Тампони диференциал и задно окачване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от philipz » 10 Окт 2016, 18:26

Здравейте колеги !

Имам някакво супер странно скърцане ( щракане) отзад при потегляне на полусъединител и при ниски обороти когато подадеш леко газ .Проявява се също на място с натисната спирачка и леко отпускане на съединителя , колата като почне да се навежда отзад и се чува. Днес обърнах сериозно внимание на задното окачване . Нищо не изглеждаше видимо за смяна , всичко беше наред - полуоски ,кардан , карета на кардан , всичко в норми. Странното е , че като колата е вир вода и времето е морко , проблем няма , което според мен има логика да е нещо от гума , което като е мокро се смазва и престава да издава звуци .

Та идеята ми е да взема да сменя всички тампони, които държат дифа и на задното окачване също . Моля да ми кажете да не съм изпуснал случайно някой тампон в снимките по-долу и да ми дадете акъл за марка и вид тампони . Аз засега съм се спрял или на оригинал или на lamforder.

тампони диф.jpg


тампони окачване отзад.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от vasilzlatkov85 » 10 Окт 2016, 19:58

Колега аз също преди около един месец смених всичко това,което и ти искаш да смениш,моя съвет е,ако не са ти за смяна,по добре не ги сменяй,това ти го казвам от личен опит.Вече сменям части единствено ако са за смяна,иначе си даваме пари те на вятара :nono:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 6.02.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е38 3.5 V8
Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
Детайли за колата: Без задни гърнета

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от Дидо ди » 10 Окт 2016, 20:09

има едни скърцащи (плаващи) втулки на шенкела-почни от тях :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от philipz » 11 Окт 2016, 0:10

Покарах тази вечер колата в дъжда , има няма след 2-3 км на мокро всичко утихна . В потрес съм вече колеги какво се случва . :conf: :roll: :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от ivoaudi » 11 Окт 2016, 0:20

Ей дано да ме чуеш човече. Многократно прочети още първото мнение, което ти бе отговорено! :D Изобщо не го познавам човека, но толкова много истина има в думите му..... Така яко можеш да се абонираш до живот по сервизите, че разходите по жени ще ти се струват да си купиш семки. Лично мнение разбира се.
Все пак да седиш безучастно изобщо не е вариант разбира се и според мен проблема ти е в окачването, а не в диф. Дидо ти е дал жокер. Също можеш в сухо време да мокриш с една спринцовка туй, онуй и да караш по малко за да хванеш виновниците, лесно е.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от philipz » 11 Окт 2016, 0:26

Съгласен съм с мнението на колегата по-горе . Просто е изключително дразнещо , а не виждам по-лесен вариант за справяне с проблема . Днес като колата беше вдигната , удавих във WD40 4-те тампона на диференциала , ефект никакъв . А сега като е подгизнала от дъжд , ефект огромен . В шах съм просто . :cry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от ivoaudi » 11 Окт 2016, 0:37

WD-то е силно агресивно. Гумите по тампоните се водят уж маслоустойчиви, но спорен е въпроса до колко. Възможно е да съкратиш силно живота им, пръскай с вода. Отделно от това е направо сигурно, че проблема е в окачване, не в тампони диф и съвсем очаквано е нямало никакъв ефект.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от philipz » 11 Окт 2016, 0:45

ivoaudi написа:WD-то е силно агресивно. Гумите по тампоните се водят уж маслоустойчиви, но спорен е въпроса до колко. Възможно е да съкратиш силно живота им, пръскай с вода. Отделно от това е направо сигурно, че проблема е в окачване, не в тампони диф и съвсем очаквано е нямало никакъв ефект.



То каквото и да съм пръскал днес, вече го омих с каране по локвите . А за окачването кои компоненти да прегледам , пружините ( оранжева точка на тях имаха , ако е от значение) са здрави , амортисьорите и те бяха добре , какво да гледам нататък ?

Ако беше по окачване , нямаше ли да го прави дори и когато колата е на свободна , без товар ? При мен само при товар го прави . :cry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Тампони диференциал и задно окачване

Мнение от ivoaudi » 11 Окт 2016, 0:52

Струва ми се, че имаше тема вече именно с твоя проблем и както казва колегата Дидо гумените втулки на шенкела се оказаха виновни. Да не те подвеждам, потърси темата и прочети, имаше бая инфо по нея. Защо не пробваш както ти казах на сухо време и да мокриш едно, по едно или по-точно по двойки.

Сега видях за втората част на въпроса ти. При покой колкото и силно да натиснеш задницата, долната част на колелото остава залепена за асфалта и почти не можеш да промениш страничния наклон. За да се случи това, колелото трябва да се търкулне поне малко, което пък се случва при потегляне. Дано ме разбра.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook