каквото на него му харесва... и после иска да си избие едва ли не вложеното... айде моля ви!
Колко трябва да струва едно 520и? То тогава 540-ка трябва да върви по 15к лв и нагоре.

- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Толкоз да е гола тя няма абсолютно никакви екстри,поне мулти волан да имаше.Но общо взето е добре за тия пари.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
На мен ми харесва, защото изглежда спретната и чиста. Подобна кола някак си по-привлича от изморена, но натъпната с екстри. Малко пазарлък и ако е читава аз бих я взел. Един мултиволан е 250лв...И реално човек, който иска колата заради самата нея (а не заради едната навигация да кажем) ще има всичко необходимо и ще си я кара с кеф.
- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Аз и затова гледам тази кола. Не ми трябват повечето ектри и понеже изглежда добра стойката и затова питам за нещо което по снимки още да се забелязва. Най-вероятно ще ида на място да я видя.
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Трябва да отидеш и да видиш как работи. Ако можеш да я караш е голям плюс. Всъщност ще е рискова покупката, ако не можеш да я караш... Главно двигателя трябва да те интересува в тази кола - дали работи стегнато. За харча на масло при М54... едва ли може да разбереш, освен ако в ауспуха не намериш як мазноч.
Не пречи да бръкнеш с пръст и да видиш. И разбира се дали работи оборудването - климатроник, ел. пакет и т.н. Окачването пак е на късмет. Моята дойде от Германия и се разтропа цялата за 1500км в БГ.
Най-вероятно ще смениш това-онова. И сега се сещам за един чест проблем при е39 (всъщност не съм сигурен колко е чест) - тресене при 110-130км/ч. Вероятно си видял темата в подфорума, но някои колеги все още не могат да се справят. За целта обаче трябва да има къде да я покараш с такива скорости.


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
hishnika написа:host написа:Bavareca90 написа:до 3000 лв мога ли да купя е39 520и дори и постна да е ? и да е изправна горе долу ?
с още 3хил лв в джоба за ремонт ... можепроверявано
Колега, изобщо не е така
.........
Та идеята ми е че човек ако търси - намира, ама не можеш да кажеш е тая е 3000 бона и още 3000 за ремонт. Купуваш я тая за 9 бона и на 5 ден ти се къса коляновия вал - гаранция няма....
Помисли си пак и ми кажи ... може ли да си купиш е39 до1500 ЕВРО и да не очакваш в следващите 12 месеца да дадеш до още 1500 ЕВРО за окачване и каквото друго излезе?
Хората имащи 3000лв/1500евро за кола (само толкова) дали е добра идея да си търсят автомобил който само ходовата му част да се смени от до + рейка (класика) е доволно добра сума?
Това, че ти си търсиш ДУПКА в която да нариваш пари , не значи, че това е добра идея. И аз така си купих 36ца, да си давам парите за "хоби".
А човека не пита за това, а пита реално може ли да си купи надеждна кола за 3000 лева ... може , ама по-скоро не


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
А на е39-ка за 10 бона окачването да не е некво специално и да не се чупи? Рейките им да не са вечни? Днес работи, утре не - това е ситуацията с колите втора употреба на 15 години. Те новите в гаранция се чупят, ебаси... Никога не съм гледал и търсил автомобил от най-евтините. Винаги съм ценял поддържаните. Но съм си купувал читави коли за под 50% от цитираните суми в тая тема и съм бил винаги доволен. Който не кара по БГ пътища той не сменя носачи...
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
ама е едно да спестиш без проблем 10к ... друго е да си спестил едвам 3к лв ? не мислиш ли ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Да, това не го коментирам. То е същото да имаш 10к лв и да си купиш кола за 10к лв. Просто има куп коли, които струват доста, но не и колкото са обявени. Разлика 3000лв между много скъпа е39ка и е60-ка 2006 година... Всеки сам да преценява. 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1664
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Извинявам се предварително за лаишкия въпрос,а и не се сетих къде другаде да попитам,но: двигателите М57 имат ли DPF филтър или не? Изобщо,как е решен там този въпрос? Ако има DPF-филтър, премахва ли се,препрограмира ли се нещо и т.н.? До сега не съм чел за подобни процедури,което ме води на мислълта,че филтъра е от друг тип... 

Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
ildivvy написа:Извинявам се предварително за лаишкия въпрос,а и не се сетих къде другаде да попитам,но: двигателите М57 имат ли DPF филтър или не? Изобщо,как е решен там този въпрос? Ако има DPF-филтър, премахва ли се,препрограмира ли се нещо и т.н.? До сега не съм чел за подобни процедури,което ме води на мислълта,че филтъра е от друг тип...
Оригинално при Е39 М57 няма ДПФ, има само катализатори
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани