Въпрос за вакуум
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Въпрос за вакуум
Здравейте. Днес докато сменях въздушния филтър забелязах, че един от вакуум маркучите е тотално изгорял. Въпроса е че не мога да открия къде отива. Някой може ли да ме информира къде е другия край на маркуча от снимката (със стрелката):
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Въпрос за вакуум
4 те извода са за:
Управление на турбото през клапан Н75
Управление на ЕГР-а
Управление на вихровите клапи
Управление на тампонитена двигателя
Управление на турбото през клапан Н75
Управление на ЕГР-а
Управление на вихровите клапи
Управление на тампонитена двигателя
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпрос за вакуум
Маркуча от вакуумната магистрала, минава над двигателя и влиза във вакуумния контейнер. Оттам в ел. клапана на турбото, оттам в самото турбо.
P.S. Смени го със силиконов, по възможност.
P.S. Смени го със силиконов, по възможност.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Въпрос за вакуум
Този към турбото е сменен и е ок. Този, който изпадна доколкото видях отива в някакъв регулатор и от там към АГР-а. Супер заврян е и без сваляне на колектора не виждам как може да се смени. За сега съм го затапил, за да не губи налягане. АГР-а и без друго е изолиран.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани