Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
timur_lenk написа:Аз съм 2 г без него.Колата презареждаше 15.7 V и се усветкваше и гасеше в движение.Сега зарежда 14.2 V като всяка по стара кола.
Сега зарежда на 14.2 и пак е без него или го смени? И как реши проблема с презареждането?
Няма общо с темата, но не си мисли, че каращите Е60/Е61 на запад са много по-богати от нас.
Не случайно започнах предния пост, че това е лично мое мнение, както и съм изложил какви са ми съображенията с факти. Искам да кажа, че не търся съгласие с моето мнение. Никой не искам да убеждавам и всеки си решава как да си импровизира с колата, но само да допълня, че Е60/Е61 се произвеждат 7 години. През това време модела е претърпял стотици, че сигурно хиляди корекции. Но забележи, че инженерите макар, че проблема с IBS е масов, в нито един момент не решават да го махнат. Че даже са продължили да го слагат в следващия модел. Тъй, че сам решавай на кой да вярваш, на колегите от UK форумите или на инженерите на модела.
А и винаги имаш опцията за втора употреба.
П.С. Едно не мога да разбера. След като си изчел всички UK форуми и си видял какво правят хората на запад, защо все пак питаш? Или май търсиш повече мнения на хора, които да ти кажат да изхвърлиш IBS-a и да си решиш проблема?
Колега повярвай ми ако това нещо би ми навредило толкова на колата ще го сменя и с чисто ново , защото втора ръка част , която е масов проблем не бих взел( както и нарпавих с вакум помпата , като се скапа взех чисто нова). Просто обхождам всички варианти и искам да си направя сметка как да процедирам все пак 460 лева за някакъв датчик дето определя колко да ти зарежда акумулатора е малко много, но ако нямам друг избор ще го сменя.
За момента дори не знам дали той е проблема , реално това стана веднага след смяна на акумулатор по точно мисля , че е свързано нещо с самото му кодиране( което всъщност не направихме) , сега с ИНПА го регистрирахме наново не знам дали е точно това програмиране , смисъл не мога и да намеря реално адекватна информация какво точно се прави след като се смени акумулатора , защото е малко съмнително досега никакви проблеми изведнъж сменям акумулатора и след 3 дни проблем с IBS.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Ми решете му проблема по български с едно ключе. Не е сложно за изпълнение. 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:Ми решете му проблема по български с едно ключе. Не е сложно за изпълнение.
Я дай малко яснота , че не мога да ти хвана логиката , доколктоо разбрах аз ако този IBS е изключен колата зарежда на макс постоянно акумулатора и това води пак до проблеми..
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Гасиш колата и изключваш сензора с ключето. Палиш колата и включваш сензора с ключето. 
П.П. Като руски трактор ЮМЗ 6ЛС с ключмасата.

П.П. Като руски трактор ЮМЗ 6ЛС с ключмасата.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
CrazyElement написа:Колега повярвай ми ако това нещо би ми навредило толкова на колата ще го сменя и с чисто ново , защото втора ръка част , която е масов проблем не бих взел( както и нарпавих с вакум помпата , като се скапа взех чисто нова). Просто обхождам всички варианти и искам да си направя сметка как да процедирам все пак 460 лева за някакъв датчик дето определя колко да ти зарежда акумулатора е малко много, но ако нямам друг избор ще го сменя.
За момента дори не знам дали той е проблема , реално това стана веднага след смяна на акумулатор по точно мисля , че е свързано нещо с самото му кодиране( което всъщност не направихме) , сега с ИНПА го регистрирахме наново не знам дали е точно това програмиране , смисъл не мога и да намеря реално адекватна информация какво точно се прави след като се смени акумулатора , защото е малко съмнително досега никакви проблеми изведнъж сменям акумулатора и след 3 дни проблем с IBS.
От личен опит IBS-a се оказва последния виновник при проблеми с тоци и акумулатори, но разни гаражни майстори го сочат веднага наизуст.
Един съвет. Гледам, че четеш форуми и се интересуваш, вземи си един кабел и диагностика, и си ги следи тия неща сам, щото после кой кодирал, кой програмирал, кой регистрирал акумулатор или не, кой прочел-недопрочел грешки и ги изтрил, и става каша.
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Смениха ми вентилатора за купето и изчезна огромната консумация от него - от 70А падна на 5А. Видимо на вентилатора нищо му няма, има малко ръжда по осите но се върти свободно...
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:Смениха ми вентилатора за купето и изчезна огромната консумация от него - от 70А падна на 5А. Видимо на вентилатора нищо му няма, има малко ръжда по осите но се върти свободно...
5А или 0,5А ?
- shkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 184
- Регистриран на: 17.07.2014
- Кара: E60 530d
- Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
shkata написа:5A
това е голяма консумация. Назад в темата са посочените нормалните консумации и прочие.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
B.Stoimenov написа:shkata написа:5A
това е голяма консумация. Назад в темата са посочените нормалните консумации и прочие.
Toва най вероятно е при пуснат вентилатор
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Чета доста и не вдявам! Или поне не намирам сходен на моят проблем?
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6
, на място с всички възможни консуматори 12,06
Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50
предложения? Единственото което не съм записал новият акумулатор тоест сега съм с 100А акумулатор а в софта е записан 110А
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6


Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50




- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Не мен в софта ми беше 110,на колата 90.Не съм имал проблем.Откачи IBS и замерете пак.Виж дали ще има разлика.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Тия които са минали по тази пътека, споделят следното:nuHokuo написа:Чета доста и не вдявам! Или поне не намирам сходен на моят проблем?
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6, на място с всички възможни консуматори 12,06
![]()
Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50![]()
![]()
предложения? Единственото което не съм записал новият акумулатор тоест сега съм с 100А акумулатор а в софта е записан 110А
viewtopic.php?p=3958430
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
atanasov_aa написа:Тия които са минали по тази пътека, споделят следното:nuHokuo написа:Чета доста и не вдявам! Или поне не намирам сходен на моят проблем?
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6, на място с всички възможни консуматори 12,06
![]()
Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50![]()
![]()
предложения? Единственото което не съм записал новият акумулатор тоест сега съм с 100А акумулатор а в софта е записан 110А
viewtopic.php?p=3958430
новият блок е същият като старият - валео както и генератора.
Как да "шътна" IBS сензора ?

- atanasov_aa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 3.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
В темите на този раздел има доста изписано за разликата от Валео до Валео на блока за управление. Същото го има и за последствията от тези разлики, както и за това какво точно Валео трябва да се сложи за да няма ядове. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани