Проблем с парното е46 316
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- georgi.kas
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 11.04.2011
- Кара: E46 99 г. C8H17
- Детайли за колата: 316
Re: Проблем с парното е46 316
Съмнява ме този клапан N4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Той ли ми ръководи температурата, която задам в купето?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Той ли ми ръководи температурата, която задам в купето?
- georgi.kas
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 11.04.2011
- Кара: E46 99 г. C8H17
- Детайли за колата: 316
Проблем с парното е46 316
Имам следния проблем с парното:
Колата си загрява нормално но парно няма. Когато я натисна малко на първа - втора до към 4000 -5000 оборота и парното идва и си работи много добре, така е от два дни, без да я натисна го няма дори и половин час да карам. Това от както смених антифриза, но източих 2,5 литра стар и налях 2,5 литра концентрат. Гледах ниво в системата си е добре след 200км каране.
От какво може да е ?
Колата си загрява нормално но парно няма. Когато я натисна малко на първа - втора до към 4000 -5000 оборота и парното идва и си работи много добре, така е от два дни, без да я натисна го няма дори и половин час да карам. Това от както смених антифриза, но източих 2,5 литра стар и налях 2,5 литра концентрат. Гледах ниво в системата си е добре след 200км каране.
От какво може да е ?
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното е46 316
Като за начало може да не си обезвъздушил системата добре след като си налял антифриз.
- georgi.kas
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 11.04.2011
- Кара: E46 99 г. C8H17
- Детайли за колата: 316
Re: Проблем с парното е46 316
Обезвъздушено е. След като тръгне парното си работи много добре, контролира се температурата от таблото безпроблемно, и така докато не я спра и оставя да изстине. След това пак отново лек форсаж, нещо си там се отпушва и пак нормално.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с парното е46 316
И аз си мисля за остатъчен въздух. Изкарай направо един от маркучите, който влиза в купето и надуй с уста ако трябва да се напълни физически с антифриз докрай и бързо вкарвай маркуча докато не е всмукнало пак въздух. Преди това пробвай все пак отново да обезвъздушиш. Може и да ти всмуква въздух вечер при изстиване. Случва се често от о-пръстена в долната азст на разширителния съд.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем с парното е46 316
georgi.kas написа:Обезвъздушено е. След като тръгне парното си работи много добре, контролира се температурата от таблото безпроблемно, и така докато не я спра и оставя да изстине. След това пак отново лек форсаж, нещо си там се отпушва и пак нормално.
За всеки случай сподели как обезвъздушаваш?
- georgi.kas
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 11.04.2011
- Кара: E46 99 г. C8H17
- Детайли за колата: 316
Re: Проблем с парното е46 316
Както си и мислех оказа се клапана. Пружинката, която подпира буталцето се беше скъсала и не позволяваше на буталото да се отвори и пропуска водата. Изнамерих горе долу същата прижинка и я смених. В желанието си да прочиста така и така разглобения клапан доразкъсах почти изгнилата от времето гумичка, която е между двата отвора за топлата вода от двигателя към парното. Та сега преминава гореща вода постоянно към парното и си става жега в купето. Гумички има ли от къде да се вземат? Има ли някакво решение този проблем?
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Проблем с парното е46 316
georgi.kas написа:Съмнява ме този клапан N4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Той ли ми ръководи температурата, която задам в купето?
Ако има разлика в температурата на маркучите при загрял мотор, може да е от клапана .
Ако и двата маркуча при вход и изход на клапана са еднакво горещи , то има голяма вероятност
радиаторчето на парното да е затлачено. Ако от страната на пасажера духа по топло отколкото
от към шофьора - на 100 % радиаторче.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Проблем с парното е46 316
Ако клапана е блокирал е нормално да ти се губи парното,друг вариант е водната помпа да си отива.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с парното е46 316
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Проблем с парното е46 316
Това е в случай ,че клапана все още подлежи на ревизия защото съм виждал толкова трагични случай ,че стават само за боклука.Сваляй и отваряй да е види първо за какво иде реч.
- georgi.kas
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 11.04.2011
- Кара: E46 99 г. C8H17
- Детайли за колата: 316
Re: Проблем с парното е46 316
Клапата си работи. Вижда се как се затваря като го регулирам от климатроника. Единствения проблем е,че гумичката пуска вода постоянно. Когато е на по-ниска температура главичката на буталото не опира плътно и преминава вода.
Ако има някой, който ги сменя тези гуми да каже.
Ако има някой, който ги сменя тези гуми да каже.
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Проблем с парното е46 316
Здравейте колеги.
Споменах за този проблем с моя климатроник в друга тема, но мисля че тук е по-удачно да питам.
И аз имам проблем с климатроника. Голям, щото не духа въобще топло...... а идва зима.
Е46, 316i 99г.
Така, няма фреон(така я купих). Духа от всички места като се пусне климатроника(поне перките на духалките вътре работят). Но, (естествено не изстудява), но и не духа топло?! Приятел предположи че е от клапа(била под възд. флтър). Също прочетох в интернет че в жабката в бушонче No. 62 да проверя(ако е изгоряло не движи клапата). Сега за пълненето с фреон и това че трябва да разбера защо няма....-е ясно. Дано не е голям проблем... Но, поне за зимата да ми духа топло. Това искам. Дайте съвет, - какво да правя?
Като загрее колата (отвътре си дига точно до средата и не е имало проблем да прегрява)
проверен бушон 62-добре
проверено-перката се пуска и върти като загрее колата
двата маркуча които влизат и излизат от радиаторчето са горещи, също и този под тях..
разбрах че за за да духа топло, не е нужно да има фреон, т.е. при мен вероятно е някаква клапа вярно..., или радиаторче, ...-
но, как и дали може да се оправи?
Благодаря за съветите предварително. Никога не съм имал кола с климатик дори(нито климатроник).
Също пише и предположения какво може да е и т.н.
да допиша:
клапата ревизирана-работи
радиаторче продухано с вода и не езапушено
парно пак няма, понякога съвсем слабо почва да духа топло но е слабо и се губи....
Какво става с тая кола?
Споменах за този проблем с моя климатроник в друга тема, но мисля че тук е по-удачно да питам.
И аз имам проблем с климатроника. Голям, щото не духа въобще топло...... а идва зима.
Е46, 316i 99г.
Така, няма фреон(така я купих). Духа от всички места като се пусне климатроника(поне перките на духалките вътре работят). Но, (естествено не изстудява), но и не духа топло?! Приятел предположи че е от клапа(била под възд. флтър). Също прочетох в интернет че в жабката в бушонче No. 62 да проверя(ако е изгоряло не движи клапата). Сега за пълненето с фреон и това че трябва да разбера защо няма....-е ясно. Дано не е голям проблем... Но, поне за зимата да ми духа топло. Това искам. Дайте съвет, - какво да правя?
Като загрее колата (отвътре си дига точно до средата и не е имало проблем да прегрява)
проверен бушон 62-добре
проверено-перката се пуска и върти като загрее колата
двата маркуча които влизат и излизат от радиаторчето са горещи, също и този под тях..
разбрах че за за да духа топло, не е нужно да има фреон, т.е. при мен вероятно е някаква клапа вярно..., или радиаторче, ...-
но, как и дали може да се оправи?
Благодаря за съветите предварително. Никога не съм имал кола с климатик дори(нито климатроник).

Също пише и предположения какво може да е и т.н.
да допиша:
клапата ревизирана-работи
радиаторче продухано с вода и не езапушено
парно пак няма, понякога съвсем слабо почва да духа топло но е слабо и се губи....
Какво става с тая кола?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Проблем с парното е46 316
Добре де, колеги(то никой не пише тук, ама аз си продължавам да търся помощ...),
на кое да заложим?
- радиаторче(да, пуснахме вода през него, но може и да си е запушено все пак),
-клапата(тя е инспектирана и майстора каза че има живот в нея),
-разни клапи вътре след радиаторчето вътре....(щото от време на време излиза топличък въздух, но само от средната дясна духалка),
-запушени маркучи(вода стига през клапата до радиаторчето, през него е пускана вода от чешмата с маркуч, изтече малко черно но после си тече чиста вода),
-перката на предния радиатор на да има изгоряли степени, термостата и също дали е добре,
-водна помпа(като отворя резервоара на антифриза при работещ двигател, струйката ми се струва нормална),
-нещо друго по системата, което не се сещам?
Моля, помагайте със съвети...
Също така не открих тема или обяснено във форума за смяната на радиаторчето.
на кое да заложим?
- радиаторче(да, пуснахме вода през него, но може и да си е запушено все пак),
-клапата(тя е инспектирана и майстора каза че има живот в нея),
-разни клапи вътре след радиаторчето вътре....(щото от време на време излиза топличък въздух, но само от средната дясна духалка),
-запушени маркучи(вода стига през клапата до радиаторчето, през него е пускана вода от чешмата с маркуч, изтече малко черно но после си тече чиста вода),
-перката на предния радиатор на да има изгоряли степени, термостата и също дали е добре,
-водна помпа(като отворя резервоара на антифриза при работещ двигател, струйката ми се струва нормална),
-нещо друго по системата, което не се сещам?
Моля, помагайте със съвети...

Също така не открих тема или обяснено във форума за смяната на радиаторчето.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- МЕЧО
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: BMW E46 - 323CI
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с парното е46 316
Електромагнитния клапан при мотора провери ли дали отваря? Ако не работи,няма да циркулира антифриза през купето!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани