Проблем с придърпване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с придърпване
Здравейте колеги
Имам много странен проблем с колата.В движение за секунда леко придърпва (забива) при което ми светва лампата за акумулатора за секунда, след това изгасва и няма проблем.След това ускорявам, натискам я и няма нито загуба на мощност, нито прекъсва.Проблема не се случва винаги а само по някой път.Мислех си да не е бензинова помпа или някоя бубина.Не знам дали диагностиката ще хване ако има проблем с помпата.Колата е с N42 2.0 / 143 к.с 2002 фейслифт
Имам много странен проблем с колата.В движение за секунда леко придърпва (забива) при което ми светва лампата за акумулатора за секунда, след това изгасва и няма проблем.След това ускорявам, натискам я и няма нито загуба на мощност, нито прекъсва.Проблема не се случва винаги а само по някой път.Мислех си да не е бензинова помпа или някоя бубина.Не знам дали диагностиката ще хване ако има проблем с помпата.Колата е с N42 2.0 / 143 к.с 2002 фейслифт
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Проблем с придърпване
Датчик колянов вал
. Слагай само оригинален.

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: Проблем с придърпване
и аз си мислех за датчик, но тъй като не съм запознат на 100 % с електрониката на БМВ за това и пуснах тази тема.А какви са последствията ако се кара така продължително и дали наистина е датчик а не нещо друго.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с придърпване
Имах го същия проблем(същия мотор) и се оказа хлабава маса. Конкретното място бе болт някъде под чистачките.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с придърпване
Gbit05 написа:Здравейте колеги
Имам много странен проблем с колата.В движение за секунда леко придърпва (забива) при което ми светва лампата за акумулатора за секунда, след това изгасва и няма проблем.След това ускорявам, натискам я и няма нито загуба на мощност, нито прекъсва.Проблема не се случва винаги а само по някой път.Мислех си да не е бензинова помпа или някоя бубина.Не знам дали диагностиката ще хване ако има проблем с помпата.Колата е с N42 2.0 / 143 к.с 2002 фейслифт
Колега, при всички случаи ще има записана грешка, която може да насочи или директно да реши проблема- поради някаква причина, двигателя спира за момент да работи.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем с придърпване
zvetiko написа:Колега, при всички случаи ще има записана грешка, която може да насочи или директно да реши проблема- поради някаква причина, двигателя спира за момент да работи.
Не е задължително да запише..... Не ме питай от къде знам... Но няма да запише ако не е от грешките, които са важни за безопастността.... Иначе влезе ли в режим сама си трие грешките....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Проблем с придърпване
днес бях при моят човек за диагностика ( човек от старата генерация занимаващ се 30 години с диагностика на коли ), закачихме я но като грешки нищо не излезе.Той ми каза че ако това придърпване е много кратковременно компютъра не записва грешка ако е под 3 секунди.Проблема е че това придърпване не го прави винаги, а много рядко, и след 20 паления колата си изчиства сама грешката ако не е била допусната пак.Но по вариантите които бяха записани в компютъра, изключихме вариант с бобини, изключихме вариант бензинова помпа и филтър, изключихме вариант свещи и остана само датчик.Както колегата каза по-горе проверих и въпросният кабел за масата но всичко му беше наред.Остава или да чакам да умре тотално или да го сменя, само че не мисля да рискувам да затварям едни пари преди да знам дали наистина е от датчика, макар че всичко насочва на там.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с придърпване
Това с хлабавата маса като каква грешка ще го запише?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с придърпване
В моят случай поне нямаше никаква грешка.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с придърпване
dreadx написа:Това с хлабавата маса като каква грешка ще го запише?
Като грешка на захранването поне на няколко модула. Това със самоизчистването на грешките след 20 паления е градска легенда.

Ако е имало проблем с датчик колянов вал, до степен да изгасне двигателя, при всички случаи ще има записана грешка, която няма да се самоизчисти.
Re: Проблем с придърпване
Да но ако грешката е прекалено кратковременна има ли вероятност да не бъде записана ? Кофтито е че дори в оторизираният сервиз в Русе не знам дали ще намерят нещо, а не искам да плащам едни излишни пари и накрая да ми кажат че няма нищо.Иначе това с хлабавата маса и на мен ми беше странно но бях длъжен да я проверя.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Проблем с придърпване
При мен правеше същите проблеми. След 2-3 прекъсвания в рамките на два месеца INPA-та ми показа само една или две грешки за датчик разпределителен вал, но аз съм наясно, че при този мотор няма начин да изгасне от проблем във въпросния датчик. След като прекъсването започна да се проявява по-често пак я прочетох с INPA и вече имаше записана грешка за датчик колянов вал. При смяната се оказа, че датчика е пукнат и цялата букса е в масло. След смяната не съм имал подобни проблеми.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: Проблем с придърпване
Тази вечер пак прекъсна.В неделя точно за това говорихме с моят майстор, мисля да сваля целият датчик да го огледам и да го почистя, защото може и буксата да не прави добър контакт или наистина да е спукан, макар че като гледахме нямаше омасляване по кората и по самият двигател.Днес смених бензинов филтър превантивно, колата е на 191 хил км и съм сигурен че до сега не е бил сменян.Просто бях потресен каква гадност изтече от него когато го обърнахме, все едно бях изчистил канала на блока в които живея.Веднага оказа разлика във динамиката на колата и след километър пак си прекъсна.
Re: Проблем с придърпване
колеги,в даден момент от шофирането колата прекъсва, след диагностика в БМВ Русе кар сервиз излезе грешка DME - 2780, при което се насочих за смяна на датчик колянов вал.През деня прекъсна няколко пъти вече в по чести интервали.Вечерта преди следвващият ден да вляза в сервиза за смяна, колата прекъсна по такъв начин че светна лампата ЕМL и след изгасяне и запалване отново не светна повече.Грешките които беше записала преди самата смяна на датчика бяха: 2731, 27ВВ, 2865, 0003, грешки записани в датчици изпускателн и смукателен вал, както и Валвтроника, или по точно казано че имам отпусната верига в следствие на което, се изменя геометрията на валовете от там следва измяна геометрията на датчиците и прекъсването започва тъй като те не отчитат правилно,а Валвтроника си дава и той грешка защото и при него е имало измяна в стойностите.След като ми казаха това от Русе кар, исках да направя справка в ДАРУ кар, да видя какво ще е тяхното мнение за да ги сравня.В общи линии меннията им съвпаднаха, но схемата беше СДО { Сменяме Докато се Оправи }.По точно казано че е добре първо да се смени датчик на колянов вал и ако нещата продължат вече да се направи смяна на самата верига.Така и така беше поръчан датчика, смяната се извърши с оригинален в БМВ сервиз и излезе 420 лв. { 120 лв труд и 280 лв, датчик и зачистване на грешките }.Днес ще пътувам до Варна и се надявам този проблем да е изчезнал, макар че след кратка консултация с механици , имало трик при който веригата се натяга леко и така изминава околко 3000-4000 хил. километра.
Колата е на 190 хил реални километра и реално веригата се води консуматив който със времето се износва.Доста четох по темата и в английските форуми това е доста често срещан проблем с мотора N42B20A, и симптомите са същите навсякъде.Интересното е че при някой това нещо се оправя със смяна на датчик а при други със смяна на верига.Някой дори са сменяли датчици на разпределителните валове както и на коляновият само че без ефект, докато накрая се оказва верига.Споделям опита си със всички за да няма ходене напред назад и излишни нерви а да има правилно решение на проблема.
Справка: 280 датчик колянов вал
Труд:120 лв
Диагностика: 52 лв
Ако бях избрал диагностика на зацепване верига цената на тази услуга щеше да бъде- 340 лв.
Колата е на 190 хил реални километра и реално веригата се води консуматив който със времето се износва.Доста четох по темата и в английските форуми това е доста често срещан проблем с мотора N42B20A, и симптомите са същите навсякъде.Интересното е че при някой това нещо се оправя със смяна на датчик а при други със смяна на верига.Някой дори са сменяли датчици на разпределителните валове както и на коляновият само че без ефект, докато накрая се оказва верига.Споделям опита си със всички за да няма ходене напред назад и излишни нерви а да има правилно решение на проблема.
Справка: 280 датчик колянов вал
Труд:120 лв
Диагностика: 52 лв
Ако бях избрал диагностика на зацепване верига цената на тази услуга щеше да бъде- 340 лв.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани