Избор на intercooler за 330d 204к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Избор на intercooler за 330d 204к.с.
Здравейте!
Предстои ми смяна на интеркулера на едно 330d 204к.с. Досега колата е била с кулер от 184к.с. фейс. С една бърза връзка до колкото разбрах. Едно момче в Созопол продава нов кулер, който трябваше на ползва за проект 328i с компресор. Въпроса ми е дали мога да го ползвам за моята кола? Идеята е да застане зад Мковата броня на мястото на решетката. Колата е със турбо от E60 530d и е позасилена. Препоръчаха ми да ползвам по-голям кулер и затова харесах нея. Не съм сигурен обаче, дали ще ми свърши работа и дали не пропускам нещо важно. Затова имам нужда от съвет! Прикачвам снимки на самия монтиран кулер. Вход и изход на 51мм:
Предстои ми смяна на интеркулера на едно 330d 204к.с. Досега колата е била с кулер от 184к.с. фейс. С една бърза връзка до колкото разбрах. Едно момче в Созопол продава нов кулер, който трябваше на ползва за проект 328i с компресор. Въпроса ми е дали мога да го ползвам за моята кола? Идеята е да застане зад Мковата броня на мястото на решетката. Колата е със турбо от E60 530d и е позасилена. Препоръчаха ми да ползвам по-голям кулер и затова харесах нея. Не съм сигурен обаче, дали ще ми свърши работа и дали не пропускам нещо важно. Затова имам нужда от съвет! Прикачвам снимки на самия монтиран кулер. Вход и изход на 51мм:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
NeRoX написа:Здравейте!
Предстои ми смяна на интеркулера на едно 330d 204к.с. Досега колата е била с кулер от 184к.с. фейс. С една бърза връзка до колкото разбрах. Едно момче в Созопол продава нов кулер, който трябваше на ползва за проект 328i с компресор. Въпроса ми е дали мога да го ползвам за моята кола? Идеята е да застане зад Мковата броня на мястото на решетката. Колата е със турбо от E60 530d и е позасилена. Препоръчаха ми да ползвам по-голям кулер и затова харесах нея. Не съм сигурен обаче, дали ще ми свърши работа и дали не пропускам нещо важно. Затова имам нужда от съвет! Прикачвам снимки на самия монтиран кулер. Вход и изход на 51мм:
Турбото от е60 530д 218 к.с е едно и също с 330d 204 коня т.е може да използваш стандартния си кулер за модела ...достатъчен е за рвмапната кола...говорим принципно...ако си решил наистина да сложиш по голям не е лошо но филма не е малък. Успех
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
Този на снимките не ми изглежда много по-голям от оригиналния за 204к.с. Не знам точните му размери, но мога да ги поискам. Чувал съм, че не е и много добре да е прекалено голям кулера, защото ще затапя колата, но този конкретно не ми изглежда такъв. Не съм на ясно обаче, дали може да им нещо по-сложно при монтирането му и работата с мотора и турбото.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
NeRoX написа:Този на снимките не ми изглежда много по-голям от оригиналния за 204к.с. Не знам точните му размери, но мога да ги поискам. Чувал съм, че не е и много добре да е прекалено голям кулера, защото ще затапя колата, но този конкретно не ми изглежда такъв. Не съм на ясно обаче, дали може да им нещо по-сложно при монтирането му и работата с мотора и турбото.
Точно затова ти написах горния пост...защото ако вземеш оригиналния няма да си задаваш тези въпроси....няма и да преправяш нищо...всичко ще си е ръг и тръг дет се вика.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
Аз си купих оригинален от Дару и сега съжалявам. Вярно е, че се монтира лесно но тия пласмасови накрайници са велика глупост. Не държат на по-голямо налягане и ако ги напънеш се разтварят.
Направи си поръчков кулер със заварене здрави накрайници и не го мисли никога повече.
Ето така бих го направил :
http://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Custom-intercoolers
А ето и едно друго решение:
http://www.allardaluminiumproducts.co.uk/allard-bmw-320d-e46-intercooler-1.html

Направи си поръчков кулер със заварене здрави накрайници и не го мисли никога повече.
Ето така бих го направил :
http://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Custom-intercoolers
А ето и едно друго решение:
http://www.allardaluminiumproducts.co.uk/allard-bmw-320d-e46-intercooler-1.html

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
virtualchild написа:Аз си купих оригинален от Дару и сега съжалявам. Вярно е, че се монтира лесно но тия пласмасови накрайници са велика глупост. Не държат на по-голямо налягане и ако ги напънеш се разтварят.
Направи си поръчков кулер със заварене здрави накрайници и не го мисли никога повече.
Ето така бих го направил :
http://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Custom-intercoolers
А ето и едно друго решение:
http://www.allardaluminiumproducts.co.uk/allard-bmw-320d-e46-intercooler-1.html
Е че с оригинално турбо колко повече налягане? Колата ми е на 12 години ...кулер не съм сменял от 4 години е ремапната...не съм имал проблем. Да съгласен съм че не е най доброто изпълнение оригиналния ама щом е издържал толко години ако вземеш нов едва ли някога ще имаш проблем пак с него...така мисля аз ..всеки сам решава. А да разбуташ всичко отпред не е лесно и си е игра...и ако няма да търсиш повече мощност от хибрид турбо,мисля че не си заслужава.

- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
virtualchild написа:Аз си купих оригинален от Дару и сега съжалявам. Вярно е, че се монтира лесно но тия пласмасови накрайници са велика глупост. Не държат на по-голямо налягане и ако ги напънеш се разтварят.
Направи си поръчков кулер със заварене здрави накрайници и не го мисли никога повече.
Ето така бих го направил :
http://www.extreme-tuning.bg/bg/service/Custom-intercoolers
А ето и едно друго решение:
http://www.allardaluminiumproducts.co.uk/allard-bmw-320d-e46-intercooler-1.html
Оооо, тук говорим за някакви абсурдни цени. Колата не е драгстер, просто е ремапната. И питането ми беше конкретно за кулера, който съм постнал на снимките в първия пост, защото се продава и мога да го взема. Кулера ще се взима втора ръка, така или иначе. Гонят се ниски разходи. Такива суми за кулер определено не ми се дават. Мерси все пак!

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
Ако не искаш да е по-здраво и не искаш повече коне си караш с оригиналните части и това е.
Според мен обаче качеството на оригинална част за първоначално вграждане и за ремонт по-късно е различно.
На 3 години оригинален кулер се омасли при сглобката. Вярно с други турбо пътища съм, но не е достатъчно здраво.
Оригинални маншони на полуоските ми държаха по една година.
Оригинални задни пружини се счупиха за 3 години.

Според мен обаче качеството на оригинална част за първоначално вграждане и за ремонт по-късно е различно.
На 3 години оригинален кулер се омасли при сглобката. Вярно с други турбо пътища съм, но не е достатъчно здраво.
Оригинални маншони на полуоските ми държаха по една година.
Оригинални задни пружини се счупиха за 3 години.

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
- NeRoX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 17.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320d
- Мечтае да кара: Ferrari
- Детайли за колата: M47D20 6MT
Re: Избор на intercooler за 330d 204к.с.
Мисля да заложа на оригиналния кулер от 204к.с. в такъв случай. Щом е напълно достатъчен за подобен сетъп, а и няма да ни се налага да модифицираме каквото и да било. Също и цената ще е най-ниска. Мерси за инфото.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани