Проблем с волана!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gogobg
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 и 523i E60
Проблем с волана!
Здравейте! Четох във форума за проблеми с тежко въртене на волана, но навсякъде волана е твърд при ниски обороти , а при мене ефекта на твърдия волан се проявява когато се движа със скорост над 120 км/ч. Кажете каъв може да е проблема.
Само ЛЕВСКИ!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Проблем с волана!
gogobg написа:Здравейте! Четох във форума за проблеми с тежко въртене на волана, но навсякъде волана е твърд при ниски обороти , а при мене ефекта на твърдия волан се проявява когато се движа със скорост над 120 км/ч. Кажете каъв може да е проблема.

- gogobg
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 и 523i E60
Като написах втърдява имах в предвид, че като се опитам да отклоня колата леко волана е твърд и се получава едно насичане , а бе не мога да вкарам колата в пътя.
Само ЛЕВСКИ!
- gogobg
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 и 523i E60
Нали ако е кормилна рейка като въртиш на място трябва да се чува пукане и да има усилие при въртене, а при мен нито пукане нито усилие!
Само ЛЕВСКИ!
Re
gogobg,
Когато спираш примерно при скорост 90-120 имаш ли вибрация във волана ? Паркирай колата на равно и изгасиш двигателя, след това завърти волана рязко в ляво-дясно четвър оборот. Ако чуеш пукане или клопане е гребена на рейката. Аз имам същия проблем. Нямам луфт но има чукане и волана ми става твърд от време на време.
Когато спираш примерно при скорост 90-120 имаш ли вибрация във волана ? Паркирай колата на равно и изгасиш двигателя, след това завърти волана рязко в ляво-дясно четвър оборот. Ако чуеш пукане или клопане е гребена на рейката. Аз имам същия проблем. Нямам луфт но има чукане и волана ми става твърд от време на време.
- gogobg
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 и 523i E60
Спирал съм рязко при скорост 120-130км/ч и няма тресене на волана,а също така на угасена кола съм въртял рязко волана няма хлопане.Проблема е с висока скорост трудно нацелвам малко отклонение от пътя,т.с. като натисна волана гумите звъртат по вече от необходимото , а при плавен завой никакъв проблем!
Само ЛЕВСКИ!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- gogobg
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 8.08.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 и 523i E60
Значи какво установих сега. Нали като излизаш от завой и волана е почти изправен като подадеш газ волана сам си хваща пътя, при мене трябва да му помогна леко!
Само ЛЕВСКИ!
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Абе да питам нещо,за да не отварям нова тема.
Сега като се прибирах от Враца до Варна,в 60-70% от случайте,когато леко и малко рязко завия наляво,волана скърца малко,надясно като въртя волана не го прави.като че ли го прави при по ниска или средна скорост,при по висока като че ли не прави така
Тука чета за тия рейки,и почвам да се плаша,накой да знае какво може да е ? Не ми тресе нито волан,нито педала,нито предницата
Сега като се прибирах от Враца до Варна,в 60-70% от случайте,когато леко и малко рязко завия наляво,волана скърца малко,надясно като въртя волана не го прави.като че ли го прави при по ниска или средна скорост,при по висока като че ли не прави така

Тука чета за тия рейки,и почвам да се плаша,накой да знае какво може да е ? Не ми тресе нито волан,нито педала,нито предницата

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Ходих снощи,оказа се че тия в Враца като са слагали алармата,не са затегнали едни болтче под волана,и затова скърцало.Сега всичко е тип топ 

Колега, понеже и аз имам подобен проблем със промяна на състоянието на волана при определени моменти ( ниска или висока скорост) и все още несъм намерил причината, огледах внимателно как работи хидросистемата и ми направи впечатление че на рейката има едно устройство, което се нарича Torque Converter Servotronic.. Регулатор на усилието/ Ако имаш сервотроник е много вероятно тази джаджа да не работи коректно. Аз имам сервотроник и при тест с DIS в един сервиз на Bosch в Монтана засякохме грешка в серво системата. Проблема е че момчетата нямаха подходящия софтуер за моят компютър и неможахме да установиме конркетно дали е въпросния регулатор или друго. Но ако серво помпата,рейката и ремъка са ок според мен няма, какво друго да е. Провери въпросния регулатор. Дано съм ти бил полезен.
Парт номера на конвертора е: 32 41 1 134 770
Парт номера на конвертора е: 32 41 1 134 770
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани