Проблем с м52б25ту +видео

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Проблем с м52б25ту +видео

Мнение от BABHOMED » 24 Яну 2017, 21:54

Покарай я на бензин и я загаси на бензин след като се охлади мотора пробвай пак.Това с изключването на газовата също е добра идея !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: Проблем с м52б25ту +видео

Мнение от Войводата » 26 Яну 2017, 22:15

Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се ! :bchug: :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Проблем с м52б25ту +видео

Мнение от luizov » 27 Яну 2017, 8:42

Войводата написа:Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се ! :bchug: :bchug:


А как се оправя този проблем и как го установи? Понеже при мен нещата са подобни като симптоми.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с м52б25ту +видео

Мнение от stony1 » 27 Яну 2017, 8:59

Войводата написа:Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се ! :bchug: :bchug:


Колега, това ЕКУ "забива" в авариен режим когато някой от сензорите, свързани снего не работи или ЕКУто не го "вижда". Ако всички сензори са били видими от ЕКУ, то след врме пак ще направи проблем, но едно ме притеснява. Ако е било в авариен режим, няма значение дали дебитомера е включен или изключен, което пък ме навежда на мисълта, че връзката ЕКУ-дебитомер, е била лоша. Това води до голяма разлика между отчитаните от ЕКУ стойности и еталонните, които са заложени в него. При това положение се получава поведение на двигателя, което си описал. Имай предвид, че всеки един семзор, свързан с ЕКУ може да е причина за подобно поведение.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: Проблем с м52б25ту +видео

Мнение от Войводата » 27 Яну 2017, 20:44

stony1 написа:
Войводата написа:Проблема е разрешен, ЕКУ-то беше забило в авариен режим. БЛАГОДАРЯ на отзовалите се ! :bchug: :bchug:


Колега, това ЕКУ "забива" в авариен режим когато някой от сензорите, свързани снего не работи или ЕКУто не го "вижда". Ако всички сензори са били видими от ЕКУ, то след врме пак ще направи проблем, но едно ме притеснява. Ако е било в авариен режим, няма значение дали дебитомера е включен или изключен, което пък ме навежда на мисълта, че връзката ЕКУ-дебитомер, е била лоша. Това води до голяма разлика между отчитаните от ЕКУ стойности и еталонните, които са заложени в него. При това положение се получава поведение на двигателя, което си описал. Имай предвид, че всеки един семзор, свързан с ЕКУ може да е причина за подобно поведение.

Аз съм напълно наясно, че всеки един сензор може да е причина за тази работа на мотора. Колата го имаше проблема от 2-3 месеца, но нямах време да му обърна внимание на колегата и караше с откачен дебитомер. Колата имаше нужда от обслужване и така и така я вкарахме да я обслужим (вериги, гарнитури, презацепване на ваноси, масло и филтри) и се разбрахме да погледна дразнещия проблем. Започнах да се занимавам с проблема , първото нещо ми беше да я закача да видя какво дава като живи данни и какви грешки има, да но всичко си беше наред и имаше обичайните грешки за кола която се кара на газ, сондте след катализаторите. При обслужването искаше да му изолирам клапана за картерни газове, всичко беше свършено. Значи това го изключих като вариант клапан защото всички знаем че долния маркуч който отива в щеката се разлага и колата започва да смуче въздух от там и става манджа.. След което 2 от дюзите не работеха добре, извадих цялата рейка и си спретнах нещо като стендче за да ги видя как пръскат съвкупно и 6-те, 2 от тях не бяха добри и ги смених. ДИСА клапата не затваряше, беше и заминала вакумната клапа, сложих друга ДИСА. Стъпковото моторче също го сменях със 100% работещо, понеже имам доста налични части и имам възможност да пробвам с работещи. Мерих стойностите и на датчиците на валовете и те си бяха наред, налягането на бензиновата рейка си беше както трябва, нямаше никъде скъсани маркучи, скъсана гарнитура и т.н. Пробвах и с откачване на газовия компютър, за да не бърка той нещата и не пак същата работа.. Всички възможни варианти пробвах и абсолютно никаква промяна. Накрая извиках приятел който се занимава с чипове и установихме че компютъра е забил на аварийна карта и затова след като се закачи дебитомера той започва да го бърка вместо да оправи стойностите (това го е причинило компютъра на газта, защото му горя веднъж компютъра и точно от тогава му се е появил и проблема). Благодаря на всички за съветите, но просто след 4-тия ден занимавка по колата реших да пиша и тук защото не е срамно да питаш. От дълго време се занимавам с тези колички и горе долу съм им научил всички болежки, днес също правих кола с същия проблем но само хванах гофрето след дебитомера и ми се разпадна в ръцете.. Така че Благодаря още веднъж за всички съвети, дано да се извлече и нещо полезно от темата. :bchug: :bchug: :bchug:
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook