Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Вчера си купих Crc Air Sensor Cleaner за почистване на дебитомера. Свалих го, сравнително лесна процедура - на два болта се държи, но аз свалих и самият въздухопровод, за да проверя дали е замърсен. Оказа се че нито той, нито дебитомерае зацапан, но така и така го бях разглобил - напръсках го с този спрей, оставих го да поизсъхне. Монтирах го и замерих оборотите:
1. На място без климатик - 645 - 660;
2. На място с климатик - 650 - 670;
На ГАЗ падат една идея - около 10 оборота.
Днес като я карах ми се стори, че някак си по плавно върви на ниските обороти, но може и да си въобразявам. Може би трябва да нулирам адаптациите на MAF сензора през INPA, за дя се усети по голям ефект.
Според вас това нормални обороти ли са и има ли нужда да се опитвам да ги вдигна?
1. На място без климатик - 645 - 660;
2. На място с климатик - 650 - 670;
На ГАЗ падат една идея - около 10 оборота.
Днес като я карах ми се стори, че някак си по плавно върви на ниските обороти, но може и да си въобразявам. Може би трябва да нулирам адаптациите на MAF сензора през INPA, за дя се усети по голям ефект.
Според вас това нормални обороти ли са и има ли нужда да се опитвам да ги вдигна?
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Година карах същата кола - е60 м54б30.
Доколкото си спомням (и аз съм правил същото упражнение - да гледам обороти на празен ход)
данните са същите.
Май не ти е там проблема.
Всъщност ти сега имаш ли драми ?
Доколкото си спомням (и аз съм правил същото упражнение - да гледам обороти на празен ход)
данните са същите.
Май не ти е там проблема.
Всъщност ти сега имаш ли драми ?
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
nikolae написа:Година карах същата кола - е60 м54б30.
Доколкото си спомням (и аз съм правил същото упражнение - да гледам обороти на празен ход)
данните са същите.
Май не ти е там проблема.
Всъщност ти сега имаш ли драми ?
По принцип нямам, но ел. техника ми каза да си вдигна оборотите, ако мога, понеже му се струвало, че работи на ниски обороти, особено на газ.
Според данните, които замерих, мисля че нямам проблем. Ако си от София, може някой ден да направиш едно кръгче на моята, за да съм сигурен че няма проблем

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:nikolae написа:Година карах същата кола - е60 м54б30.
Доколкото си спомням (и аз съм правил същото упражнение - да гледам обороти на празен ход)
данните са същите.
Май не ти е там проблема.
Всъщност ти сега имаш ли драми ?
По принцип нямам, но ел. техника ми каза да си вдигна оборотите, ако мога, понеже му се струвало, че работи на ниски обороти, особено на газ.
Според данните, които замерих, мисля че нямам проблем. Ако си от София, може някой ден да направиш едно кръгче на моята, за да съм сигурен че няма проблемМен много ми се иска да покарам друга със същия мотор и да е автоматик, за да направя сравнение. Единствено ми се струва, че е леко мудна в ниските обороти при подаване на газ, например на 3-та или 4-та като съм на 1500 оборота и подам газта плавно. Ако подам рязко, връща назад скорост и се изстрелва, но така ми идва малко мудна. Може и така да си работи по принцип, не знам, затова ми се иска да имам база за сравнение.
Ами колега нормално е да ти е мудна, нютоните са малко, турбината отсъства.... от къде да дойде този kick... както е при дизела...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- valentin87velikov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравей колега аз имах същия проблем сменях куп модули и си имах постоянна отечка от 5 ампера на акомулатора
Проблемна се оказа от печката
След като откачих буксите на печката всичко се оправи
Проблемна се оказа от печката
След като откачих буксите на печката всичко се оправи
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейте колеги,
От както смених релето на алтернатора проблемите с тоците изчезнаха. Това добре до онзи ден. Вчера след работа тръгвам да паля и няма никой. Подадоха ми ток и запали, карах около 20км, 30 мин. Помислих, че е нещо временно. Вечерта я оставих на паркинг, заключих и си тръгнах. Вчера сутринта тръгвам да отключвам и този път няма съвсем никой. Помислих си, че може да е акумулатора и я закарах в сервиза от който я купих, тъй като все още е в гаранция, купуван е точно преди 1 година. Там направиха замерване през минусовата букса на акумулатора и мултицет, изимитираха че съм затворил багажника и заключих с ключа. Първите 15-20 мин показваше около 7.4A. След това падна на 4.2A и така и си остана. Теста продължи 1 час и ампеража не падна. Реално установиха, че имам сериозна учечка и ми препоръчаха да отида на ел. техник. Единственото афтър маркет нещо в колата е алармата. Вечерта я оставих на паркинга като разкачих минусовата клема и днес сутринта нямаше проблем, което потвърждава че не е от акумулатора.
Какво ще ме посъветвате да направя?
Препоръчайте ми добър ел. техник в София, ако може и телефон на лично.
Благодаря!
От както смених релето на алтернатора проблемите с тоците изчезнаха. Това добре до онзи ден. Вчера след работа тръгвам да паля и няма никой. Подадоха ми ток и запали, карах около 20км, 30 мин. Помислих, че е нещо временно. Вечерта я оставих на паркинг, заключих и си тръгнах. Вчера сутринта тръгвам да отключвам и този път няма съвсем никой. Помислих си, че може да е акумулатора и я закарах в сервиза от който я купих, тъй като все още е в гаранция, купуван е точно преди 1 година. Там направиха замерване през минусовата букса на акумулатора и мултицет, изимитираха че съм затворил багажника и заключих с ключа. Първите 15-20 мин показваше около 7.4A. След това падна на 4.2A и така и си остана. Теста продължи 1 час и ампеража не падна. Реално установиха, че имам сериозна учечка и ми препоръчаха да отида на ел. техник. Единственото афтър маркет нещо в колата е алармата. Вечерта я оставих на паркинга като разкачих минусовата клема и днес сутринта нямаше проблем, което потвърждава че не е от акумулатора.
Какво ще ме посъветвате да направя?
Препоръчайте ми добър ел. техник в София, ако може и телефон на лично.
Благодаря!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Здравейте колеги,
От както смених релето на алтернатора проблемите с тоците изчезнаха. Това добре до онзи ден. Вчера след работа тръгвам да паля и няма никой. Подадоха ми ток и запали, карах около 20км, 30 мин. Помислих, че е нещо временно. Вечерта я оставих на паркинг, заключих и си тръгнах. Вчера сутринта тръгвам да отключвам и този път няма съвсем никой. Помислих си, че може да е акумулатора и я закарах в сервиза от който я купих, тъй като все още е в гаранция, купуван е точно преди 1 година. Там направиха замерване през минусовата букса на акумулатора и мултицет, изимитираха че съм затворил багажника и заключих с ключа. Първите 15-20 мин показваше около 7.4A. След това падна на 4.2A и така и си остана. Теста продължи 1 час и ампеража не падна. Реално установиха, че имам сериозна учечка и ми препоръчаха да отида на ел. техник. Единственото афтър маркет нещо в колата е алармата. Вечерта я оставих на паркинга като разкачих минусовата клема и днес сутринта нямаше проблем, което потвърждава че не е от акумулатора.
Какво ще ме посъветвате да направя?
Препоръчайте ми добър ел. техник в София, ако може и телефон на лично.
Благодаря!
Както сам каза колега явно имаш утечка. Караш при майтор и търсите проблема. Както един колега е писал по-горе проблема му е бил от печката. Може да е от доста модули.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Преди 2 години и аз инах проблем с падането на акломулатора. Беше ми нов на Бош с5 100а. Проблема беше, че ако не паля 1-2 дена не палише. Постояно ми даваха ток ако изгася колата докато загрее. Търсихме всички модули за отоци, всичко беше ок. Сменил съм поне 4 сервиза. Пращах 2 пъти Бош-а в Варна за смяна, но ми го връщаха, че е бил супер здрав и да търся проблема в колата. 4 месеца карах с кабели в багажника и готов винаги да не ми запали. Накрая по съвет на един проятел си купих най-евриния Монбат просто за пробва, и вече 2 години ми служи безоткасно.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Случая при мен е малко по-различен, тъй като се вижда, че има утечка. Дори друг акумулатор да сложа, не знам как това ще помогне.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
hol1gans написа:Преди 2 години и аз инах проблем с падането на акломулатора. Беше ми нов на Бош с5 100а. Проблема беше, че ако не паля 1-2 дена не палише. Постояно ми даваха ток ако изгася колата докато загрее. Търсихме всички модули за отоци, всичко беше ок. Сменил съм поне 4 сервиза. Пращах 2 пъти Бош-а в Варна за смяна, но ми го връщаха, че е бил супер здрав и да търся проблема в колата. 4 месеца карах с кабели в багажника и готов винаги да не ми запали. Накрая по съвет на един проятел си купих най-евриния Монбат просто за пробва, и вече 2 години ми служи безоткасно.
Аз имах подобен проблем с един нов Банер. От няколко месеца също си взех Монбат и засега нямам проблеми. Ще видя какво ще покаже в бъдеще.
- ultrashock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 26.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i автоматик 04'
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Във вторник я закарах на един ел.техник. Наистина си имаше утечка. Това, което той направи е да провери бушон по бушон, но не е спряла утечката. След това я изчакал да заспи и опитал да изключи IBS сензора. Освен това махнал и самите дискове в мултимедията, защото ги чувал как се въртят. В крайна сметка постигнал 0,03А. Реално не знам къде ми е проблема но вече два дни не разкачвам клемата и колата си пали без проблем.
Другото, което забелязал е, че преди това лампичката, която е на скоростния лост не изгасвала. След направените манипулации, след определено време изгасва. Аз също я наблюдавах два дни и наистина сутрин я намирам загасена, не си спомням преди това как беше.
Има ли някакво предназначение тази лампичка(shift indicator light) и при какви условия свети и изгасва(ето тази)? Четох из чужди форуми и твърдят, че трябва да изгасне след 14-16 минута и реално е индикация за това, че не влезнала в sleep mode.
Следя зареждането. При включен климатик, фарове и подгряване на предна седалка - 14-14.2. При всичко изгасено 14.3-14.4. Това е ок нали?
Другото, което забелязал е, че преди това лампичката, която е на скоростния лост не изгасвала. След направените манипулации, след определено време изгасва. Аз също я наблюдавах два дни и наистина сутрин я намирам загасена, не си спомням преди това как беше.
Има ли някакво предназначение тази лампичка(shift indicator light) и при какви условия свети и изгасва(ето тази)? Четох из чужди форуми и твърдят, че трябва да изгасне след 14-16 минута и реално е индикация за това, че не влезнала в sleep mode.
Следя зареждането. При включен климатик, фарове и подгряване на предна седалка - 14-14.2. При всичко изгасено 14.3-14.4. Това е ок нали?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Щом е махнал ибс и се е оправила най вероятно в него ти е проблема. Карай без него.
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ultrashock написа:Има ли някакво предназначение тази лампичка(shift indicator light) и при какви условия свети и изгасва(ето тази)?
Да има, тази лампичка показва кога колата е будна и до 15мин след изключване на автомобила трябва да изгасне, като така индикира, че автомобила е заспал и няма ел.консумация.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
ivgeorgiev написа:И аз имам подобен проблем. Сега в по-студените дни всяка сутрин и дава грешка за консумация, а ако я оставя 2 дена и не мога да запаля. Отказах се да търся проблема като видях, че като е по-топло навън не го прави. Просто колата не обича студеното време![]()
Откачих IBS сензора и грешката сутрин изчезна, но проблема си остана, има си консумация само не изписва грешка.
С интерес ще следя темата, ако някой открие проблема да го отстраня и аз. Успех!
Здравей колега Къде е този сензор да го откача и аз,че имам абсолютно същия проблем !?Поздрави !!
- mitiwww
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Германия
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530GT xDrive
Re: Проблем с Е60 пада ми акумулатора!
Здравейтне колеги ! Къде е този ABSсензор да го откача и аз,че имам абсолютно същия проблем !?Поздрави !!А дали ще ми дава някаква грешка след откачане ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани