Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Има смисъл да е АГМ, държът много повече на критично разтоварване, без да умират.
В тези коли има много неща които постоянно консумират, ама ако идеята е да го сменяваш през две години, щото не ти се дават 100лв. повече...
В тези коли има много неща които постоянно консумират, ама ако идеята е да го сменяваш през две години, щото не ти се дават 100лв. повече...

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Аххах аз съм в грешка сега погледнах колата като се прибирах и аз съм с агм
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Тук се споменава, че е обвързано само със старт стоп системата, или с регенерацията на спираната енергия, аз старт стоп нямам, имам регенерация на спирачната енергия и заводски колата беше с АГМ 92АH.
На мой приятел 320д няма нито една от описаните системи, даже няма нави, и пак заводски си беше с 80AH АГМ, акумулатора му издържа 8 години, моя издържа 7, като при положение, че колата е висяла 5-6 месеца без да се пали изобщо, като я купих беше почти умрял, но след едно пълно зареждане успя да избута миналата зима и го смених чак лятото....
Обикновените едва ли ще изкарат повече от 3-4 години макс.
На мой приятел 320д няма нито една от описаните системи, даже няма нави, и пак заводски си беше с 80AH АГМ, акумулатора му издържа 8 години, моя издържа 7, като при положение, че колата е висяла 5-6 месеца без да се пали изобщо, като я купих беше почти умрял, но след едно пълно зареждане успя да избута миналата зима и го смених чак лятото....
Обикновените едва ли ще изкарат повече от 3-4 години макс.

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
For vehicles with
Auto start/stop function
or
Brake Energy Regeneration
or
Additional energy supply
or
UNMASKED OFFICIAL VEHICLE
or
Patrol vehicle, camouflaged
or
Auxiliary heating
S1CCA=Yes
S1CDA=Yes
S146A=Yes
S185A=Yes
S186A=Yes
S536A=Yes
Auto start/stop function
or
Brake Energy Regeneration
or
Additional energy supply
or
UNMASKED OFFICIAL VEHICLE
or
Patrol vehicle, camouflaged
or
Auxiliary heating
S1CCA=Yes
S1CDA=Yes
S146A=Yes
S185A=Yes
S186A=Yes
S536A=Yes
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Satanism написа:For vehicles with
Auto start/stop function
or
Brake Energy Regeneration
or
Additional energy supply
or
UNMASKED OFFICIAL VEHICLE
or
Patrol vehicle, camouflaged
or
Auxiliary heating
S1CCA=Yes
S1CDA=Yes
S146A=Yes
S185A=Yes
S186A=Yes
S536A=Yes
Ето ти вин на кола която няма нито една от описаните екстри: VB73919 а въпреки всичко беше оборудвана с АГМ при закупуването и.

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
До колкото съм чел и съм запознат е9Х излизат с АГМ фарбрично.
Вече до колко има смисъл от него за кола на ~10 години - според мен един качествен обикновен акумулатор 80+Ah ще изкара 4-5 години без проблем. В повечето случаи най-вероятно дори няма да сме собственици на колите преди да умрат акумулаторите
Факт е, че АГМ живеят повече време, но не мисля, че имат повече от 50% ресурс спрямо един обикновен акумулатор. Реално не би трябвало да има никакъв проблем е90-ките да си движат и с акумулатор със стандартен течен електролит (както споменахме ако нямат старт/стоп или energy recovery)
П.С. Аз скоро разбрах, че предишният собственик се е отнесъл много нехайно като е сложил 62Ah обикновен... та ще го сменям с някоя 80-ка, за да ми е мирна главата. Та щом 62Ah кара над 2 год...
Вече до колко има смисъл от него за кола на ~10 години - според мен един качествен обикновен акумулатор 80+Ah ще изкара 4-5 години без проблем. В повечето случаи най-вероятно дори няма да сме собственици на колите преди да умрат акумулаторите

Факт е, че АГМ живеят повече време, но не мисля, че имат повече от 50% ресурс спрямо един обикновен акумулатор. Реално не би трябвало да има никакъв проблем е90-ките да си движат и с акумулатор със стандартен течен електролит (както споменахме ако нямат старт/стоп или energy recovery)
П.С. Аз скоро разбрах, че предишният собственик се е отнесъл много нехайно като е сложил 62Ah обикновен... та ще го сменям с някоя 80-ка, за да ми е мирна главата. Та щом 62Ah кара над 2 год...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
drago9205 написа:До колкото съм чел и съм запознат е9Х излизат с АГМ фарбрично.
Вече до колко има смисъл от него за кола на ~10 години - според мен един качествен обикновен акумулатор 80+Ah ще изкара 4-5 години без проблем. В повечето случаи най-вероятно дори няма да сме собственици на колите преди да умрат акумулаторите
Факт е, че АГМ живеят повече време, но не мисля, че имат повече от 50% ресурс спрямо един обикновен акумулатор. Реално не би трябвало да има никакъв проблем е90-ките да си движат и с акумулатор със стандартен течен електролит (както споменахме ако нямат старт/стоп или energy recovery)
П.С. Аз скоро разбрах, че предишният собственик се е отнесъл много нехайно като е сложил 62Ah обикновен... та ще го сменям с някоя 80-ка, за да ми е мирна главата. Та щом 62Ah кара над 2 год...
Моя е обикновен, 77Ah, нямам проблем...
- Nikolov86
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 4.02.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ e90 320D
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
dextuar написа:drago9205 написа:До колкото съм чел и съм запознат е9Х излизат с АГМ фарбрично.
Вече до колко има смисъл от него за кола на ~10 години - според мен един качествен обикновен акумулатор 80+Ah ще изкара 4-5 години без проблем. В повечето случаи най-вероятно дори няма да сме собственици на колите преди да умрат акумулаторите
Факт е, че АГМ живеят повече време, но не мисля, че имат повече от 50% ресурс спрямо един обикновен акумулатор. Реално не би трябвало да има никакъв проблем е90-ките да си движат и с акумулатор със стандартен течен електролит (както споменахме ако нямат старт/стоп или energy recovery)
П.С. Аз скоро разбрах, че предишният собственик се е отнесъл много нехайно като е сложил 62Ah обикновен... та ще го сменям с някоя 80-ка, за да ми е мирна главата. Та щом 62Ah кара над 2 год...
Моя е обикновен, 77Ah, нямам проблем...
Добре колега, и моя е обикновен , но ето казват че трябва да се кодира или регистрира смяната.... ти правил ли си това???
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Да, и двете неща съм ги правил, че иначе няма да изкара много новия акумулаторNikolov86 написа:dextuar написа:drago9205 написа:До колкото съм чел и съм запознат е9Х излизат с АГМ фарбрично.
Вече до колко има смисъл от него за кола на ~10 години - според мен един качествен обикновен акумулатор 80+Ah ще изкара 4-5 години без проблем. В повечето случаи най-вероятно дори няма да сме собственици на колите преди да умрат акумулаторите
Факт е, че АГМ живеят повече време, но не мисля, че имат повече от 50% ресурс спрямо един обикновен акумулатор. Реално не би трябвало да има никакъв проблем е90-ките да си движат и с акумулатор със стандартен течен електролит (както споменахме ако нямат старт/стоп или energy recovery)
П.С. Аз скоро разбрах, че предишният собственик се е отнесъл много нехайно като е сложил 62Ah обикновен... та ще го сменям с някоя 80-ка, за да ми е мирна главата. Та щом 62Ah кара над 2 год...
Моя е обикновен, 77Ah, нямам проблем...
Добре колега, и моя е обикновен , но ето казват че трябва да се кодира или регистрира смяната.... ти правил ли си това???
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Nikolov86
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 4.02.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ e90 320D
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
добре един последен въпрос...
на кое викате старт/стоп или energy recovery
и последно каква марка да взема
(( ....
на кое викате старт/стоп или energy recovery
и последно каква марка да взема

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Nikolov86 написа:добре един последен въпрос...
на кое викате старт/стоп или energy recovery
и последно каква марка да взема(( ....
Старт/стоп е система за екология и икономия, когато автомобила е оборудван с нея мотора изгасва на всяко спиране и пали автоматично при махане на крака от спирачката.
Другата система е за регенерация на спирачната енергия.

Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Да разбирам ли, че след като моята има brake energy regeneration, задължително трябва да взема АГМ акумулатор? Че още е с оригиналния, който предполагам няма да кара дълго. И ако взема обикновен, но със същите параметри, като оргигиналния, трябва ли да се обучава?
Или иначе казано: при какви условия мога да мина само с регистрация на нов акумулатор?
Или иначе казано: при какви условия мога да мина само с регистрация на нов акумулатор?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Ако пак купиш АГМ да кажем 90ah и стария е бил същите 90ah agm, тогава минаваш само с регистрацияexc написа:Да разбирам ли, че след като моята има brake energy regeneration, задължително трябва да взема АГМ акумулатор? Че още е с оригиналния, който предполагам няма да кара дълго. И ако взема обикновен, но със същите параметри, като оргигиналния, трябва ли да се обучава?
Или иначе казано: при какви условия мога да мина само с регистрация на нов акумулатор?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
Оригиналния на моята 325д беше 92ah с 900А стартов ток, единственото което се доближава до тези параметри на нашия пазар е банер АГМ 92AH с 850А стартов ток.
Не е проблем да сложиш и 95AH, така или иначе ако е с тези параметри само ресетваш батерията с ИНПА и готово.
Не е проблем да сложиш и 95AH, така или иначе ако е с тези параметри само ресетваш батерията с ИНПА и готово.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мнения за марки и акумулатори за Е90 320 Дизел
vld написа:Оригиналния на моята 325д беше 92ah с 900А стартов ток, единственото което се доближава до тези параметри на нашия пазар е банер АГМ 92AH с 850А стартов ток.
Не е проблем да сложиш и 95AH, така или иначе ако е с тези параметри само ресетваш батерията с ИНПА и готово.
То някой ми каза,че БМВ вече ОЕМ са с банер така, че не е страшно
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани