Проблем с бмв 318
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с бмв 318
Здравейте имам един проблем и се надявам някой да ми даде съвет имам 318 99 година стандартно без нищо да е пипано по двигател. Проблемът е нещо с водната циркулация на охлаждане на двигателят сега ще го обесня така на двигателят има мъркуч от който влиза вода в самият двигател и той като загрее колата си става горещ нали това е нормално и после от двигателят горещата вода излиза и по друг мъркуч отива към радиатора минава пред датчика който отчита колко е гореща водата за перката за охлаждане нали както си е и влиза в радиатора и пак в този първи маркуч за да направи целият кръг та проблемът е че този 2ят мъркуч по който би трябвало да тече горещата вода от двигателят е студен ама буквално си е студен топлата вода отива до началото му и от там става студена няма логика просто има нещо сбъркано майсторът ми на който ходя тук не може да разбере защо сменян е термостат водна помпа колата бе прегледана за прегряване и по нищо не си личи и пак онзи мъркуч си остава студен дори и когато колата си е загряла на 90 градуса че и повече някакви съвети идеи някой да е имал подобен проблем ?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем с бмв 318
Термостат.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Проблем с бмв 318
Термостата не е отворил и затова маркуча е студен.
Покарай колата повече (поне 20-30мин) и ще се стопли и този маркуч
Недей гледай, че стрелката ти е на средата, при Е46 стрелката отива там, когато температурата достигне 75гр и остава там до 113гр.
На 318и термостата отваря след 105гр (толкова е и работната температура на този двигател) и в това студено време доста по-бавно се достига тази температура.
Всичко си е наред с колата ти, едва ли термостата е блокирал в затворено положение. Обикновено забиват в отворено и колата много бавно загрява. Тогава 2-та дебели маркуча отпред загряват равномерно, което е първи признак за прецакан термостат.
Съветвам те като я ''тестваш'' колата да спреш парното за да загрее по-бързо колата.
П.С. Какви са тия майстори, при които ходите.... направо не е истина
Покарай колата повече (поне 20-30мин) и ще се стопли и този маркуч

Недей гледай, че стрелката ти е на средата, при Е46 стрелката отива там, когато температурата достигне 75гр и остава там до 113гр.
На 318и термостата отваря след 105гр (толкова е и работната температура на този двигател) и в това студено време доста по-бавно се достига тази температура.
Всичко си е наред с колата ти, едва ли термостата е блокирал в затворено положение. Обикновено забиват в отворено и колата много бавно загрява. Тогава 2-та дебели маркуча отпред загряват равномерно, което е първи признак за прецакан термостат.
Съветвам те като я ''тестваш'' колата да спреш парното за да загрее по-бързо колата.
П.С. Какви са тия майстори, при които ходите.... направо не е истина


Re: Проблем с бмв 318
Аз съм в кипър и за тва много избор на майстори нямам благодаря за информацията аз си мислех че е нещо от радиатора и за тва тая събота мисля да го сваля и да видя да го почиста с хлебна сода и оцет понеже тук няма кой да се наеме на бмв да го чисти чувал ли си за такъв метод за чистене знаеш ли нещо по въпроса?
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Проблем с бмв 318
Ако нямаш проблем с температурата на колата, изобщо не се занимавай с каквото и да е.
Ако си правя изводите от това, което си написал, то проблем с колата нямаш. Просто си пипнал маркуча на термостата преди да е отворил и затова е бил студен, което е нормално.
Друг е въпроса ако колата ти прегрява (стрелката минава средата) и маркуча от термостата продължава да е студен - тогава има проблем в термостата.
Ако пък колата прегрява и термостата е отворил (долния маркуч е горещ) то тогава има някакъв друг проблем - може да е перката, водната помпа, запушен радиатор, въздух в системата и т.н.
Покарай колата поне половин час и виж на какви градуси работи от скритото меню. Ако е в интервала от 103 до 109-110гр и не вдига повече то всичко е нормално. Някой термостата отварят на 105гр, други на 107-8гр. Ако твоя е от вторите - температурата ще ти е около 108 градуса. Знам, че ти се вижда много, но това е работната температура на този двигател
Ако си правя изводите от това, което си написал, то проблем с колата нямаш. Просто си пипнал маркуча на термостата преди да е отворил и затова е бил студен, което е нормално.
Друг е въпроса ако колата ти прегрява (стрелката минава средата) и маркуча от термостата продължава да е студен - тогава има проблем в термостата.
Ако пък колата прегрява и термостата е отворил (долния маркуч е горещ) то тогава има някакъв друг проблем - може да е перката, водната помпа, запушен радиатор, въздух в системата и т.н.
Покарай колата поне половин час и виж на какви градуси работи от скритото меню. Ако е в интервала от 103 до 109-110гр и не вдига повече то всичко е нормално. Някой термостата отварят на 105гр, други на 107-8гр. Ако твоя е от вторите - температурата ще ти е около 108 градуса. Знам, че ти се вижда много, но това е работната температура на този двигател


Re: Проблем с бмв 318
благодаря ти за отзоваването ще погледна скритото меню и в събота ще сваля да погледна радиатора и да пробвам да му направя това почистване понеже ако както казваш е нормално то ако радиатора е нарет нищо и няма на колата защото водната помна е чисто нова перката имаше проблем но я оправих проблема беше че старият термустат беше изтърбушен но купих нов сложих го и всичко се оправи перката си включва и мисля че просто радиатора е задръстен за да не затопля маркуча а може да е и както казваш ти и просто да си въобразявам но зора е че ще я продавам и тук трябва да е наред че ако я продадеш и спестиш нещо и стане фал си е разказало играта отново благодаря за помоща.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Проблем с бмв 318
Ако колата не загрява всичко е нормално.И при мене е така сега в това студено време почти не превърта големия кръг.
Re: Проблем с бмв 318
При мен положението е същото. Преди колата достигаше много бавно работна температура, все в синия сектор стоеше. Смених термостата и сега бързо загрява, стрелката стои в средата а маркуча е студен на термостата, също като при колегата. Явно е нормално.
Е да ама при мен се появи и странен не малък теч (загуба на антифриз). Някой може ли да даде схема на гумения тройник който се намира зад блока и разпределя антифриза към парното? Също и този който е под колекторите... за да знам какво да търся в магазина. Мотора е М43B18TU
Е да ама при мен се появи и странен не малък теч (загуба на антифриз). Някой може ли да даде схема на гумения тройник който се намира зад блока и разпределя антифриза към парното? Също и този който е под колекторите... за да знам какво да търся в магазина. Мотора е М43B18TU
Classic Team
- darko691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 2.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118hp; e30 324td 115hp
Re: Проблем с бмв 318
Здравейте колеги,
и аз сам с 318ка и преди месец смених радиатора с нов, сложих антифриз, обезвъздуших системата итн... Проблема ми е че сега много бавно ми загрява колата, стрелката много бавно се качва до средата (карам 20км и тя едва ли е на првата стрелка над синото ) и парното не духа топло дори и да е на средата срелката. Преди да сменя радиатора парното духаше страшно топло и то след като се качи малко над синото сега си духа студено
.
Знае ли някои какво може да е проблема?
и аз сам с 318ка и преди месец смених радиатора с нов, сложих антифриз, обезвъздуших системата итн... Проблема ми е че сега много бавно ми загрява колата, стрелката много бавно се качва до средата (карам 20км и тя едва ли е на првата стрелка над синото ) и парното не духа топло дори и да е на средата срелката. Преди да сменя радиатора парното духаше страшно топло и то след като се качи малко над синото сега си духа студено

Знае ли някои какво може да е проблема?

- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем с бмв 318
Както писаха по-горе блокирал термостат в отворено положение. Провери първо това.
Колкото повече, толкова повече.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Проблем с бмв 318
Умрял термостат на 318-ката веднага се разбира - вдига разхода на гориво с над 5 литра....направо превърта....отива на 15-16 л. бензин за 100 км.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани