Проблем с парното е46 316

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: СОФИЯ
Кара: BMW E46 - 323CI
Мечтае да кара: M3

Re: Проблем с парното е46 316

Мнение от МЕЧО » 07 Ное 2016, 10:54

Прочети малко на моята страница тук:
https://bmwe46bulgaria.wordpress.com/%d ... %ba%d0%b0/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Проблем с парното е46 316

Мнение от abracadabra » 07 Ное 2016, 11:50

Благодаря, колеги.
така:
-датчика е инспектиран от майстора и най-вероятно е да работи. -човека каза че ще изкара още време.
-чел съм я темата ти колега -много е хубава. но все пак и сега я прочетох пак и осъзнах че може и при мене може този датчик на конзолата нас бутона "auto", да е зацапан.
-Как го напръска с контактен спрей? разглобява ли се нещо или направо през решетчицата? защото и аз искам аз го почистя.

И друго, майстора с когото правихме парното ми препоръча да си купя препарат добавка за прочистване на системата който да сипя в антифриза. Как мислите да сложа ли? И какъв препарат. (Чета в интернет, че с ОЦЕТ нагрят, с ДЕСТИЛИРАНА вода, препарат Антикалц, и,..-ако искате вярвайте и липов цвят-чай, ...след което източват и сипват нов антифри ). Дайте мнение. Според него така ще попрочисти ако има нещо по системата и не е могло да се продуха с водата от чешчата която пуснахме през радиаторчето. -пуснахме я от точно под стъклото където влизат двата маркуча в него.

Благодаря за коментарите, полезни са ми. А и се надявам че това е често срещан проблем и ще е полезна темата.
Ще продължа да докладвам за работата ми по парното.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.04.2011
Кара: E46 99 г. C8H17
Детайли за колата: 316

Re: Проблем с парното е46 316

Мнение от georgi.kas » 21 Ное 2016, 13:57

Колеги,
реших проблема с лично от мен направена гумичка.
Намерих подходяща гума от воден маркуч от кола с дебелина около 4-5мм, изрязах я в точния диаметър като старата, пробих дупка в средата с отвор към 7-8мм. Тъй-като оригиналната гумичка е около 2-3мм дебела, а моята 4-5мм се досещате, че пластмасовото цилиндърче, което я затиска надига и не може да се сглоби самият клапан, го пилнах леко и от двете страни по 1мм, за да пасне точно и това си е важно, защото има вероятност после да тече. За сега климатроника си пуска и спира топлата вода колкото си трябва, работи си както преди.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook