За какво е тази жичка(букса)?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Iliqn_kumanov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 21.12.2016
За какво е тази жичка(букса)?
Колеги вижте на какво се натъкнах днеска. Кабелчето е само едно кафяво и нямам никаква престава къде трябва да стои. Намира се в близост до Егр-а който предния собственик е затапил. Колата пуши доста бяло докато загрее и има постоянна отвратителна миризма на неизгоряла нафта от ауспуха. Колата е е46 2.0д 136 коня.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: За какво е тази жичка(букса)?
С един кабел там е датчика за налягане на маслото. Той е там, под филтъра на маслото отзад. Но с изключен датчик лампата за маслото ще свети постоянно.

- Iliqn_kumanov
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 21.12.2016
Re: За какво е тази жичка(букса)?
Лампата на маслото ми светеше само за няколко секунди когато запаля и изгасяше. Днес реших да си проверя свещите заради белия пушек. Оказа се че трябва доста да се разглабя. Махат се колекторите и хубво се видя точно къде влиза кабелчето, в една букса до топлообменника( явно наистина е за маслото). При едната свещ лампата светна много слабо(лед крушка), отвих я и директно на акумулатора, оказа се изгоряла и я смених, другите всичките развих и на акумулатора - ведага почваха да греят. Когато зап8чнах да сглобявам забелязох че от задната страна на колекторите има място за букса, а когато разглабях не съм махал такава. Разрових и намерих буксата и я включих. Запалих колата нямаше бял пушек, а когато тръгнах да я карам се изумих от вървенето и. Вече 18ките ги превърта на пълна газ, а преди нямаше хал в ниските никаква.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани