Виене заради разбита полуоска (каре)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Виене заради разбита полуоска (каре)
Здравейте колеги. Оказа се, че и двете полуоски отзад са ми разбити на Е46цата и сега съм потънал в леки размисли заради това
Смених диференциала, защото виеше. След смяната виенето на 90% изчезна, но остана още едно леко виене, което се появява на 4-та и 5-та предавка най-вече и много зависи педала на газта в какво положение ще е за да вие. Оборотите трябва да са около 1500 за да се чува. Майстора ми каза, че имам огромен луфт в каретата (това е така, защото ми го показа).
Съмнявам се и малко в ''новия'' диференциал, но пък той беше изключително стегнат, нямаше луфтове, човека от който го взех също каза, че не е имал виене.
Имам си го тупкането при включване на някоя скорост (най-вече първа) и притропването при рязко потегляне, което си е характерно за разбити полуоски.
Та искам да попитам при голям луфт в тези карета на полуоските, възможно ли е да се получава това леко виене отзад.
Мерси

Съмнявам се и малко в ''новия'' диференциал, но пък той беше изключително стегнат, нямаше луфтове, човека от който го взех също каза, че не е имал виене.
Имам си го тупкането при включване на някоя скорост (най-вече първа) и притропването при рязко потегляне, което си е характерно за разбити полуоски.
Та искам да попитам при голям луфт в тези карета на полуоските, възможно ли е да се получава това леко виене отзад.
Мерси
Последна промяна bavaromobila на 26 Авг 2016, 21:33, променена общо 2 пъти

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
Това тупкане за което говориш не ли от тампоните на диференциала?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
И при мен се появи подобен проблем от скоро. Виенето е сравнително слабо, конкретно между 60 и 70кмч на пета. Сменяни са чаркалата в съединителя, но да слушам умници сложих вт. употреба. Сега ме е яд-сигурно ще се прави пак. Всъщност причината може да е в какво ли не.... Иначе и при мен има този луфт в каретата и ги карам така от бая километри. Не ги изключвам напълно като възможен вариант.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
Разбитите карета могат да ви разбият и диференциала, но сами по себе си не са причина за виене...
И предвид честите проблеми с малките диференциали, да проблема най-вероятно ти е пак в него.
А това, че диференциала е нямал луфтове в предавката, не означава, че не може да вие.
И предвид честите проблеми с малките диференциали, да проблема най-вероятно ти е пак в него.
А това, че диференциала е нямал луфтове в предавката, не означава, че не може да вие.

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
Да, ясно. По принцип ги споменах каретата като възможен проблем, защото заради луфта, които имат един вид се изместват малко или много при движение или даване на газ и това кара диференциала или те да създават този шум. Виене е минимално и едно такова накъсано ако така мога да го обясня.
Усъмних се в тях, защото отпреди като виеше диференциала ясно се чуваше, че звука идва по от към средата, докато сега ми се струва, че е доста по от към гумата. Лагер главина го изключвам като възможен проблем, защото знам как вие той и няма нищо общо с оборотите или положението на педала,
Усъмних се в тях, защото отпреди като виеше диференциала ясно се чуваше, че звука идва по от към средата, докато сега ми се струва, че е доста по от към гумата. Лагер главина го изключвам като възможен проблем, защото знам как вие той и няма нищо общо с оборотите или положението на педала,

- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
Колега да не би да имаш някой лагер на главините, който да ти е за смяна?
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
.......
Последна промяна djkita на 26 Авг 2016, 21:18, променена общо 1 път

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
djkita написа:Шанса да е лагер на главината клони към 0, защото знам как вият задните лагери като са за смяна и както казах, виенето при тя не се променя с положението на педала на газта. Те започват да вият още от малка скорост и нагоре усилват. А тук не е така.
Тука някакво раздвоение на личността ли имаме


- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
Не споко, просто аз и брат ми използваме един лаптоп и съм влезнал в другия браузър с неговия 


- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
[quote="bavaromobila"]Здравейте колеги. Оказа се, че и двете полуоски отзад са ми разбити на Е46цата и сега съм потънал в леки размисли заради това
Смених диференциала, защото виеше. След смяната виенето на 90% изчезна, но остана още едно леко виене, което се появява на 4-та и 5-та предавка най-вече и много зависи педала на газта в какво положение ще е за да вие. Оборотите трябва да са около 1500 за да се чува. Майстора ми каза, че имам огромен луфт в каретата (това е така, защото ми го показа).
Съмнявам се и малко в ''новия'' диференциал, но пък той беше изключително стегнат, нямаше луфтове, човека от който го взех също каза, че не е имал виене.
Имам си го тупкането при включване на някоя скорост (най-вече първа) и притропването при рязко потегляне, което си е характерно за разбити полуоски.
Та искам да попитам при голям луфт в тези карета на полуоските, възможно ли е да се получава това леко виене отзад.
Мерси[/quote
Колега щом го чуваш това виене в колата и се чудиш от каре ли е,или може би от диференциал,или полуоска
,вдигни колата дай на скорост,нека някой да слуша под колата от къде идава това виене,и ще разбереш от къде ти идва проблема 

Съмнявам се и малко в ''новия'' диференциал, но пък той беше изключително стегнат, нямаше луфтове, човека от който го взех също каза, че не е имал виене.
Имам си го тупкането при включване на някоя скорост (най-вече първа) и притропването при рязко потегляне, което си е характерно за разбити полуоски.
Та искам да попитам при голям луфт в тези карета на полуоските, възможно ли е да се получава това леко виене отзад.
Мерси[/quote
Колега щом го чуваш това виене в колата и се чудиш от каре ли е,или може би от диференциал,или полуоска


- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Виене заради разбита полуоска (каре)
Идеята не е лоша. За лагери по колелата особено се хващат много лесно така. Както казва обаче колегата, лагерите вият във всички обороти, едва ли е лагер. Аз лично бях изключил за този начин и ще го направя скоро. Дано само не се окаже, че така ефекта се кашира, бидейки колата "разтоварена".
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]