BMW 316 ti /2002
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- xristakis2074
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 22.03.2016
- Пол: Мъж
BMW 316 ti /2002
Здравейте.
за бмв 316 ti / 2002.... има следният проблем: Студена не иска да запали, оба4е като е е загряла го няма този проблем. Сменени са 2 - ландсонди , дат4иците на колянов и разпределителен вал... и пак същото.. Помагайте, 4е само пари се дават на майстори ама ни6то...
Благодаря...
за бмв 316 ti / 2002.... има следният проблем: Студена не иска да запали, оба4е като е е загряла го няма този проблем. Сменени са 2 - ландсонди , дат4иците на колянов и разпределителен вал... и пак същото.. Помагайте, 4е само пари се дават на майстори ама ни6то...
Благодаря...
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: BMW 316 ti /2002
Имал съм случай Ланчия бензин да не запали заради свещи и Бмв заради скапана бензинова помпа - и в двата случая на студено.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: BMW 316 ti /2002
xristakis2074 написа:Здравейте.
за бмв 316 ti / 2002.... има следният проблем: Студена не иска да запали, оба4е като е е загряла го няма този проблем. Сменени са 2 - ландсонди , дат4иците на колянов и разпределителен вал... и пак същото.. Помагайте, 4е само пари се дават на майстори ама ни6то...
Благодаря...
Намери точния майстор или диагностик и ще се оправи колата.
- xristakis2074
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 22.03.2016
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
Благоря, за инфото...
от Стара Загора съм, колата мина през 2-ма " МАХСТОРИ" И от една седмица е в сервиза на бмв в кв. ЗОРА..., щ ели да пробват, с друг ел. блок, и някви др. глупости..
от Стара Загора съм, колата мина през 2-ма " МАХСТОРИ" И от една седмица е в сервиза на бмв в кв. ЗОРА..., щ ели да пробват, с друг ел. блок, и някви др. глупости..
- xristakis2074
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 22.03.2016
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
здравейте, днес говорих с нашто мастор4е, зна4и имало едно мотор4е което, прехвърляло, движението, на валовете, този модел бил, с някви, 2-3 вала..?? както и да е... та вапросното мотор4е, като се изкл. колата става перфектна, но не може да се изрязва, като го вкл. по4ват проблемите, сега са поръ4али, от пловдив, за проба.....
това е до момента....
това е до момента....
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
Почти съм сигурен, че имаш износен вал на валвтроника.Моята кола я гледаха сума майстори и се смени за проба какво ли не по нея и вече накрая остана да се провери въпросния вал.Получава се износване на вала там където контактува с кобилиците и студена колата не може да запали или ако запали то е след постоянно въртене на стартера, отделно като позагрее има едно прекъсване при рязко подаване на газ, лошото е че не записва грешки на компютъра. Твойте майстори в момента като изключат буксата на моторчето на вала, колата минава на авариен режим и си работи много равномерно, но няма мощност. При изключване на буксата на датчика на вала колата пак влиза в авариен режим , но вече има около 80% от мощността и може да се кара- така аз поне карах година и половина докато се реша да се отвори двигателя.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
И да допълня само внимавай на кой оставяш да прави колата, защото този двигател е много специфичен и са малко хората който могат да го сглобят и центроват правилно.За Пловдив мога да те пратя на място където ще ти решат проблема.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW 316 ti /2002
azarovlado написа:Почти съм сигурен, че имаш износен вал на валвтроника.Моята кола я гледаха сума майстори и се смени за проба какво ли не по нея и вече накрая остана да се провери въпросния вал.Получава се износване на вала там където контактува с кобилиците и студена колата не може да запали или ако запали то е след постоянно въртене на стартера, отделно като позагрее има едно прекъсване при рязко подаване на газ, лошото е че не записва грешки на компютъра. Твойте майстори в момента като изключат буксата на моторчето на вала, колата минава на авариен режим и си работи много равномерно, но няма мощност. При изключване на буксата на датчика на вала колата пак влиза в авариен режим , но вече има около 80% от мощността и може да се кара- така аз поне карах година и половина докато се реша да се отвори двигателя.
Износеният вал, може да се хване при диагностика, на живи данни.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
Колега повярвай ми, никой не може на диагностика на каже ,че е износен вала.Обиколих всички майстори който поправят бмв-та и разбират от двигател N42 и на диагностики всичко си бачка както трябва обаче не можеше да запали като е студена,дори и тогава нямаше грешка.
- xristakis2074
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 22.03.2016
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
Благодаря, колега...
за сега, ще пробваме, по твоя начин,ако стане. Казали са от сервиза на бмв, че са я програмирали, наново, и засега, работила, нормално...?!..
Ако не е проблем, да ми пратиш номера на тоя сервиз, в Пловдив и как се казва, че не се знае какво ще се случи....
Благодаря отново,
и безаварийно, да е.....
за сега, ще пробваме, по твоя начин,ако стане. Казали са от сервиза на бмв, че са я програмирали, наново, и засега, работила, нормално...?!..
Ако не е проблем, да ми пратиш номера на тоя сервиз, в Пловдив и как се казва, че не се знае какво ще се случи....
Благодаря отново,
и безаварийно, да е.....
Re: BMW 316 ti /2002
azarovlado написа:Колега повярвай ми, никой не може на диагностика на каже ,че е износен вала.Обиколих всички майстори който поправят бмв-та и разбират от двигател N42 и на диагностики всичко си бачка както трябва обаче не можеше да запали като е студена,дори и тогава нямаше грешка.
Много лесно даже се "хваща" - стига да се знае какво да се гледа ! Да, няколко опита се правят и се записват данни, но е възможно.
zvetiko e прав, повярвай му !

Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
Не ми се пишеше ама пак ще отговоря.Колата като позагрее си работеше нормално, не записваше никакви грешки и всичко си бе в нормите.Освен това и правеха тестове от компютъра доколко е износен вала чрез софтуерна програма (мисле, че бе дис) и показваше много малки отклонения, които също бяха в нормата. Цял Пловдив обиколих при всички известни майстори които поправят само бмв-та и всеки път едно и също- елекртически по колата всичко работи, но имала механичен проблем. ТА така само Любака (мисля че доста хора го познават) отвори двигателя и ми каза, че има износен вал, но само от долната страна където контактува с кобилиците.След което го смени и стана чудо- колата си палеше от първия път и бе направена по-прецизна центровка.
Не искам да обиждам никой, но едно е само да закачаш лаптопа и да кажеш дай да сменим това и онова, а съвсем друго е да отвориш двигателя и да видиш, че реалността е съвсем друга.
Айде със здраве.
Не искам да обиждам никой, но едно е само да закачаш лаптопа и да кажеш дай да сменим това и онова, а съвсем друго е да отвориш двигателя и да видиш, че реалността е съвсем друга.
Айде със здраве.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
Последно слагам и едно видео за проблема, който имах https://www.youtube.com/watch?v=Hx3KM4_a634
- xristakis2074
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 22.03.2016
- Пол: Мъж
Re: BMW 316 ti /2002
azarovlado написа:Не ми се пишеше ама пак ще отговоря.Колата като позагрее си работеше нормално, не записваше никакви грешки и всичко си бе в нормите.Освен това и правеха тестове от компютъра доколко е износен вала чрез софтуерна програма (мисле, че бе дис) и показваше много малки отклонения, които също бяха в нормата. Цял Пловдив обиколих при всички известни майстори които поправят само бмв-та и всеки път едно и също- елекртически по колата всичко работи, но имала механичен проблем. ТА така само Любака (мисля че доста хора го познават) отвори двигателя и ми каза, че има износен вал, но само от долната страна където контактува с кобилиците.След което го смени и стана чудо- колата си палеше от първия път и бе направена по-прецизна центровка.
Не искам да обиждам никой, но едно е само да закачаш лаптопа и да кажеш дай да сменим това и онова, а съвсем друго е да отвориш двигателя и да видиш, че реалността е съвсем друга.
Айде със здраве.
здравей, колега.... все още сам, там където почнах....както и да е колата е на мой приятел,
та за пловдив, можеш ли да ми дадеш коордионати, на това момче , аз съм от стара загора
предварително благодаря...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани