Температура антифриз в зимни градски условия

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Taruno » 02 Дек 2016, 20:15

mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух. :bchug:
Мисля че всичко е нормално при тези стойности. :bchug:


нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от motofan » 02 Дек 2016, 20:29

Те на да не съм голословен. Другата седмица ще гледам да го сложа и ще споделям пак. Изображение

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от mopasan » 02 Дек 2016, 20:30

Taruno написа:
mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух. :bchug:
Мисля че всичко е нормално при тези стойности. :bchug:


нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?


За мен е нормално! При теб всичко различно от твоите стойности(къде истина къде не) не е нормално! Колата не съм е пришпорвал , макс 2000 оборота с галене на газта. След като тръгнах две изрязвания на светофара на кауфланд и достигна 90 градуса. Както и колегите казаха, трябва да се натовари мотора за да вдигне температура. А и ти четеш ли че бях на парно с външен въздух.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Dextuar » 02 Дек 2016, 20:37

mopasan написа:
Taruno написа:
mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух. :bchug:
Мисля че всичко е нормално при тези стойности. :bchug:


нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?


За мен е нормално! При теб всичко различно от твоите стойности(къде истина къде не) не е нормално! Колата не съм е пришпорвал , макс 2000 оборота с галене на газта. След като тръгнах две изрязвания на светофара на кауфланд и достигна 90 градуса. Както и колегите казаха, трябва да се натовари мотора за да вдигне температура. А и ти четеш ли че бях на парно с външен въздух.
Може да има значение автомат или ръчка. Аз съм ръчка и аз определям кое как, при автомата може да държи по-високи обороти.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от mopasan » 02 Дек 2016, 20:44

dextuar написа:
mopasan написа:
Taruno написа:
mopasan написа:Eто и моя експеримент от днес:
гр. Пловдив ;
- 17:30ч старт ; температура на антифриза: 20 градуса.
Маршрут: бензиностанцията на бул. Васил Априлов - Сточна гара- Мебелна къща - района на Кауфланд Тракия; дистанция - 6,0км
- 17:45ч в крайна точка; температура на антифриза: 80 градуса.
После престой 10мин на място - чакане:) температура се качи на 81 градуса. През цялото време на парно с отворени клапи за пресен въздух. :bchug:
Мисля че всичко е нормално при тези стойности. :bchug:


нищо не е нормално щом не си достигнал въобще работна ?


За мен е нормално! При теб всичко различно от твоите стойности(къде истина къде не) не е нормално! Колата не съм е пришпорвал , макс 2000 оборота с галене на газта. След като тръгнах две изрязвания на светофара на кауфланд и достигна 90 градуса. Както и колегите казаха, трябва да се натовари мотора за да вдигне температура. А и ти четеш ли че бях на парно с външен въздух.
Може да има значение автомат или ръчка. Аз съм ръчка и аз определям кое как, при автомата може да държи по-високи обороти.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



И аз съм ръчка.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Taruno » 02 Дек 2016, 21:28

може пък там да е разковничето - автомата дръжи по-високи обороти докато загрее и сменя по-късно (на около 1800 - 2000+) като загрее вече си падат на 1600

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 13.11.2014
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D F31

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Hussyi » 03 Дек 2016, 16:00

Преди и аз имах същия проблем с 320D 163Hp ръчна скоростна кутия изминавах 20км за да усетя парното , имаше висок разход на гориво през зимата 8-9 на 100 а лятото 6,7 на 100 по борда, но после реших да сменям антифриза, след промивка на охладителната система и смяната на антифриза всичко се оправи сега вече още няма изминати 5км извънградско и вътре в колата се усеща приятна топлина разхода падна на 6,9 през зимата а лятото 6,2 на 100 по борда Маршрута е еднакав и в двата случая и е 80% извънградско от които 15% при потегляне до извън града

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от bai_ILIA » 03 Дек 2016, 19:14

Taruno написа:може пък там да е разковничето - автомата дръжи по-високи обороти докато загрее и сменя по-късно (на около 1800 - 2000+) като загрее вече си падат на 1600


автомата наистин държи високи обороти и заради маслото на кутията. зимата като я паля през ноща на минуси първите 1-2 минути сменя много късно и примерно си на някаква предавка на 1800об мин, но имаш още 2-3 след нея, сменяш ама той си вика ТЪПАК няма да стане....С перата давам нагоре, но няма смяна на предавки, само индикация без промяна в оборотите :mhihi: има някакъв работен минимум на флуидите, който се спазва от колата. Разбира се ако си ръчка имаш право на мнение :mhihi: истината е, че на 1800-2000оборота няма да се счупят, колите, но ще има загряване по-бързо
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Dextuar » 03 Дек 2016, 19:29

Радвам се, че помогнах да стигнем до някакъв консенсус. :bchug: Интересно ми е, някой играл ли си е с и без ЕГР да замерва да каже дали наистина има голяма разлика при загряването...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от hummer » 04 Дек 2016, 18:33

Колко му е датчика за темп. на антифриза да ви лъже .

Вижте последните 3 страници от тази тема :arrow: :arrow: :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=323201&start=105

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2009
Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от PabloEscobar » 04 Дек 2016, 19:23

Нека споделя и аз какво направих :)
За проба реших да си поръчам нов АГР-термостат. Взех си Behr въпреки прочетените коментари в тази тема. Вчера дойде - опаковката отвън беше Mahle (синьо и бяло), made in czech rep. а вътре самия термостат беше Behr с изтрити надписи и made in germany. Покрай него изчистих AGR и дроселовата клапа. Днес направих проба из града - 80 градуса ми направи за около 10 минути градско каране при външна температура -5 градуса. :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от (h)aman » 04 Дек 2016, 20:46

Моя е същия, колега. Там където е изпилено е било логото на БМВ :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от sincheto » 04 Дек 2016, 20:48

А защо се налага да го пилят?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от (h)aman » 04 Дек 2016, 21:20

Не съм сигурен, но моята теория е, че примерно произвеждат 2000 термостата, от тях 1000 за БМВ и 1000 Бехр, обаче продават тия Бехр, т.к. са наполовина по-евтини и им остават 500 БМВ. И понеже се търсят още от тия Бехр им е по-евтино да прещамповат готовите, откалкото да произвеждат нови.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Температура антифриз в зимни градски условия

Мнение от Satanism » 05 Дек 2016, 0:14

По-скоро всичко се щампова БМВ и после част от него се продава като Бер.Доколкото разбирам, всичко що е Бер идва по тоя начин, затъркано....

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook