Поредната тема за И42В20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Поредната тема за И42В20
Колеги, пускам поредната тема за N42 двигател. Колата е 2001г. на 120000км. реални с сервизна и история в бмв която е проверена. Проблема е следния, постоянно ми излиза грешка P0171 и P0174 изрових целия двигателен обсег свалях смукателните тръби филтъра за картерните газове смених и пак ми показва бедна смес и като позагрее почват да играят оборотите от 1000 до 1600 като пусна климатика този проблем го няма.
След като рестартирам компютъра на колата, тя почва да работи на много ниски обороти 550 600 и не равоти равномерно. До момента не ми е излизала никаква грешка на дебитомера, динамиката на колата е много добра и разхода за 900км среден е 9литра който смятам за нормален. Първоначално когато закарах колата на диагностика момчето ми каза че имала грешка която е истрил и да карам няма проблеми, но след 30км проблема пак на яве закарах колата на втора диагностика и момчето каза че има механичен проблем в бензиновата рейка и той не можел да е ремонтира, защото се занимавал с електроника а не с ремонт на двигатели, извини ми се че не може да ми реши проблема, което го оценявам! Та някой имал ли те такъв проблем и бензиновата рейка включва ли дюзите! Забравих да отбележа че маслото ми е на 8000 км и не е мръднало кадето съм го налял там седи не мърда
След като рестартирам компютъра на колата, тя почва да работи на много ниски обороти 550 600 и не равоти равномерно. До момента не ми е излизала никаква грешка на дебитомера, динамиката на колата е много добра и разхода за 900км среден е 9литра който смятам за нормален. Първоначално когато закарах колата на диагностика момчето ми каза че имала грешка която е истрил и да карам няма проблеми, но след 30км проблема пак на яве закарах колата на втора диагностика и момчето каза че има механичен проблем в бензиновата рейка и той не можел да е ремонтира, защото се занимавал с електроника а не с ремонт на двигатели, извини ми се че не може да ми реши проблема, което го оценявам! Та някой имал ли те такъв проблем и бензиновата рейка включва ли дюзите! Забравих да отбележа че маслото ми е на 8000 км и не е мръднало кадето съм го налял там седи не мърда
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Поредната тема за И42В20
При подобна грешка е най-добре да се започне с проверка на датчика, въз основа на чиито показания се записва грешката- ако той не работи коректно и грешката няма да е реална.
Що се отнася до ниските обороти след рестартиране на DME- просто е необходимо време докато се извършат необходимите адаптации.
Това с "механичен проблем в бензиновата рейка" ми звучи като изгоряло осветление на коляновият вал.
Що се отнася до ниските обороти след рестартиране на DME- просто е необходимо време докато се извършат необходимите адаптации.
Това с "механичен проблем в бензиновата рейка" ми звучи като изгоряло осветление на коляновият вал.
- Gonke
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46 and E30
Re: Поредната тема за И42В20
Имаш ли газова уредба колега ?
Re: Поредната тема за И42В20
- дърпа възух след дебитомера, като по този начин променя пресметнатото количество смес. Тестваш със спрей и следиш за промена на оборотите
- дебитомера отчита друго количество и температура. При М43 мотора дебита е 11-12kg/h за загрля мотор околна температура 20градуса. При мен дебитомера беше тръгнал и отчиташе 7-8kg/h при подобни условия. Симптомите са P0171, трудно форсиране при нулеви темпертаури студен (неправилно да се прави ;-)
Двете причини по горе са валидни, ако първата ламдата е работоспособна (с инпата може да видиш, че се променя 0 до 1 волт циклично, след като се е загряла) или с осцилоскоп.
Накратко крешката P0171 се появява при лоша смес (процентно съотношение между изчислената смес (косвено от дебитомера ) и реалната (измерена косвено с ламба сондата)). Както са ти писали - ако имаш ГИ - вероятноста да е от него е голяма, ако не - погледни нещата 99% е от тях!
- дебитомера отчита друго количество и температура. При М43 мотора дебита е 11-12kg/h за загрля мотор околна температура 20градуса. При мен дебитомера беше тръгнал и отчиташе 7-8kg/h при подобни условия. Симптомите са P0171, трудно форсиране при нулеви темпертаури студен (неправилно да се прави ;-)
Двете причини по горе са валидни, ако първата ламдата е работоспособна (с инпата може да видиш, че се променя 0 до 1 волт циклично, след като се е загряла) или с осцилоскоп.
Накратко крешката P0171 се появява при лоша смес (процентно съотношение между изчислената смес (косвено от дебитомера ) и реалната (измерена косвено с ламба сондата)). Както са ти писали - ако имаш ГИ - вероятноста да е от него е голяма, ако не - погледни нещата 99% е от тях!
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Re: Поредната тема за И42В20
Колата е само на бензин, прави ми впечатление че когато е студена динамиката е няма, но като загрее колата е доста пъргава за конете си. Проверих със спрей навсякъде, цялата опаковка изпръсках и реакция от него няма, има съмнение и аз че е от дебитомера, но нзм защо като пусна климатика и всичко се нормализира!
Някой да знае качествена диагностика край гр. Пазарджик може и Пловдив не ми е далеч, че попадам се на хора който ми взимат парите нищо не правят.
Някой да знае качествена диагностика край гр. Пазарджик може и Пловдив не ми е далеч, че попадам се на хора който ми взимат парите нищо не правят.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Поредната тема за И42В20
viewtopic.php?f=34&t=232131&start=210
viewtopic.php?f=34&t=219540&start=840
Поредна тема за този двигател сме се разбрали да няма,
а и тези грешки изписани с универсален, а не BMW софтуер, нищо не значат!
viewtopic.php?f=34&t=219540&start=840
Поредна тема за този двигател сме се разбрали да няма,
а и тези грешки изписани с универсален, а не BMW софтуер, нищо не значат!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани