смяна на гарнитура на глава М54 Б22 320И

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: смяна на гарнитура на глава М54 Б22 320И

Мнение от павката » 28 Авг 2016, 11:29

майстори,с връзки,ти си носиш частите,рекламация няма....това в най-темната провинция ли е?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: смяна на гарнитура на глава М54 Б22 320И

Мнение от efren » 02 Сеп 2016, 9:27

БоТа написа:Здравейте колеги, значи чета тука кво става и искам да споделя и аз. Преди 2/3 месеца закупих една Е46-ца със същия мотор м54б22 отгоре е ОК. обаче от долу си е еб..ло май....та , целия мотор е в масло ходих при едни майстори казаха , че е за смяна на гарнитура и така и направихме , добре обаче няма и 100км след като изкарах колата от сервиза пак започна с течове и мани това пада някъде от долу на колекторите или незнам къде и като я покарам почва да пуши.Закарах я при други майстори,вече с ”връзки” и те казаха че е за гарнитура, която нещеш ли първия път като е сменяна е сложена някаква която отговаря за моторите преди 2002. Хубаво , купих нова , точната , купих и нови гумички за болтовете . Смених я пак и така около 400км без да тече и пуши, но вчера спираики до едно магазинче за цигари видях , че пак пуши, има течове и губи мощ,Забелязах ,че винаги преди това да се случи почва да върви сякаш тегли каравана , както каза един колега тука. Та ако някой се е сблъсквал с този проблем нека сподели. Също бих приел съвет , къде да ида с този проблем , че да го оправят .


Загуба на мощност от гарнитура на капака най-вероятно нямаш. Според мен слагането на гарнитура на този двигател без силикон е губене на време. Обезмасляваш добре мажеш умерено със силикон, поставяш капака, притягаш леко и по малко така че да останат 1-2 оборота (1-2мм) за дозатягане. Оставяш 1-2 часа и дозатягаш. Винаги първо периферните болтове и после средните за да не купуваш капак. м54б22 е чудесен двигател за каране, но иначе е бедствие. Ти си все още на ниво гарнитура и не е късно да го разкараш и да пъхнеш някой м52 2.5 или 2.8.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook