Музика в е36 купе - каква ??

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 13 Дек 2006, 12:03

Тапициран:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Re: РЕ:

Мнение от FENKO E34 » 13 Дек 2006, 12:31

Ачо написа:
FENKO E34 написа:като гледам са затворен обем-начи не гоним налягане :dunno: но да видим по нататък :confused:


Малко пояснение: баса е само един от ляво! !

Ваше или мое ляво:roll: :?:
Изображение
DLS MASTER

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

Re: РЕ:

Мнение от Angel_Georgiev » 13 Дек 2006, 12:49

FENKO E34 написа:
Ачо написа:
FENKO E34 написа:като гледам са затворен обем-начи не гоним налягане :dunno: но да видим по нататък :confused:


Малко пояснение: баса е само един от ляво! !

Ваше или мое ляво:roll: :?:
Изображение


Това което е на тази снимка е сектора за Цифровият процесор и за управлението на ДВД-то! Бас-бокса е от другата страна. Има спец. изолация с Дайнамат Екстрийм и ДайнаХорб

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Мнение от FENKO E34 » 13 Дек 2006, 13:13

ок ;) нядявам се да се видим на емма 2007 :D
DLS MASTER


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 13 Дек 2006, 13:41

Искам да попитам за рязането на ламарините под кората ???
Няма ли опасност от осукване на купето чувал съм даже, че и имало опасност задното стакло да се спука ? при по екстремно шофиране :roll:
Аз все си мисля че има нещо за да са го сложили от БМВ тоя Х отзаде
а и задното мисля че донякаде оказва по различно въздеиствие върху купето и от тази гледна точка не ми се струва добра идея да се режат ламарините под кората ?
Но пак казвам че това са само мои предположения !
какво мислите вие по този въпрос ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

РЕ:

Мнение от Angel_Georgiev » 13 Дек 2006, 14:31

FENKO E34 написа:ок ;) нядявам се да се видим на емма 2007 :D



На кое? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Re: РЕ:

Мнение от FENKO E34 » 13 Дек 2006, 15:31

Ачо написа:
FENKO E34 написа:



На кое? :roll:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=29337
DLS MASTER

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

РЕ:

Мнение от Angel_Georgiev » 13 Дек 2006, 16:00

Благодаря за поканата. Как мога да се запиша?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 13 Дек 2006, 18:11

Zaho написа:Искам да попитам за рязането на ламарините под кората ???
Няма ли опасност от осукване на купето чувал съм даже, че и имало опасност задното стакло да се спука ? при по екстремно шофиране :roll:
Аз все си мисля че има нещо за да са го сложили от БМВ тоя Х отзаде
а и задното мисля че донякаде оказва по различно въздеиствие върху купето и от тази гледна точка не ми се струва добра идея да се режат ламарините под кората ?
Но пак казвам че това са само мои предположения !
какво мислите вие по този въпрос ?


аз мога да кажа от собствен опит, че е точно обратното обема заздравява колата .... на е36та имах обем на задните колони точно под кората на мястото на ламарината там .... при страничен удър от друга кола с около 70км/ч (според полицаите) вратата се отбеляза по обема (опред) отзад от обема напрерд беше згънато шасито ... горната част на калника и част от колконката също се бяха отбелязали на него ...на калника(подкалника) от вътре се беше отбелязал бас бокс-а

полиците който гледаха на място и после тези който правиха огледа на колата казаха, че ако ги е нямало "тия дървении" съм си заминавал заедно с колата
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 13 Дек 2006, 18:55

Sharo написа:
Zaho написа:Искам да попитам за рязането на ламарините под кората ???
Няма ли опасност от осукване на купето чувал съм даже, че и имало опасност задното стакло да се спука ? при по екстремно шофиране :roll:
Аз все си мисля че има нещо за да са го сложили от БМВ тоя Х отзаде
а и задното мисля че донякаде оказва по различно въздеиствие върху купето и от тази гледна точка не ми се струва добра идея да се режат ламарините под кората ?
Но пак казвам че това са само мои предположения !
какво мислите вие по този въпрос ?


аз мога да кажа от собствен опит, че е точно обратното обема заздравява колата .... на е36та имах обем на задните колони точно под кората на мястото на ламарината там .... при страничен удър от друга кола с около 70км/ч (според полицаите) вратата се отбеляза по обема (опред) отзад от обема напрерд беше згънато шасито ... горната част на калника и част от колконката също се бяха отбелязали на него ...на калника(подкалника) от вътре се беше отбелязал бас бокс-а

полиците който гледаха на място и после тези който правиха огледа на колата казаха, че ако ги е нямало "тия дървении" съм си заминавал заедно с колата



ако ме питаш господ те е пазил ан е тези дървении но както и де хубавотое е че си можел да излезнеш и да видиш какви са щетите от катастрофата . Това е най важно да може да го направиш при една катастрофа ако се случи но не го пожелавам на никога
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Re: РЕ:

Мнение от FENKO E34 » 13 Дек 2006, 22:32

Ачо написа:Благодаря за поканата. Как мога да се запиша?
към април-май 2007г!Все още не е уточнено,но има време ;)
DLS MASTER


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 14 Дек 2006, 1:12

Е аз нямах предвид при кадастрофа щото тогава е божа радбота да не се случва на никого !!!
А при по екстремно шофиране само, примерно при някои дрифт или по рязко потегляне неща които натоварват много окачването и купето на колата. Щото така съм чувал че тея ламарини там пазят от осукване и ме е малко страх да ги режа а пък и в един магазин за кар аудио ми казаха същото че не биха се навили да ми режат ламарините за да сложим говорител на кората !

Вие като сте ги изрязали как ги карате колите имате ли наблюдение дали няма някакво разместване или осукване или си карате кротко ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Мнение от FENKO E34 » 14 Дек 2006, 1:48

зависи как се реже и какъв е монтажът! някои,режат цялата ламарина,други само за суб,трети за елипси и тн!Важното е да е здраво!
ето при мен как
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
DLS MASTER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 14 Дек 2006, 9:27

:OT: FENKO E34, дай да видим баса, сигурно свири много яко :uups:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 8.08.2005

Мнение от FENKO E34 » 14 Дек 2006, 11:38

кой,този бас ли :roll:
Изображение
Изображение
Изображение
DLS MASTER

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook