Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 10 Дек 2016, 21:53

timur_lenk написа:Аз съм 2 г без него.Колата презареждаше 15.7 V и се усветкваше и гасеше в движение.Сега зарежда 14.2 V като всяка по стара кола.


Сега зарежда на 14.2 и пак е без него или го смени? И как реши проблема с презареждането?

Няма общо с темата, но не си мисли, че каращите Е60/Е61 на запад са много по-богати от нас. :)
Не случайно започнах предния пост, че това е лично мое мнение, както и съм изложил какви са ми съображенията с факти. Искам да кажа, че не търся съгласие с моето мнение. Никой не искам да убеждавам и всеки си решава как да си импровизира с колата, но само да допълня, че Е60/Е61 се произвеждат 7 години. През това време модела е претърпял стотици, че сигурно хиляди корекции. Но забележи, че инженерите макар, че проблема с IBS е масов, в нито един момент не решават да го махнат. Че даже са продължили да го слагат в следващия модел. Тъй, че сам решавай на кой да вярваш, на колегите от UK форумите или на инженерите на модела.
А и винаги имаш опцията за втора употреба.

П.С. Едно не мога да разбера. След като си изчел всички UK форуми и си видял какво правят хората на запад, защо все пак питаш? Или май търсиш повече мнения на хора, които да ти кажат да изхвърлиш IBS-a и да си решиш проблема? :)


Колега повярвай ми ако това нещо би ми навредило толкова на колата ще го сменя и с чисто ново , защото втора ръка част , която е масов проблем не бих взел( както и нарпавих с вакум помпата , като се скапа взех чисто нова). Просто обхождам всички варианти и искам да си направя сметка как да процедирам все пак 460 лева за някакъв датчик дето определя колко да ти зарежда акумулатора е малко много, но ако нямам друг избор ще го сменя.

За момента дори не знам дали той е проблема , реално това стана веднага след смяна на акумулатор по точно мисля , че е свързано нещо с самото му кодиране( което всъщност не направихме) , сега с ИНПА го регистрирахме наново не знам дали е точно това програмиране , смисъл не мога и да намеря реално адекватна информация какво точно се прави след като се смени акумулатора , защото е малко съмнително досега никакви проблеми изведнъж сменям акумулатора и след 3 дни проблем с IBS.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 10 Дек 2016, 22:08

Ми решете му проблема по български с едно ключе. Не е сложно за изпълнение. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от CrazyElement » 10 Дек 2016, 22:20

atanasov_aa написа:Ми решете му проблема по български с едно ключе. Не е сложно за изпълнение. :D


Я дай малко яснота , че не мога да ти хвана логиката , доколктоо разбрах аз ако този IBS е изключен колата зарежда на макс постоянно акумулатора и това води пак до проблеми..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 10 Дек 2016, 22:25

Гасиш колата и изключваш сензора с ключето. Палиш колата и включваш сензора с ключето. 8)

П.П. Като руски трактор ЮМЗ 6ЛС с ключмасата. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от badsharki » 10 Дек 2016, 23:04

CrazyElement написа:Колега повярвай ми ако това нещо би ми навредило толкова на колата ще го сменя и с чисто ново , защото втора ръка част , която е масов проблем не бих взел( както и нарпавих с вакум помпата , като се скапа взех чисто нова). Просто обхождам всички варианти и искам да си направя сметка как да процедирам все пак 460 лева за някакъв датчик дето определя колко да ти зарежда акумулатора е малко много, но ако нямам друг избор ще го сменя.

За момента дори не знам дали той е проблема , реално това стана веднага след смяна на акумулатор по точно мисля , че е свързано нещо с самото му кодиране( което всъщност не направихме) , сега с ИНПА го регистрирахме наново не знам дали е точно това програмиране , смисъл не мога и да намеря реално адекватна информация какво точно се прави след като се смени акумулатора , защото е малко съмнително досега никакви проблеми изведнъж сменям акумулатора и след 3 дни проблем с IBS.

От личен опит IBS-a се оказва последния виновник при проблеми с тоци и акумулатори, но разни гаражни майстори го сочат веднага наизуст.
Един съвет. Гледам, че четеш форуми и се интересуваш, вземи си един кабел и диагностика, и си ги следи тия неща сам, щото после кой кодирал, кой програмирал, кой регистрирал акумулатор или не, кой прочел-недопрочел грешки и ги изтрил, и става каша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 15 Дек 2016, 20:08

Смениха ми вентилатора за купето и изчезна огромната консумация от него - от 70А падна на 5А. Видимо на вентилатора нищо му няма, има малко ръжда по осите но се върти свободно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от B.Stoimenov » 16 Дек 2016, 9:07

shkata написа:Смениха ми вентилатора за купето и изчезна огромната консумация от него - от 70А падна на 5А. Видимо на вентилатора нищо му няма, има малко ръжда по осите но се върти свободно...

5А или 0,5А ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 17.07.2014
Кара: E60 530d
Детайли за колата: все още е с оригиналната нафта от завода

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от shkata » 16 Дек 2016, 10:57

5A

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от B.Stoimenov » 16 Дек 2016, 11:10

shkata написа:5A


това е голяма консумация. Назад в темата са посочените нормалните консумации и прочие.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от adovet » 16 Дек 2016, 11:12

B.Stoimenov написа:
shkata написа:5A


това е голяма консумация. Назад в темата са посочените нормалните консумации и прочие.

Toва най вероятно е при пуснат вентилатор

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от nuHokuo » 17 Дек 2016, 17:52

Чета доста и не вдявам! Или поне не намирам сходен на моят проблем?
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6 :yes: , на място с всички възможни консуматори 12,06 :no:
Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50 :ranting: :ranting: :ranting: предложения? Единственото което не съм записал новият акумулатор тоест сега съм с 100А акумулатор а в софта е записан 110А
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от timur_lenk » 17 Дек 2016, 19:08

Не мен в софта ми беше 110,на колата 90.Не съм имал проблем.Откачи IBS и замерете пак.Виж дали ще има разлика.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 17 Дек 2016, 19:58

nuHokuo написа:Чета доста и не вдявам! Или поне не намирам сходен на моят проблем?
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6 :yes: , на място с всички възможни консуматори 12,06 :no:
Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50 :ranting: :ranting: :ranting: предложения? Единственото което не съм записал новият акумулатор тоест сега съм с 100А акумулатор а в софта е записан 110А
Тия които са минали по тази пътека, споделят следното:
viewtopic.php?p=3958430

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от nuHokuo » 17 Дек 2016, 20:26

atanasov_aa написа:
nuHokuo написа:Чета доста и не вдявам! Или поне не намирам сходен на моят проблем?
Проблема ми започна със отказване на стартера - ремонт
След 2 месеца умря отново убивайки и акумулатора - или пък чисто съвпадение?
Нов акумулатора и пак стартер, 2 месеца - пак проблем! Колата остава без ток!
Мерим какво зарежда на място, празен ход без консуматори 14,6 :yes: , на място с всички възможни консуматори 12,06 :no:
Ремонт на генератора, четките буквално липсват! ОК! Нов блок 70лв генератора обратно и:
На място празен ход без консуматори 14,6 с всички възможни консуматори 12,34-12,50 :ranting: :ranting: :ranting: предложения? Единственото което не съм записал новият акумулатор тоест сега съм с 100А акумулатор а в софта е записан 110А
Тия които са минали по тази пътека, споделят следното:
viewtopic.php?p=3958430


новият блок е същият като старият - валео както и генератора.




Как да "шътна" IBS сензора ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 3.07.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 740 d xDrive M Sportpaket 2020

Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!

Мнение от atanasov_aa » 18 Дек 2016, 7:28

В темите на този раздел има доста изписано за разликата от Валео до Валео на блока за управление. Същото го има и за последствията от тези разлики, както и за това какво точно Валео трябва да се сложи за да няма ядове. 8)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook