Отечка на Бмв е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.11.2016
Пол: Мъж

Отечка на Бмв е46

Мнение от Bmw46Bg » 22 Ное 2016, 20:10

Здравейте! Като не карам колата повече от 1 ден и акумулатора пада нацяло.. Акумулатора е чисто нов.. проблема е че прави някаква отечка .. Отидох днес в сервиз и ми махнаха лампите на багажника.. След това премериха с мултицет , показа 0.12 ( казаха че показаните цифри били в почти в нормите ) .. Искам да попитам ако 4-5 дена не я карам колата , възможно ли е да падне акумулатора при такива измервания 0.12 ? И също така, радиото ми е през прекъснат "+" на контактния ключ, възможно ли е и радиото да дърпа малко ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1046
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: по Аутобан
Детайли за колата: снегорин

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от NGneer4eto » 23 Ное 2016, 17:16

Bmw46Bg написа:Здравейте! Като не карам колата повече от 1 ден и акумулатора пада нацяло.. Акумулатора е чисто нов.. проблема е че прави някаква отечка .. Отидох днес в сервиз и ми махнаха лампите на багажника.. След това премериха с мултицет , показа 0.12 ( казаха че показаните цифри били в почти в нормите ) .. Искам да попитам ако 4-5 дена не я карам колата , възможно ли е да падне акумулатора при такива измервания 0.12 ? И също така, радиото ми е през прекъснат "+" на контактния ключ, възможно ли е и радиото да дърпа малко ?


Ако е 0.12А е много. Мисля че максимумът е 0.06А. На старата ми кола беше около 0.05А консумацията при активирана аларма и ако не я запаля 4-5 дни и вече акумулаторът издъхваше. Отиди на електричар-специалист да ти открие утечката и да я оправи. Ако е пекан и знае къде да пипне, може и за няколко часа да оправи проблема.
След като споменаваш радиото, при мен радиото беше със сваляем панел и забелязах, че ако не сваля панела, като че ли издъхваше по-бързо акумулатора. Имаше нещо като писукане - за напомняне да сваля панела и май черпеше ток.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.11.2016
Пол: Мъж

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от Bmw46Bg » 23 Ное 2016, 18:39

Ем тоз от сервиза вчера ( мери с мултицет 15 минути) и ми каза че 0.12 било горе долу добре.. И само това.. Из нета четох че трябвало всички бушони да се проверят с мултицета за да се види от къде точно дърпа..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от dr.peshev » 23 Ное 2016, 19:35

Този от сервиза не разбира от BMW- мери се след 16-тата минута!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от zvetiko » 23 Ное 2016, 19:48

Интересното е, ако продължи да пада акумулатора, какво се случва някога след 16- та минута. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.11.2016
Пол: Мъж

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от Bmw46Bg » 23 Ное 2016, 20:01

А за бушоните в жабката , как да се премерят като ще свети лампата винаги ? Също така , мога да пусна радиото дори и да не съм сложил ключа в контакта.. Възможно ли е и от радиото да пада акумулатора?
За този модел Бмв ,толкова ли трябва да са амперите - 0.07 ?
Последна промяна Bmw46Bg на 24 Ное 2016, 16:42, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 28.07.2013
Местоположение: Търговище, София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от B.Alexandrov » 26 Ное 2016, 19:33

Един от най-често срещаните консунматори на ток е крайното стъпало на климатроника, или така наречения "таралеж", който точи акумулатора за една нощ :D. Иначе, да, консунмация от 0.12А не е нормална. Аз 2 зими се бях побъркал с тоя таралеж. Почти всяка вечер/сутрин бях дежурен да смъквам и зареждам акумулатора. На качване и слизане в колата замервах с мултицета и всичко си беше наред. Смених няколко такива пи**ки и от време на време пак ме изненадваше сутрините. Накрая се оказа от панела за управление на климатика.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.11.2016
Пол: Мъж

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от Bmw46Bg » 27 Ное 2016, 19:13

Значи когато измериха 0.12 , колата беше топла.. занесах я и веднага я измериха.. откачиха лампите.. и сега като стои пред блока по 2 дена и пали без проблем.. значи сигурно щом на топла кола е било 0.12 , като е заспала сигурно ще е точно , колкото трябва да е , щом пали значи всичко е ок.. по добре да оставя така всичко :)

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 2.03.2016
Кара: BMW 318i E46 2002г.
Детайли за колата: Газ/Бензин
143 коня
седан

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от Svetlio_1 » 28 Ное 2016, 11:27

Bmw46Bg написа:Значи когато измериха 0.12 , колата беше топла.. занесах я и веднага я измериха.. откачиха лампите.. и сега като стои пред блока по 2 дена и пали без проблем.. значи сигурно щом на топла кола е било 0.12 , като е заспала сигурно ще е точно , колкото трябва да е , щом пали значи всичко е ок.. по добре да оставя така всичко :)


Според мен ще се окаже таралежа колега. И моята ту беше добре ,ту падаше акумулатора. Няколко месеца така, докато не смених таралежа. От тогава няма проблеми. И това с таралежа няма да го открият великите електричари. Поне при мен 3-ма не се сетиха за него. Ако изобщо знаят за съществуването му :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Отечка на Бмв е46

Мнение от dreadx » 30 Ное 2016, 21:22

Нещо, което прави проблем когато си иска, но може с дни да работи коректно, се открива трудно и не е въпросът в кадърността на електричарите, ами евентуално в липсата на опит точно с тази кола. Затова по-правилното е да се прочете във форума какви проблеми се очакват за съответния модел и да се изключат първо те. Най-лесно би било ако имаш резервен здрав таралеж да го смениш за проба. Също ако беше лято, можеше таралежът да се изключи от буксата и да се види дали пак ще се изтощава акумулаторът. Но лошото е че действието се развива през зимата и няма как да се кара без парно (най-малкото заради отоплението на прозорците).

А може и от крушките в багажника да е било, кой знае. (рано или късно ще разберем, но гадното е че трябва да имаш готовност с алтернативни варианти - например известно време да си носиш в колата още един зареден акумулатор.)
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Kroki

Последни теми
Facebook