Регулиране на ръчна спирачка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Регулиране на ръчна спирачка
Търся човек или сервиз, който може да регулира правилно ръчната спирачка на е 46,понеже в два сервиза не могат да я направят.Дисковете са сменени,нови накладки,не знам къде може да е проблема




- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Регулиране на ръчна спирачка
Най, най, най напред трябва да се натегнат правилно тресчотките в барабаните! Прави се най-добре през някоя дупка на болтовете на колелото при сглобен барабан. Едва след това се пристъпва към регулиране на ръчната. Тоест, тресчотките ако не са натегнати, колкото и да натягате ръчната тя няма да държи!
Отделен е въпросът, че явно има и накладки, които можеш и свирка да им направиш, пак няма да държат! Мен ми сложиха едни такива боклуци във Варна и край с ръчната. Преди с едно държащо колело си спираше колата.
Отделен е въпросът, че явно има и накладки, които можеш и свирка да им направиш, пак няма да държат! Мен ми сложиха едни такива боклуци във Варна и край с ръчната. Преди с едно държащо колело си спираше колата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Регулиране на ръчна спирачка
Не знам тази седмица мисля да се боря с ръчната и да я направя като хората,да хваща а не като е под лек наклон и я дръпна да изпуска,не
е нормално.Понеже се нервирах и при втората смяна,се върнах в сервиза и му викам,Колега ръчната не държи
еее то не може повече да се натегне
майстори какво да ги правиш

е нормално.Понеже се нервирах и при втората смяна,се върнах в сервиза и му викам,Колега ръчната не държи






Re: Регулиране на ръчна спирачка
vasilzlatkov85 написа:Не знам тази седмица мисля да се боря с ръчната и да я направя като хората,да хваща а не като е под лек наклон и я дръпна да изпуска,не
е нормално.Понеже се нервирах и при втората смяна,се върнах в сервиза и му викам,Колега ръчната не държиеее то не може повече да се натегне
![]()
майстори какво да ги правиш
![]()
![]()
Защото са умственоизостанали. Както каза колегата по горе натяга се на барабана, през дупка, не помня дали на болтовете или има отделна дупка за натягане, стискаш здраво палци да не е ръждясъл механизма и ако имаш някой познат на автоморга можеш предварително да погледнеш как изглежда механизма при свален диск за да се ориентираш по добре после.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Регулиране на ръчна спирачка
Има 2 варианта:
1-ползваш търсачката, преди да пускаш нова тема
2-отвиваш под ръчната двата болта до край(без да паднат)
отвиваш един болт (на диска) и с въртене набарваш червяка
с отверка го стягаш таман да се върти диска (с мин.леко съпротивление)
караш 100-200км (да се напаснат)и регулираш вече от болтовете на ръчната
1-ползваш търсачката, преди да пускаш нова тема
2-отвиваш под ръчната двата болта до край(без да паднат)
отвиваш един болт (на диска) и с въртене набарваш червяка
с отверка го стягаш таман да се върти диска (с мин.леко съпротивление)
караш 100-200км (да се напаснат)и регулираш вече от болтовете на ръчната
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани