e46 330d-пак съвет моля
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
e46 330d-пак съвет моля
Здраввейте.След доста финансови инжекции остана още нещо,дето ме тормози.Ще напиша какво съм направил по колата.
1.Рециклиране на турбото.
2.Смяна на демпферна шайба,ролки и ремъци.
3.Премахване на пеперудките.
4.Смяна филтри/картерни газове/ и всички други,маслото също.
5.Смяна на колектора с чугунен,мека връзка също.
6.Добавка за чистене на горивната система - 1000км пробег
7.Добавка за чистене на АГР и нагари - 1000км пробег.
Проблема ми е,че при кик даун отзад става черна димна завеса,а при големи разтояния бронята става чак черна.Огледах до колкото мога маркучите след турбото,не видях сцепено.При откачен дебитомер - все същото.Отворих АГР-а...отвътре е чист.Колата не гори грам масло и е супер икономична.При 2000 оборота и нацепване на педала,тръгва да върви сериозно.А до 2000 е малко лагава.Остава само да проверя дузи и помпа.Кулера също не съм свалял да разгледам какво е положението.
Моля някой по-врял и кипял да ми каже какво още да проверявам....веерига евентуално...?
Колата е 204коня,ръчни скорости.Нафта се зарежда само в Германия,защото там работя.
Благодаря на отзовалите се.
1.Рециклиране на турбото.
2.Смяна на демпферна шайба,ролки и ремъци.
3.Премахване на пеперудките.
4.Смяна филтри/картерни газове/ и всички други,маслото също.
5.Смяна на колектора с чугунен,мека връзка също.
6.Добавка за чистене на горивната система - 1000км пробег
7.Добавка за чистене на АГР и нагари - 1000км пробег.
Проблема ми е,че при кик даун отзад става черна димна завеса,а при големи разтояния бронята става чак черна.Огледах до колкото мога маркучите след турбото,не видях сцепено.При откачен дебитомер - все същото.Отворих АГР-а...отвътре е чист.Колата не гори грам масло и е супер икономична.При 2000 оборота и нацепване на педала,тръгва да върви сериозно.А до 2000 е малко лагава.Остава само да проверя дузи и помпа.Кулера също не съм свалял да разгледам какво е положението.
Моля някой по-врял и кипял да ми каже какво още да проверявам....веерига евентуално...?
Колата е 204коня,ръчни скорости.Нафта се зарежда само в Германия,защото там работя.
Благодаря на отзовалите се.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: e46 330d-пак съвет моля
Смени вакум маркучите!Твърде вероятно е да е от тях,поне при мен беше.А и не е скъпо.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: e46 330d-пак съвет моля
Още при предните операции при свалянето на пеперудките е трябвало да се погледнат и вакуум маркучите. Аз залагам на дюзи. Колега погледни си корекциите на дюзите. И при студен и при топъл мотор. Колкото по-бързо, толкова по-добре.
Re: e46 330d-пак съвет моля
днеска бях на диагностика.Имаше 16 грешки.Изчистихме ги,в движение гледахме данни.Турбото надува добре,казаха и че АГР и дебитомера били добре.Доколкото може да се види и дузите работели равномерно.Интересното е,че пушенето осезаемо намаля.Кажете ми читав сервиз за дузи в Пловдив или Пазарджик.Иначе колата не тресе и не прекъсва.С това пушене вече минах 7000км на дълъг път.Да не изтърва мотора само.
Благодаря
Благодаря
Re: e46 330d-пак съвет моля
изолирай егр-а и си огледай турбо пътищата за спукан маркуч или излязла тръба...
за "малко лагава до 2000 оборота" си огледай или ако е необходимо смени или почисти мап сензора на всмукателя
за "малко лагава до 2000 оборота" си огледай или ако е необходимо смени или почисти мап сензора на всмукателя
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: e46 330d-пак съвет моля
Според мен са дюзи.И моята беше така-вървеше доволно,не гореше масло но яко пушеше чак като карах по баира на А8 към Мюнхен германците ми жестикулираха ,че много пуши и накрая я продадох в Бг със стопено бутало на трети цилиндър и счупен изпускателен клапан.Не я карай още дълго така,че накрая за скраб отива.
- Simbazz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.08.2014
- Местоположение: София
- Кара: e46 320d 150hp
Re: e46 330d-пак съвет моля
tekabg написа:".... и накрая я продадох в Бг със стопено бутало на трети цилиндър и счупен изпускателен клапан.Не я карай още дълго така,че накрая за скраб отива.
.... евала..
- A-style
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: e46 330d-пак съвет моля
(bubsa) написа:Смени вакум маркучите!Твърде вероятно е да е от тях,поне при мен беше.А и не е скъпо.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.
С изолирането на ЕГР няма ли да чури още повече ?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: e46 330d-пак съвет моля
A-style написа:(bubsa) написа:Смени вакум маркучите!Твърде вероятно е да е от тях,поне при мен беше.А и не е скъпо.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.
С изолирането на ЕГР няма ли да чури още повече ?
Аз доста време карах с изолиран и колата не изпушваше грам.Само ако повечко съм я карал бавно,след пътвото изръчкаване изпушваше бледо черно и то малко

Единствения минус беше,че заграваше малко по-бавно.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани