Coilver-и Maxspeeding Rods
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Coilver-и Maxspeeding Rods
http://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-E46-3 ... Swr7ZW37pV
е това си купих и монтирах на колата тоя weekend, разбира се драми не липсваха...
единия от coil-ите не му беше затегната гайката на пълнителя на амортисьора и клопаше яко, което установих като го разглобих (на 3-тото сваляне и качване на колата)
друга драма е, че трябва да се обели боята на предните (там където влиза в шенкела, защото иначе просто НЕ ВЛИЗА)
))))
някой дали знае, как да си я настроя? колко да натегна предните пружини, колко задните (височината я уцелих - чашката на амортисьора отпред е навита на 35мм резба, отзад на 25мм резба)

е това си купих и монтирах на колата тоя weekend, разбира се драми не липсваха...
единия от coil-ите не му беше затегната гайката на пълнителя на амортисьора и клопаше яко, което установих като го разглобих (на 3-тото сваляне и качване на колата)
друга драма е, че трябва да се обели боята на предните (там където влиза в шенкела, защото иначе просто НЕ ВЛИЗА)

някой дали знае, как да си я настроя? колко да натегна предните пружини, колко задните (височината я уцелих - чашката на амортисьора отпред е навита на 35мм резба, отзад на 25мм резба)

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
Колега, и аз карам с подобни, ако искаш мини тези дни да погледнем какво може да се направи.
По принцип предните пружини трябва да седят стегнати, може би най много 5мм прелоуд да им дадеш. За отзад (аз лично) по инструкциите на бц рацинг вдигам отзад на крик, с втори крик вдигам носача да уплътни пружината и настройвам амортисьора да е на тази дължина.
Други марки инструктират, че при пусната кола трябва амортисьора да е разгънат 50%, трети марки казват да е разгънат 2/3.
Та майката му е малко тестване
Ако искаш може и да сравним с мойта кола как се усеща (аз съм с 8кг отпред и 10кг отзад)
По принцип предните пружини трябва да седят стегнати, може би най много 5мм прелоуд да им дадеш. За отзад (аз лично) по инструкциите на бц рацинг вдигам отзад на крик, с втори крик вдигам носача да уплътни пружината и настройвам амортисьора да е на тази дължина.
Други марки инструктират, че при пусната кола трябва амортисьора да е разгънат 50%, трети марки казват да е разгънат 2/3.
Та майката му е малко тестване
Ако искаш може и да сравним с мойта кола как се усеща (аз съм с 8кг отпред и 10кг отзад)
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
zoomer написа:Колега, и аз карам с подобни, ако искаш мини тези дни да погледнем какво може да се направи.
По принцип предните пружини трябва да седят стегнати, може би най много 5мм прелоуд да им дадеш. За отзад (аз лично) по инструкциите на бц рацинг вдигам отзад на крик, с втори крик вдигам носача да уплътни пружината и настройвам амортисьора да е на тази дължина.
Други марки инструктират, че при пусната кола трябва амортисьора да е разгънат 50%, трети марки казват да е разгънат 2/3.
Та майката му е малко тестване
Ако искаш може и да сравним с мойта кола как се усеща (аз съм с 8кг отпред и 10кг отзад)
5mm от свободно положение? (отпред)
отзад гайките колко са развити? като се регулира височината и на пружините и на амортисьорите (отзад), каква е идеята?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
Отпред стягаш гайките на пружината така че да е прибрана плътно и да се върти трудно самата пружина, ако ти е мека отпред или ако примерно амортисьорите лягат на шок тампоните и блъскат можеш да натегнеш с 5мм (ако трябва с 10) за референция, ключа за реглаж е дебел 5мм.
За отзад, регулираш височината от пружините (ако трябва без заден амортисьор първоначално), това колко са ти развити гайките зависи от това колко искаш да ти е висока колата
След като уточниш колко висока искаш да ти е колата, трябва да регулираш амортисьора на съответната дължина така че да работи правилно за съответната височина на пружината. (Щом си купил койлите чисто нови трябва да имаш инструкции в тях как да ги настроиш)
За отзад, регулираш височината от пружините (ако трябва без заден амортисьор първоначално), това колко са ти развити гайките зависи от това колко искаш да ти е висока колата
След като уточниш колко висока искаш да ти е колата, трябва да регулираш амортисьора на съответната дължина така че да работи правилно за съответната височина на пружината. (Щом си купил койлите чисто нови трябва да имаш инструкции в тях как да ги настроиш)
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
zoomer написа:Отпред стягаш гайките на пружината така че да е прибрана плътно и да се върти трудно самата пружина, ако ти е мека отпред или ако примерно амортисьорите лягат на шок тампоните и блъскат можеш да натегнеш с 5мм (ако трябва с 10) за референция, ключа за реглаж е дебел 5мм.
За отзад, регулираш височината от пружините (ако трябва без заден амортисьор първоначално), това колко са ти развити гайките зависи от това колко искаш да ти е висока колата
След като уточниш колко висока искаш да ти е колата, трябва да регулираш амортисьора на съответната дължина така че да работи правилно за съответната височина на пружината. (Щом си купил койлите чисто нови трябва да имаш инструкции в тях как да ги настроиш)
е да, ама в кашона нямаше такова нещо... ще им пиша на тез' да видя дали могат да ми дадът инфо...
за отпред - разбрах...
отзад, височината на колата се регулира САМО от пружината, така ли?
какво значи да работи правилно задния амортисьор?
мерси много, ще пробвам...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
Да, отзад се регулира само от пружината. Прочети ми първия пост за задния амортисьор
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
zoomer написа:Да, отзад се регулира само от пружината. Прочети ми първия пост за задния амортисьор
ясно, мерси още веднъж

иначе в момента на най-твърдо колата е бруталнаааа


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
Ще чакам да споделиш впечатления.
Аз съм се прицелил в нещо подобно като подарък за Коледа и въпреки че не робувам на марки разликата в цената спрямо познатите изпълнения ме притеснява.
Дилемата ми е пълен кит на КОНИ нещо от рода на STR-T или Coilover кит подобен на твоя.
Аз съм се прицелил в нещо подобно като подарък за Коледа и въпреки че не робувам на марки разликата в цената спрямо познатите изпълнения ме притеснява.
Дилемата ми е пълен кит на КОНИ нещо от рода на STR-T или Coilover кит подобен на твоя.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
TheDriver - Koni или BCRacing ако искаш да заложиш на доказан производител.
Sent from my LG-F460L using Tapatalk
Sent from my LG-F460L using Tapatalk

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
chris_barnes написа:TheDriver - Koni или BCRacing ако искаш да заложиш на доказан производител.
Sent from my LG-F460L using Tapatalk
Колега, незнам дали си наясно но най-вероятно амортисьорите на колегата и бц рацинг амортисьорите се произвеждат в един и същ завод. Не ме разбирай погрешно не казвам че бц рацинг не са хубави (аз лично карам е30-ката с такива), но да слагаш бц рацинг и кони в един клас е просто смешно.
Иначе понеже мойте китайски койли пръднаха, в момента отпред съм с бц рацинг амортисоьри и всичко друго е от китайските койли и познай - всичко си пасва без никакви проблеми

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
кой карал - карал, това беше за тази година... за Серес сме все още скъсани
колата седи много хубаво, почуква тук-таме през кърбовете на Калояново и друса на правата (понеже е много "равно"), ама ще го преживеем
резултат - очакван, секунда и половина надолу от нормалното окачване... с калпав карач, бива, колата може и още, ама шофьора му е трудно
на пистата на макс твърдост, пробвах да я отхлабя, чувствам я не толкова подскачаща и нервна, но времето е слабо...
извънградското трябва да е на средна хубост (20 настройки за твърдост на амортисьорите, карам на 10-та)
едната биалетка се вряза в гумата в събота вечерта на пистата и я финишира тотално
, добре, че не финишира и мене
за тез' пари - доволно, дано държат...

колата седи много хубаво, почуква тук-таме през кърбовете на Калояново и друса на правата (понеже е много "равно"), ама ще го преживеем
резултат - очакван, секунда и половина надолу от нормалното окачване... с калпав карач, бива, колата може и още, ама шофьора му е трудно
на пистата на макс твърдост, пробвах да я отхлабя, чувствам я не толкова подскачаща и нервна, но времето е слабо...
извънградското трябва да е на средна хубост (20 настройки за твърдост на амортисьорите, карам на 10-та)
едната биалетка се вряза в гумата в събота вечерта на пистата и я финишира тотално


за тез' пари - доволно, дано държат...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Coilver-и Maxspeeding Rods
имам още впечатления...
почнах да карам на най-меко, че направо полудях по тоя Хемус на средни настройки... освен това имах лошо почукване на метал в задната част на колата, което поправих с изхвърлянето на ето тези боклуци -->

явно колата е прекалено тежка (или пружините са от кашкавал, което е по вероятно) и при големи вдлабки и неравности пружината се сгъва много и се бият намотките една в друга, което е АДСКИ дразнещо...
та в момента отзад съм със сетъп - китайските амортисьори + мтех пружини ...
доволно, дано не ръждасят зимата

почнах да карам на най-меко, че направо полудях по тоя Хемус на средни настройки... освен това имах лошо почукване на метал в задната част на колата, което поправих с изхвърлянето на ето тези боклуци -->

явно колата е прекалено тежка (или пружините са от кашкавал, което е по вероятно) и при големи вдлабки и неравности пружината се сгъва много и се бият намотките една в друга, което е АДСКИ дразнещо...
та в момента отзад съм със сетъп - китайските амортисьори + мтех пружини ...
доволно, дано не ръждасят зимата



You said: "Time will change!" What if it changes you?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани