e46 330d-пак съвет моля

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.05.2016
Кара: 330cd
Мечтае да кара: 335d

e46 330d-пак съвет моля

Мнение от revox » 09 Авг 2016, 23:02

Здраввейте.След доста финансови инжекции остана още нещо,дето ме тормози.Ще напиша какво съм направил по колата.
1.Рециклиране на турбото.
2.Смяна на демпферна шайба,ролки и ремъци.
3.Премахване на пеперудките.
4.Смяна филтри/картерни газове/ и всички други,маслото също.
5.Смяна на колектора с чугунен,мека връзка също.
6.Добавка за чистене на горивната система - 1000км пробег
7.Добавка за чистене на АГР и нагари - 1000км пробег.
Проблема ми е,че при кик даун отзад става черна димна завеса,а при големи разтояния бронята става чак черна.Огледах до колкото мога маркучите след турбото,не видях сцепено.При откачен дебитомер - все същото.Отворих АГР-а...отвътре е чист.Колата не гори грам масло и е супер икономична.При 2000 оборота и нацепване на педала,тръгва да върви сериозно.А до 2000 е малко лагава.Остава само да проверя дузи и помпа.Кулера също не съм свалял да разгледам какво е положението.
Моля някой по-врял и кипял да ми каже какво още да проверявам....веерига евентуално...?
Колата е 204коня,ръчни скорости.Нафта се зарежда само в Германия,защото там работя.
Благодаря на отзовалите се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от (bubsa) » 10 Авг 2016, 9:49

Смени вакум маркучите!Твърде вероятно е да е от тях,поне при мен беше.А и не е скъпо.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 749
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от nikola59 » 10 Авг 2016, 11:50

Още при предните операции при свалянето на пеперудките е трябвало да се погледнат и вакуум маркучите. Аз залагам на дюзи. Колега погледни си корекциите на дюзите. И при студен и при топъл мотор. Колкото по-бързо, толкова по-добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.05.2016
Кара: 330cd
Мечтае да кара: 335d

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от revox » 10 Авг 2016, 18:58

днеска бях на диагностика.Имаше 16 грешки.Изчистихме ги,в движение гледахме данни.Турбото надува добре,казаха и че АГР и дебитомера били добре.Доколкото може да се види и дузите работели равномерно.Интересното е,че пушенето осезаемо намаля.Кажете ми читав сервиз за дузи в Пловдив или Пазарджик.Иначе колата не тресе и не прекъсва.С това пушене вече минах 7000км на дълъг път.Да не изтърва мотора само.
Благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.12.2015

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от prizovka » 18 Авг 2016, 11:03

изолирай егр-а и си огледай турбо пътищата за спукан маркуч или излязла тръба...

за "малко лагава до 2000 оборота" си огледай или ако е необходимо смени или почисти мап сензора на всмукателя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от tekabg » 20 Авг 2016, 21:58

Според мен са дюзи.И моята беше така-вървеше доволно,не гореше масло но яко пушеше чак като карах по баира на А8 към Мюнхен германците ми жестикулираха ,че много пуши и накрая я продадох в Бг със стопено бутало на трети цилиндър и счупен изпускателен клапан.Не я карай още дълго така,че накрая за скраб отива.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.08.2014
Местоположение: София
Кара: e46 320d 150hp

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от Simbazz » 21 Авг 2016, 11:50

tekabg написа:".... и накрая я продадох в Бг със стопено бутало на трети цилиндър и счупен изпускателен клапан.Не я карай още дълго така,че накрая за скраб отива.

.... евала..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от A-style » 21 Авг 2016, 16:30

(bubsa) написа:Смени вакум маркучите!Твърде вероятно е да е от тях,поне при мен беше.А и не е скъпо.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.

С изолирането на ЕГР няма ли да чури още повече ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: e46 330d-пак съвет моля

Мнение от (bubsa) » 21 Авг 2016, 18:08

A-style написа:
(bubsa) написа:Смени вакум маркучите!Твърде вероятно е да е от тях,поне при мен беше.А и не е скъпо.
Ако искаш и изолирай ЕГР-а.

С изолирането на ЕГР няма ли да чури още повече ?

Аз доста време карах с изолиран и колата не изпушваше грам.Само ако повечко съм я карал бавно,след пътвото изръчкаване изпушваше бледо черно и то малко :dunno:
Единствения минус беше,че заграваше малко по-бавно.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook