Виене заради разбита полуоска (каре)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от bavaromobila » 26 Авг 2016, 11:53

Здравейте колеги. Оказа се, че и двете полуоски отзад са ми разбити на Е46цата и сега съм потънал в леки размисли заради това :D Смених диференциала, защото виеше. След смяната виенето на 90% изчезна, но остана още едно леко виене, което се появява на 4-та и 5-та предавка най-вече и много зависи педала на газта в какво положение ще е за да вие. Оборотите трябва да са около 1500 за да се чува. Майстора ми каза, че имам огромен луфт в каретата (това е така, защото ми го показа).
Съмнявам се и малко в ''новия'' диференциал, но пък той беше изключително стегнат, нямаше луфтове, човека от който го взех също каза, че не е имал виене.
Имам си го тупкането при включване на някоя скорост (най-вече първа) и притропването при рязко потегляне, което си е характерно за разбити полуоски.
Та искам да попитам при голям луфт в тези карета на полуоските, възможно ли е да се получава това леко виене отзад.
Мерси
Последна промяна bavaromobila на 26 Авг 2016, 21:33, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от boris » 26 Авг 2016, 12:01

Не
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от bavaromobila » 26 Авг 2016, 12:08

Тогава проблема в диференциала ли ще е?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.03.2009

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от pe6kata_ » 26 Авг 2016, 13:24

Това тупкане за което говориш не ли от тампоните на диференциала?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от ivoaudi » 26 Авг 2016, 13:30

И при мен се появи подобен проблем от скоро. Виенето е сравнително слабо, конкретно между 60 и 70кмч на пета. Сменяни са чаркалата в съединителя, но да слушам умници сложих вт. употреба. Сега ме е яд-сигурно ще се прави пак. Всъщност причината може да е в какво ли не.... Иначе и при мен има този луфт в каретата и ги карам така от бая километри. Не ги изключвам напълно като възможен вариант.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от boris » 26 Авг 2016, 14:00

Разбитите карета могат да ви разбият и диференциала, но сами по себе си не са причина за виене...
И предвид честите проблеми с малките диференциали, да проблема най-вероятно ти е пак в него.
А това, че диференциала е нямал луфтове в предавката, не означава, че не може да вие.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от bavaromobila » 26 Авг 2016, 14:21

Да, ясно. По принцип ги споменах каретата като възможен проблем, защото заради луфта, които имат един вид се изместват малко или много при движение или даване на газ и това кара диференциала или те да създават този шум. Виене е минимално и едно такова накъсано ако така мога да го обясня.
Усъмних се в тях, защото отпреди като виеше диференциала ясно се чуваше, че звука идва по от към средата, докато сега ми се струва, че е доста по от към гумата. Лагер главина го изключвам като възможен проблем, защото знам как вие той и няма нищо общо с оборотите или положението на педала,
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от vasilzlatkov85 » 26 Авг 2016, 20:01

Колега да не би да имаш някой лагер на главините, който да ти е за смяна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от djkita » 26 Авг 2016, 20:43

.......
Последна промяна djkita на 26 Авг 2016, 21:18, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от boris » 26 Авг 2016, 21:12

djkita написа:Шанса да е лагер на главината клони към 0, защото знам как вият задните лагери като са за смяна и както казах, виенето при тя не се променя с положението на педала на газта. Те започват да вият още от малка скорост и нагоре усилват. А тук не е така.


Тука някакво раздвоение на личността ли имаме :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 18.11.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M3 GTS

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от bavaromobila » 26 Авг 2016, 21:20

Не споко, просто аз и брат ми използваме един лаптоп и съм влезнал в другия браузър с неговия :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 14.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: М3,М4
Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от vasilzlatkov85 » 26 Авг 2016, 23:41

[quote="bavaromobila"]Здравейте колеги. Оказа се, че и двете полуоски отзад са ми разбити на Е46цата и сега съм потънал в леки размисли заради това :D Смених диференциала, защото виеше. След смяната виенето на 90% изчезна, но остана още едно леко виене, което се появява на 4-та и 5-та предавка най-вече и много зависи педала на газта в какво положение ще е за да вие. Оборотите трябва да са около 1500 за да се чува. Майстора ми каза, че имам огромен луфт в каретата (това е така, защото ми го показа).
Съмнявам се и малко в ''новия'' диференциал, но пък той беше изключително стегнат, нямаше луфтове, човека от който го взех също каза, че не е имал виене.
Имам си го тупкането при включване на някоя скорост (най-вече първа) и притропването при рязко потегляне, което си е характерно за разбити полуоски.
Та искам да попитам при голям луфт в тези карета на полуоските, възможно ли е да се получава това леко виене отзад.
Мерси[/quote
Колега щом го чуваш това виене в колата и се чудиш от каре ли е,или може би от диференциал,или полуоска :dunno: ,вдигни колата дай на скорост,нека някой да слуша под колата от къде идава това виене,и ще разбереш от къде ти идва проблема :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Виене заради разбита полуоска (каре)

Мнение от ivoaudi » 27 Авг 2016, 3:27

Идеята не е лоша. За лагери по колелата особено се хващат много лесно така. Както казва обаче колегата, лагерите вият във всички обороти, едва ли е лагер. Аз лично бях изключил за този начин и ще го направя скоро. Дано само не се окаже, че така ефекта се кашира, бидейки колата "разтоварена".
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook