Вижте след тест с колби какво видях

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от zvetiko » 02 Юли 2016, 18:26

Колега, метода е точен, с доста богата информация, но трябва да се извърши правилно. Казваш, че има загуби на нафта, измерваш в грамове- това не е диагностика, просто си източил малко от обратната нафта в чашки за кафе. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 02 Юли 2016, 18:33

Е нали трябва 1мин да работи на място.Аз съм ги гледал и на диагностика,не на стенд.Колата си пали с пипането Не пуши вече,въпреки,че е с ремап.Просто споделях мнение.Според мен няма значение дали са чали за кафе или аптекарски шишета и наистина най точна информация може да се получи на стенд,но точно за това споделям и мнението и инфото по горе,дали след всичките тези тестове все още е нужно да се свалят дюзи и за стенд.Иначе толкоз пусна...стисната е моята и нафта не връща.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от dak » 02 Юли 2016, 20:03

Колега супер са ти дюзите , и 6 нови да вземеш положението ще е почти същото ! Теста с колбите си е доста показателен за състоянието на дюзите !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 11 Юли 2016, 10:34

Абсолютно редовна ти я колата откъм дюзите, карай смело и не се втелявай излишно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от jorfii » 12 Дек 2016, 17:43

Да съживя малко темата https://youtu.be/oh1U8-ldkaI явно има проблем с пети цилиндър но да започна от начало колата отиде на майстор заради проблеми с паленето там ръчкаха нещо правиха уж някакво реле за подгрева и ми я върнаха резултата колата пак не пали ами на всичко отгоре като запали с триста зора почва да чади сиво та се не трае а точно това ми обясняваха как като оправили това реле колата щяла да изкарва само конденз отзад аз още тогава се изненадах защото колата преди това не пушеше въобще за кви пушеци къв конденз става дума от 95-та година до момента почти без прекъсване работя като шофьор аз ли да не мога да различа конденз от сив пушек и не изгоряла нафта. Та както и да е върнах колата в сервиза и след като поседя там една седмица взеха да ми обясняват че най вероятно съм за акумулатор ами прибрах си я и вчера направих теста с колбичките видно е че имам проблем с пети цилиндър само да спомена че на импата ми дава ниско налягане на рейла при старт другото което много ме тревожи е един друг тест който също пробвах вчера а именно откачаш излишната нафта от дюзите както и излишната от рейла демек на помпата за високо налягане и при въртене на стартер не трябва да връща нафта ако връща от дюзите значи някоя дюза събаря налягането и се гледат една по една коя е в моя случай на пети цилиндър започва да връща още при подаване на контакт камо ли да въртиш на стартер но по притеснителното в случая е че същото се случва и с излишната нафта от помпата за високото налягане връща още при контакт което според теста значи проблем с клапана за регулиране на налягането в рейла дето се намира на самата помпа въпроса е някой може ли да потвърди дали това е вярно или ако някой е пробвал дали при работещ клапан при контакт връща нафта от помпата или не защото това са още 500лв отгоре отделно от очевадния проблем с дюзата на пети цилиндър както и всякакви съвети относно свалянето на дюзата не съм свалял до сега както и къде ще препоръчате да я дам за ремонт за района на София става въпрос благодаря предварително
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от FaceOff » 12 Дек 2016, 19:16

Колега, хич не го харесвам това клише, но определено като за начало смени майстора и сервиза. Като ти чета и другата тема, лошо ми става - сменили ти помпата под седалката, ама дава 0.16 бара?? Седи ти колата една седмица за да ти сменят едно реле, дето се сменя за 30 минути? Конкретно по въпросите ти не мога да съм ти полезен, освен с това, че клапана за регулиране на налягането, който е на помпата за високо налягане го купих за доста под 500лв от колегата Laviatan.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от jorfii » 12 Дек 2016, 20:39

Това за цената звучи успокояващо ако се стигне до там ще проверя колко е при роби (lavitan) за майстора кофтито е че ми прави бмв-тата от 11 години не че са много де една 36-ца и сега 39-ката но във случая не мога да се отърся от чувството че съм бил измамен как така изведнъж се разпуши
тази кола дали тази дюза не е от някоя друга (те бмв-та при него не липсват) за щастие преди малко разбрах че от сряда съм отпуск до края на седмицата и ще имам време лично да се занимая с колата така поне ще знам че не ме правят на глупак. Относно налягането вчера я гледах на живи данни в смисъл запалена колата но не съм я карал и на ниски обороти и при подаване на газ дава 4,26 bara presupli pressure това 0,16 не знам от къде го е записала
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от FaceOff » 12 Дек 2016, 21:02

Това, че ти е правил Е36-цата не значи, че може да ти направи и Е39-ката, нямат нищо общо. В другата тема пишеш, че ти е показвала 0.16 бара, след като са ти я сменили.. Колата си я оставям само при приятел, с който се познаваме от деца, иначе не!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от jorfii » 15 Дек 2016, 19:29

Така проблема е решен вчера свалих дюзата на пети цилиндър занесох я в нн сервиза там първо ми казаха че най рано в петък или по вероятно в понеделник ще могат да я правят добре че се появи едно младо момче и каза че ако искам само да я прегледа на стенда може да стане за около половин час викам давай поне да видя колко ще излезе ремонта. Излезе момчето по едно време вика дюзата е добре само едни уплътнения трябва да се сменят ако искаш мога да ги сменя 80лв. ще струва викам ти си моя човек сменявай. Направи я човека взех и дифтунга бях им казал и опръстен този големия дето е на дюзата да ми дадат но чак при колата видях че си е старата ама нали нямам търпение я събрах така успях да скъсам едната шпилка най горе където се захваща с камъка на гедорето ама ще я мисля когато не дай боже се наложи да я свалям пак дюзата сглобих го вече на стъмване да уточня че сутринта след двучасови мъки не успях да я запаля исках да я закарам до сервиза на един приятел и за това ремонта го правих пред блока. И така дойде момента за пробата свалих акумулатора след сутрешните мъки да я запаля и двучасовото даване на ток с 36 цата го бях качил да се зарежда прекарах направо и една соната че е по голяма да му дава ток не бях сигурен колко се е заредил моя акумулатор а исках да завърти мощно с оглед на разглабянето и наличието на въздух в рейла въртя и направо се изненадах колата запали от четвърт изглежда дори не съм знаел как трябва да пали тази кола защото от както я имам януари месец най безпроблемното палене винаги е било при задържане на ключа са около две секунди а сега го държа не повече от една. Ами това е много съм доволен че проблема се реши най накрая изчаках нарочно преди да пиша днес да видя пак студена и след престой как ще запали но проблема го няма качвам се подгрявам въртя и пали от четвърт.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от zvetiko » 15 Дек 2016, 21:02

Обезвъздушаването на горивната система не се прави с въртене на стартер- наличието на въздух в горивото може да създаде бъдещи проблеми на дюзите.
Скъсаната шпилка означава, че дюзата не е захваната добре и дихтунга не е уплътнил- все пак налягането под нея е да кажем 25бара, за това е желателно проблема да се реши по-бързо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: 525D
Мечтае да кара: 535D

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от sosk0 » 21 Дек 2016, 0:06

Колеги това нормално ли е?
20161220_230449.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 21 Дек 2016, 0:11

Колко време е работила колата при теста? Ако е минута-две, не е нормално. Ако е повечко време, обърни внимание на двете дюзи с повече върнато - допустимите отклонения са до 10%... :yes: При мен на 530Д изправни дюзи връщаха точно по 30 мл. за една минута работа, на загрял мотор.

П.С. - всъщност те почти всички се разминават, та най-добре ги дай на стенд за проверка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от zvetiko » 21 Дек 2016, 9:58

Z3Ro* написа:Колко време е работила колата при теста? Ако е минута-две, не е нормално. Ако е повечко време, обърни внимание на двете дюзи с повече върнато - допустимите отклонения са до 10%... :yes: При мен на 530Д изправни дюзи връщаха точно по 30 мл. за една минута работа, на загрял мотор.

П.С. - всъщност те почти всички се разминават, та най-добре ги дай на стенд за проверка.



30 мл. за една минута работа, на загрял мотор не е много добра стойност- мисля, че в една друга тема беше писал, че всичко над 15 е проблем. ;)

На колегата с теста- две дюзи имат проблем, но не може да се разбере колко е голям, защото колбите са препълнени. За другите, както колегата е казал не е ясно за колко време са напълнени и колко са мл.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 21 Дек 2016, 11:00

zvetiko написа:
Z3Ro* написа:Колко време е работила колата при теста? Ако е минута-две, не е нормално. Ако е повечко време, обърни внимание на двете дюзи с повече върнато - допустимите отклонения са до 10%... :yes: При мен на 530Д изправни дюзи връщаха точно по 30 мл. за една минута работа, на загрял мотор.

П.С. - всъщност те почти всички се разминават, та най-добре ги дай на стенд за проверка.



30 мл. за една минута работа, на загрял мотор не е много добра стойност- мисля, че в една друга тема беше писал, че всичко над 15 е проблем. ;)

На колегата с теста- две дюзи имат проблем, но не може да се разбере колко е голям, защото колбите са препълнени. За другите, както колегата е казал не е ясно за колко време са напълнени и колко са мл.


Сега си отворих листа със записките - 30 мл. са били за две минути работа. След това дадох дюзите на стенд, като имах две с върнато по 34 и 38 - на тях и направиха реглаж. Другите ми казаха, че са добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: 525D
Мечтае да кара: 535D

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от sosk0 » 22 Дек 2016, 10:40

Ето тук има около минута работа. И между другото мотора не е достигнал работна температура.
20161214_172500-1.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook