Много странно!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- iceman12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.02.2014
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520и 1998г
- Мечтае да кара: Mercedes Benz S AMG63 и кола която никога не се чупи
Много странно!!!
Колеги кажете си мнението за следното нещо. Смених радиатора понеже беше протекъл стария и взех 2ра ръка оригинален свален от работеща кола по думите на човека дето ми го продаде не тече и е здрав, сложих радиатора обезвъздуших всичко точно радиатора не тече няма следи всичко тип топ и оставих колата да изстине и да видя дали нивото на течноста ще мръдне от най-горе (понеже като обезвъздушавах нивото се качи до капачката) така след няколко часа слезнах да видя какво става и под колата локва малка не много голяма гледам радиатора сух бъркам да го опипам и на чучурчето което се използва за източване леко мокър нивото на водата седи горе до капачката и не мърда колата беше изстинала, притесни ми че капе от долу и затегнах повече пробката синята с която се източва. На другия ден имах работа колата я карах вдигна си работна температура всичко точно спирам я в гаража и след 2 часа пак локвичка водата пак е до капачката спада по малко но седи над КОЛД левъла, бръкнах на пробката сухо на чучурчето (черното) пак мокро. Въпроса ми е има ли логика понеже нивото е толково голямо да има клапънче доли на пробката през което да си изхвърля водата радиатора е ОРИГИНАЛЕН на "Бер" или пробката е заминала? забелязах че в единия си край пробката (синята) има едно зъбче което с ръка може да го местиш нз дали това е някакъв вид клапън и като дигне налягане да не изпуска от там доакто не достигне нужното ниво. Колата когато е студена не капе само като загрее през чучурчето за източване на радиатора. Проблема е че ми предстои пътуване и да не се опраси някъде по пътя !!! Благодаря колата е 98 година 520 бензин един ванос, радиатора е всеизвестния на всички и гениално конструирания от БМВ с казанчето залепено на питата просто нямам думи тия 2 радиатора ми нервите ми изядоха от както се сдобих с това БМВ ебаси простотията.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Много странно!!!
Колега, БМВ са известни с лигавата охладителна система. Затова се купува нов радиатор Бер, Нисенс или друг заедно с нова оригинална капачка. Евентуално антифриз и водна помпа.
Всичко друго са експерименти с известен край.
Всичко друго са експерименти с известен край.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Много странно!!!
Колега, на пробката няма клапан за високо налягане- намира се в капачката.
От нов, втора ръка, оригинален радиатор на 15- 20 години, може да се очакват простотии от всякакво естество- колегата ти е казал какво трябва да направиш.
А конструкцията си е много добра- изглежда или не знаеш или не можеш да си поддържаш колата.
От нов, втора ръка, оригинален радиатор на 15- 20 години, може да се очакват простотии от всякакво естество- колегата ти е казал какво трябва да направиш.
А конструкцията си е много добра- изглежда или не знаеш или не можеш да си поддържаш колата.
- iceman12
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 18.02.2014
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520и 1998г
- Мечтае да кара: Mercedes Benz S AMG63 и кола която никога не се чупи
Re: Много странно!!!
Явно е заминала самата пробка гумените уплътненя! А за конструкцията няма да говоря....
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани