Теч от изпарителя Е46 318
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Mast3rX
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: совалка
Теч от изпарителя Е46 318
Здравейте колеги,
от няколко месеца насам имам следния проблем:
Първо ми се цепна един входящия воден маркуч на изпарителя, точно до скобата.
Скъсих малко маркуча и го свързах. След около 300 км направи същото.
Закарах колата на майстор, сменихме маркучите, каза, че е проверил налягането в охладителната система и каза, че няма признаци за заминала гарнитура на главата.
Проблема се появи отново след може би 50-60 км, след което познат ме посъветва да сменя изпарителя, закупих си същият (Тартарини), смениха ми го, правиха настройки и т.н.
След около макс 100 изминати километра пак забелязах теч в областа на изпарителя, но не успях да разбера дали е от маркуча или от изпарителя.
Редовно си проверявам нивото на антифриза, не го препълвам. Наблюдавах температурата с Torque, максимално стигна до 108 градуса при нормално шофирне.
Имал ли е някой подобен проблем? На какво може да се дължи?
Колата е E46 (M43b19) 318i '99г. с газов инжекцион Tartarini.
Благодаря предварително!
от няколко месеца насам имам следния проблем:
Първо ми се цепна един входящия воден маркуч на изпарителя, точно до скобата.
Скъсих малко маркуча и го свързах. След около 300 км направи същото.
Закарах колата на майстор, сменихме маркучите, каза, че е проверил налягането в охладителната система и каза, че няма признаци за заминала гарнитура на главата.
Проблема се появи отново след може би 50-60 км, след което познат ме посъветва да сменя изпарителя, закупих си същият (Тартарини), смениха ми го, правиха настройки и т.н.
След около макс 100 изминати километра пак забелязах теч в областа на изпарителя, но не успях да разбера дали е от маркуча или от изпарителя.
Редовно си проверявам нивото на антифриза, не го препълвам. Наблюдавах температурата с Torque, максимално стигна до 108 градуса при нормално шофирне.
Имал ли е някой подобен проблем? На какво може да се дължи?
Колата е E46 (M43b19) 318i '99г. с газов инжекцион Tartarini.
Благодаря предварително!
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Причините може да са много.Термостат, водна помпа, марсотия между радиаторите явно има проблем в охладителната система.Грее ли ти?
- Mast3rX
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: совалка
Re: Теч от изпарителя Е46 318
BLUE_999 написа:Причините може да са много.Термостат, водна помпа, марсотия между радиаторите явно има проблем в охладителната система.Грее ли ти?
Водната помпа я смених наскоро, тогава ми правиха и промивка на охладителната система.
Максималната температура до която стигна вчера беше 108 градуса отчетено през Torque, иначе стрелката на температурата не е мърдала от 12ч.
Забелязах още нещо, съмнявам се да е свързано с този проблем но, парното има странен мирис... не мога да го оприлича на нищо.
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Антифриз губи ли ти 

- Mast3rX
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: совалка
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Да, губи антифриз.
Маслото ми изглежда наред и в норма, което ме навежда на мисълта, че не е заминала гарнитура на глава.
Маслото ми изглежда наред и в норма, което ме навежда на мисълта, че не е заминала гарнитура на глава.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Системата на М43 работи под доста високо налягане. Затова ако нещо не е наред по нея, то рано или късно ще избие от там. Изпарителите и маркучите към него са едно от слабите места. От високата температура и с течение на времето те стават като пластмаса и избиват. Ако са ти монтирали хубави маркучи и са затегнати добре (задължително със качествени скоби) то проблем не би трябвало да има в тази част на системата. Ако има по-високо от нормалното налягане то клапана на капачката на разширителния съд ще сработи и ще изхвърли антифриза, така че да не избие от другаде. На първо време си смени капачката задължително с нова и оригинална. Много хора я подценяват, но тя е от огромно значение.
Провери как са нещата покрай маркучите и дали са затегнати както трябва. Не се доверявай напълно на ''майстори''. И както ти казах - няма да е лошо да смениш капачката.
Провери как са нещата покрай маркучите и дали са затегнати както трябва. Не се доверявай напълно на ''майстори''. И както ти казах - няма да е лошо да смениш капачката.

- Mast3rX
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: совалка
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Благодаря за съвета.
Ще проверя при първа възможност дали са добре затегнати маркучите към изпарителя и ще потърся оригинална капачка, защото сегашната е нова, но на Meyle.
Като има някакво развитие ще пиша.
Мерси отново.
Ще проверя при първа възможност дали са добре затегнати маркучите към изпарителя и ще потърся оригинална капачка, защото сегашната е нова, но на Meyle.
Като има някакво развитие ще пиша.
Мерси отново.
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Капачка само оргинална 2 бара 

- Mast3rX
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: совалка
Re: Теч от изпарителя Е46 318
Здравейте колеги,
в петък вечерта успях да намеря малко време и да проверя маркучите, натегнах ги хубаво, на мен лично ми се сториха хлабаво затегнати... запалих колата, изчаках я да загрее до 90 градуса на бензин. След това я изфорсирах малко, течове нямаше.
Включих на газ, форсирах малко пак - теч нямаше.
Забелязах, че от ауспуха излизаше бял дим - от климата ли, от нещо друго ли.. не знам.
Не съм имал възможност да я покарам и да купя нова капачка все още. Най-скоро време ще сменя и нея и ще кажа като има някакви развитие.
Мерси отново.
в петък вечерта успях да намеря малко време и да проверя маркучите, натегнах ги хубаво, на мен лично ми се сториха хлабаво затегнати... запалих колата, изчаках я да загрее до 90 градуса на бензин. След това я изфорсирах малко, течове нямаше.
Включих на газ, форсирах малко пак - теч нямаше.
Забелязах, че от ауспуха излизаше бял дим - от климата ли, от нещо друго ли.. не знам.
Не съм имал възможност да я покарам и да купя нова капачка все още. Най-скоро време ще сменя и нея и ще кажа като има някакви развитие.
Мерси отново.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани