Audi или BMW - Кой е по-спортен? - AutoBild

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 14 Дек 2006, 10:25

vitamincpp написа:Тъпото е че сравняват RS4 със старото М3 което пак е по-добро като спортна кола но отспъпва като динамика заради 420те коня на аудито. Нека излезе новото М3 и да видим тогава. А да не би да искате да кажете че ТТ бие Z4 понеже гледах на Fifth Gear как ТТ би единствено на старт на морко заради това че е 4х4 - най-скъпата версия с V6 мотор, също видях и жалките опити за дрифт при два от които си обърна задницата по посока на движение :) и веднаж мина през тревата :mhihi: А8 пък какъв кошник е просто нямам думи за него. То тая кола дали излиза от сервиз за да може да демонстрира някакво движение камоли спортно. Така че явно резултата е 6:1 заради това че текущото М3 е отпреди 6 години. Но не могат да го напишат така нали все пак и Ауди е немска фирма нищо че е с предно :mhihi:


:yes:

Брех непознах за Аудитата, сигур ша плачат фенчетата им :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 14 Дек 2006, 10:53

WilliamsF1Team написа:
Alehandro написа:WilliamsF1Team - карал съм доста много коли - и с предно и със задно, живял съм доста време в чужбина и съм преминал през 10-ки автомобили вкл и БМВ ... просто не е user friendly задното и това е ... впечатленията ми са, че тия инженери са го правили за да се кара перфектно на писта, само че в истинския живот писти няма ...


Виж сега, има си различни видове хора. Това, че ти обичаш предното означава, че ти обичаш да се превозваш. А това, че ние предпочитаме задното, означава че обичаме да караме и да диктуваме сами посоката на движение, ако ме разбираш какво искам да ти кажа. Карал съм А4 автоматик. Е от това по голяма скука в шофирането няма, просто няма. :help:
А що се отнася до това, че БМВ-тата са правени за писта...Не можеш да ме убедиш, ако щеш 3 дни да ми обясняваш, че е така. Просто не съм на това мнения. БМВ-тата са за хора, които могат да карат, не се плашат от адреналина, хора които са свикнали живота им да тече настрани. А Ауди-тата са за по-улегнали (да не кажа пенсионери защото ще обидя феновете на Мерцедес), хора чиито стил на каране е "бавно но славно". Е мерси, ама предпочитам Е30 пред А4. Може да отстъпва като интериор, но е кола... ;)


... Ееехоооо - Световен рали шампионат клас джуниър - до 1600 е с предно ... това сигурно не е автомобилен спорт .... ами WRC ==> и то не е автомобилен спорт нали ... къде е задното там??? Задното го има в автомобилните спортове ... НА ПИСТА ... айде стига сме спорили ... пак ви казвам - статията е пълна глупост ... на едното място пише, че предницата ми олеквала и затова недозавивала ... на другото пише, че била тежка и затова ... айде разберете се поне кое да бъде :mhihi:

Да ти кажа Williams фън-а от задното не го усетих с нито едно БМВ, което карах - усетих риск, фън-а се усеща от други неща ... имам си достатъчно фън с коли с предно и 4х4 ... ма щото не сеца задница и не се кара толкова рисковано като твоята кола и затва не е фън ...

dinko_sd ... нали казах, че не знам как точно се казва системата, толкова голямо значение ли има ...

... Ауди Куатро има много добро пътно поведение ... много Grip дава по завоите - повече и от предно и от задно ... никак не е за подценяване :mhihi:
Lope De Vega

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 14 Дек 2006, 11:06

Едно сравнение на коли между които нямат нищо общо една с друга:
Обиколка на пистата на топ гиър със Стиг
Ауди ТТ V6 - 1.32.7 4x4 предполагам?
BMW 130i - 1.31.9 задно предаване

А още по-смешното е, че БМВ дизел прави обиколка близка до Ауди S4 :mhihi:

Audi S4 1.30.9
BMW 535d 1.31.8
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 14 Дек 2006, 11:09

а такаа бате ви алехандро получи просветление той РАЗБРА че колите за писта са със задно демек истинските спортни машини а че масовия потребител иска да се вози карайки нас кво ни боли бе а????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 14 Дек 2006, 11:15

MaXimal написа:
BMW 130i - 1.31.9 задно предаване


А пък Z4 купе сигурно ще свали с още половин секунда :roll:
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 14 Дек 2006, 11:21

BMW_dreamer написа:а такаа бате ви алехандро получи просветление той РАЗБРА че колите за писта са със задно демек истинските спортни машини а че масовия потребител иска да се вози карайки нас кво ни боли бе а????


... само, че бате Мечтател за БМВ в живота няма писти ... има дъжд, лед, сняг, и шибани пътища, прахоляк ... те може да са 10% от времето - но са причина за поне 30% от катастрофите и изгубените животи ... а това не е майтап ... там адреналина дето ти е дошъл в повече от суперското каране със задното изведнъж секва ...
Lope De Vega

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 14 Дек 2006, 11:23

Alehandro написа:Да ти кажа Williams фън-а от задното не го усетих с нито едно БМВ, което карах - усетих риск, фън-а се усеща от други неща ...


Да си кажа педалче скапано дразнителско недозавиващо - усетил си риск щото си путьо и си се насрал. БМВ не е кола за путьовци, а тия други неща, в които усещаш фън са като те праскат анално. Разкарай се...
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 14 Дек 2006, 11:29

Ехоооооо, господин АУДИСТ, искаш ли да ти подскажа с какво предаване е Ф1 а? Абе за за кви джуниър класове ми говориш бе, некви миксерчета, които се борят с калта!!!
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 14 Дек 2006, 11:33

Alehandro написа:
BMW_dreamer написа:а такаа бате ви алехандро получи просветление той РАЗБРА че колите за писта са със задно демек истинските спортни машини а че масовия потребител иска да се вози карайки нас кво ни боли бе а????


... само, че бате Мечтател за БМВ в живота няма писти ... има дъжд, лед, сняг, и шибани пътища, прахоляк ... те може да са 10% от времето - но са причина за поне 30% от катастрофите и изгубените животи ... а това не е майтап ... там адреналина дето ти е дошъл в повече от суперското каране със задното изведнъж секва ...


И трябва да ти кажа, че истинските фенове на БМВ точно при тия условия, се представят много по-добре от насраните от притеснение "шофьори" с предно. Истинския фен познава колата си и това, че имало сняг и лед, а той бил със задно въобще не го бърка :twisted:

Много се ядосах на тоя ръмпел. Като се прибера в БГ няма да сменям летните ами ще карам с тях да видим какво толкова страшно има :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Дек 2006, 11:36

Ма как VW,Opel ,Audi да минат на задно предаване ,като напр. първата и последната марки са под един знаменател - този на VAG Group , там където само фаровете и броните са вероятно различни ... Аз лично имам чувството ,че може борда на директорите им да реши,скоро ,че Ламбрджини са излишно скъпи автомобили и да вземат да измислят един народен модел с предно предаване и двигател 3,0ТДИ ,щото много хляб има в това начинание, в тая платформа :mhihi: Това ,не се засгайте ма са автомобили ,които още от 70-те години се бълват от конвейрите като куршуми от картечница :idea: Какво очаквате от тях :?: Класическа компоновка на задвижване, ееее няма да стане :mhihi: :mhihi: знаете защо :!:

А относно БМВ и предното предаване - "стрелкайте" какви ли не глупости ,ма това тяхното е всичко друго само не и шувинизъм :idea:
Това са десетилетия традиций :!: Усъвършенстване и още куп неща ...
Това е философия ,малко други автомобилни фирми следват нещо толкова усърдно ... Явно има защо


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 14 Дек 2006, 11:39

Alehandro:
фън-а от задното не го усетих с нито едно БМВ, което карах

Карал си ти на дядо си 4х4-то с опашка :winky:
нали казах, че не знам как точно се казва системата, толкова голямо значение ли има ...

Излез от латино сериала човече, и като пишеш във този форум ВСИЧКО ЗА БМВ Е ВАЖНО!!
РЕСПЕКТ!!! :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София

Мнение от Alehandro » 14 Дек 2006, 12:26

Незнам какво да отговоря, на такива постове ... ще опитам поне на по-смислените ... както казах Ф1 си иам друга техническа постройка - това е апарат за скоростно придвижване по равна писта - където влияние имат аеродинамика, сцепление, разположение на тежестта, твърдост на окачването и т.н... дори тежестта на пилота. Там нещата имат малко общо с шосейните автомобили, които караме ние с вас ... докато например Рали Шампионата е далеч по-близо ... дадохте за пример като автомобили със задно - трудноуправляеми американски кютуци ставащи само за каране направо

... в Европа и Япония колите са с предно - което си има преимущества и значение - дори БМВ слага вече в "луксозните седани" електронна система 4х4 ... чието име има огромно значение за вас, макар че едва ли имате и 2% коли с такова задвижване в клуба ...

В крайна сметка шофирането какво е - игра на риск със съдбата ли ... вие всички сертификат за професионални карачи ли взимате :?: :?: :roll: ... не искам да ме разбирате погешно ... БМВ /с някакъв сериозен двигател/ е идеална кола - за писта, но в живота ми се струва малко непрактична ...
:dunno:
Lope De Vega

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 14 Дек 2006, 12:30

Alehandro ,
Автомобилния спорт става все по-трудна величина, която може да ти даде информация кое как е...
Джуниър клас с предно има, защото ФИА така иска ;)
Ауди спечели Лю ман с дизел, защото правилата на ФИА се променят в тази посока ;)
Преди години турбото беше изхвърлено от Лю ман, защото... сети се сам... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 14 Дек 2006, 12:31

Хайде с практичноста да ходиш във форума на Ситроен да разтягаш локуми :gay:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 14 Дек 2006, 12:35

Alehandro написа:Незнам какво да отговоря, на такива постове ... ще опитам поне на по-смислените ... както казах Ф1 си иам друга техническа постройка - това е апарат за скоростно придвижване по равна писта - където влияние имат аеродинамика, сцепление, разположение на тежестта, твърдост на окачването и т.н... дори тежестта на пилота. Там нещата имат малко общо с шосейните автомобили, които караме ние с вас ... докато например Рали Шампионата е далеч по-близо ... дадохте за пример като автомобили със задно - трудноуправляеми американски кютуци ставащи само за каране направо

... в Европа и Япония колите са с предно - което си има преимущества и значение - дори БМВ слага вече в "луксозните седани" електронна система 4х4 ... чието име има огромно значение за вас, макар че едва ли имате и 2% коли с такова задвижване в клуба ...

В крайна сметка шофирането какво е - игра на риск със съдбата ли ... вие всички сертификат за професионални карачи ли взимате :?: :?: :roll: ... не искам да ме разбирате погешно ... БМВ /с някакъв сериозен двигател/ е идеална кола - за писта, но в живота ми се струва малко непрактична ...
:dunno:


бих казал че нормалното каране се доближава повече до каране по писта отколкото до ВРЦ-то....все пак аз повече карам по асфалт при това карам с максимално сцепление без да се нося на страни ....малко ми приличаш на бащата ...той така ми хвали 4х4-ри то....виками ама ти с БМВ-то можеш ли да минеш през орана нива....ама моя отговор винаги е а за кво ми е да минавам през тая нива :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook