С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от Trixster » 31 Авг 2016, 18:29

Дилърите имат промоция за смяна. За Е60 е 160лв някъде. Има писано няколко страници на зад. Ако за тази цел ти трябва ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от RaiN » 31 Авг 2016, 18:46

:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от CrazyElement » 01 Сеп 2016, 20:22

tihomair написа:
CrazyElement написа:
adovet написа:Не знам в кое представителство на БМВ ходиш но аз винаги съм много доволен. Последния път като ходих освен кафета води и т.н. ми дадоха и служебна кола за да отида да си свърша работата до като ми сменяха консумативите по колата. Относно харча на масло се придържат към документациите които са към колите ни. И според мен не е нормално литър на 1000, но все пак може и да се презастраховат - представи си че тая кола се кара 1000км само на писта на макс. Не литър ама не знам колко ще дръпне.



Ти май нещо не ме разбра , писал съм 1 литър на 10 000 не на 1000, допустимото според БМВ съм го дал по горе 0.7 на 1000 км. Реално на моята се пада около 0.1 на 1000 и те казват КРАЙ тая кола не знам си кво буклук(няма нищо ,че последното обслужване беше в Германия преди 20 000 км) даваха ми някакви листове там да подписвам , че не гарантирали нищо по колата и това в БМВ Пловдив няма нищо , че за смяна на масло , филтри дадох 600 лева ама както и да е. Мисълта ми е , че тука типично по български тия, които те обслужват са някакви комплексари на 1000 лева заплата(тука това не го приемайте заедливо) и искат да се опитат да ти направят на тебе тъп деня защото си си позволил кола , която те не могат . За мен това не е адекватно обслужване , което получих в Пловдив и определено повече там никога няма да отида освен за резервни части.
ПП Да не говоря като отидох с пушещия ДПФ и им казах , че колата е без ДПФ и ремап и дали не е от него , след 4 часа ми върнаха колата с разменени вакуми и казаха всичко е 6+ платих 250 лева някъде и точно след 5 минути пак си пушеше.
ПП: В дару кар ми харесаха отидох да си видя сервизната история и ми я показаха без пари и даже с човека си говорихме около 1 час и ми обясняваше доста неща. Не знам ти в дару кар ли си ходил?

Сигурно отношението на околните е такова, каквото е твоето към тях, знам ли... ама може и да греша де... :mhihi:


Ами не знам смятам се за културен , човек обиколил съм цяла Европа , живял съм къде ли не , винаги като говоря с хора се старая да говоря с добър тон , без значение колко ме дразнят. В случая в Пловдив , бях си запазил час отидох 30 минути по-рано , чаках си като бял човек дойде приемчика казах му , че искам да сменим маслата и филтрите , той ме попита дали съм сменял филтъра на картерната вентилация тъй като не е сменян в Германия и аз му казах , не той ми поиска някаква извънземна цена и аз отказах най-тактично , тъй като само за въздушен,маслен и горивен + масло дадох 600 лева с другия сигурно щеше да се закръгли на 1000 .. След което той ми обясни , че колите от там горели масло , аз му казах , че колата ми гори 100 мл на 1000 км и той каза , че това било свръх много и дори трябвало ревизия да се прави :dummy: :dummy: , та както и да е :) И втория път не си свършиха работата с ДПФ , просто няма да ходя повече в Пловдив.

Филтъра за картерна вентилация го смених на другия ден за символична сума при моя майстор с оригинален. Абе както и да е здраве да е , просто тука няма контрол на хората , които работят в БМВ сервизите , ако си ходил в Германия или други държави , ще видиш разликата в отношението и в Германия и в Швейцария се държаха перфектно с мене хем виждат , че съм чужденец купил някакъв кош на 9 години и пак не ми се подиграваха или да ми говорят надменно , а там определено могат, защото там приемчика може да си позволи и чисто нова 7ма серия за разлика от тези тук!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от DigitalExile » 01 Сеп 2016, 22:46

На балканите сме тука така е..

Аз само не разбирам като имаш твой майстор защо се пънеш да ходиш при тия да ти сменят масло и филтри ? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от CrazyElement » 02 Сеп 2016, 0:46

Nedko Anev написа:На балканите сме тука така е..

Аз само не разбирам като имаш твой майстор защо се пънеш да ходиш при тия да ти сменят масло и филтри ? :dunno:



След случката намерих моя майстор :) , иначе вече всичко си правя при него , народни цени, работи бързо и качествено :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от v3n0m » 03 Сеп 2016, 13:11

Филтрите на Mann по качествени ли са от тези на BOSCH или няма разлика

Изображение
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от rafa224 » 03 Сеп 2016, 16:02

няма разлика :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от vvasilev1 » 03 Сеп 2016, 16:49

v3n0m написа:Филтрите на Mann по качествени ли са от тези на BOSCH или няма разлика

Изображение

Аз бих заложил на Mann

Sent from my F3111 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от v3n0m » 03 Сеп 2016, 17:44

Аз днес направих смяната и за пореден път от смяна до смяна не съм долял и капчица а нивото на маслото преди смяната беше точно между минимум и максимум :bowdown: Дали това може да се дължи на факта че не съм махал нито DPF, нито катализатор, нито пеперудки? :dunno: И както виждате съм взел две туби по 5л а след смяната ми върнаха само 1,5 л. Количеството масло което поема 2.5/177к.с. не е ли 8.250? :dunno:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.06.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше E61 525d '05
Детайли за колата: MIni Cooper Clubman D R55 LCI '14

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от ppetkovds83 » 03 Сеп 2016, 18:02

И аз взех 9 литра и сложих 8,250,но гледам има още да се достигне макса на щеката.Предходният майстор ми сложи точно 8,500 и беше на максимум.Незнам каква е идеята.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от CrazyElement » 03 Сеп 2016, 18:37

v3n0m написа:Аз днес направих смяната и за пореден път от смяна до смяна не съм долял и капчица а нивото на маслото преди смяната беше точно между минимум и максимум :bowdown: Дали това може да се дължи на факта че не съм махал нито DPF, нито катализатор, нито пеперудки? :dunno: И както виждате съм взел две туби по 5л а след смяната ми върнаха само 1,5 л. Количеството масло което поема 2.5/177к.с. не е ли 8.250? :dunno:


Не може , а е 100% от това колега , ако не си махнах ДПФ шанса да ти налива нафта в картера е доста голям , аз като взех моята от Германия маслото и беше на 15 000 км и като извадих щеката беше малко над максимума :D , съмняваме , немеца да е наливал масло. Смисъл колко ти налива нафта и колко гори е трудно да се определи , докато не махнеш ДПФ. Имам приятел с ауди а4 2.5 тди 180 коня твърди , че колата му не горяла и 1 грам масло от смяна до смяна , не ми се спори с него , но това е инженерно чудо , няма как да няма консумация на масло може да бъде минимално , но я има и ако караш 10-12 000 км просто е невъзможно да не ти падне маслото дори и с 100-200 мл да е , но ще е паднало , имайки предвид , че щеките дават толеранс от 300 мл , може и да ти изглежда , че не ти е паднало , но ако ги притеглиш , ще видиш , че се губят някакви 100-200 грама. Другия вариант е да си тестваш маслото за съдържание на нафта да видиш дали ДПФ налива нафтица вътре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от v3n0m » 03 Сеп 2016, 19:03

Ако постоянно налива нафта в картера няма ли да се случи нещо за 4 години, че ме накара да се замисля сериозно. :shock:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от Dextuar » 03 Сеп 2016, 19:40

И аз си мисля, че няма как за 15к километра грам да не пипа масло, но много колеги са горди от този факт и ги разбирам. Но и други колеги са писали, че това, което гледат на щеката след тези 15к, не винаги е само масло.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от v3n0m » 03 Сеп 2016, 20:10

Ако приемем че една кола за около 15000 км изгаря 500мл масло това означава че на мястото на тези 500 мл масло трябва да има нафта, а тази нафта не би ли объркала работата на двигателя. Не твърдя че е изключено моята да има проблем, просто размишлявам че влезнах във филма. Преди това имах е39 и с него беше същата работа за 4 години и то никога не ми е бутало масло :dunno:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: С какво масло карате и на колко километра го сменяте.

Мнение от CrazyElement » 04 Сеп 2016, 0:13

v3n0m написа:Ако приемем че една кола за около 15000 км изгаря 500мл масло това означава че на мястото на тези 500 мл масло трябва да има нафта, а тази нафта не би ли объркала работата на двигателя. Не твърдя че е изключено моята да има проблем, просто размишлявам че влезнах във филма. Преди това имах е39 и с него беше същата работа за 4 години и то никога не ми е бутало масло :dunno:


Ами виж попринцип в БМВ Германия като питах ми казаха , че почти няма е60ка с ДПФ , която да няма масло над максимума .. като цяло ми казаха , че няма гръмне мотора , но е хубаво да си оправя проблема с ДПФ. Виж наистина не споря може и така да е попринцип не съм инженер имам приятел , който е учил точно транспортна техника и ми е казвал и той , че не е възможно да няма никаква консумация , може да бъде много малка , но винаги има. За да не се притесняваш изследвай маслото след смяната и ще ти кажат дали има нафта в него , ако има махаш ДПФ и пей сърце , ако няма значи имаш кола , която наистина не гори масло или ОК реално гори ама да кажем 100-200 мл и не ги отчиташ дори! :)

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook