Основен ремонт на E46 330Ci.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M4 F82

Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от S.Chakarov » 16 Авг 2016, 9:39

Добър ден колеги !
Имам следния въпрос. Направих основен ремонт на двигателя, като смених основни, билени лагери, както и 2 от 6-те биели. Шлайф на глава и колянов вал. Въпросът ми е сега след като се сглоби мотора. Как да го карам ? Има ли някакво специално масло, което да използвам за разработка ? Колко километра ще е разработката, има ли някакви специални неща които трябва да се направят ? На всякъде чета различни коментари от сорта на от 1000 до 10 000 км. разработка... на места пишат, че не трябва да се кара над 3000 оборота в мин.... а на други, че трябва да се изцежда до 5000 оборота.... За това реших да питам Вас?
Благодаря Ви предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Чирпан / Синеморец
Пол: Мъж
Кара: квоту има
Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от c7aH4eB » 16 Авг 2016, 15:30

Слагай му пълна синтетика и няколко хиляди километра там 4-5 поне по-спокойно каране, иначе то ситуация да и смачкаш газта все ще изскочи :wave:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от KPETEH » 16 Авг 2016, 15:46

сегменти не смени ли?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M4 F82

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от S.Chakarov » 16 Авг 2016, 15:58

Не колега, сегменти не са сменяни майстора прецени, че са в добро състояние и го е страх да се довери на новите които се предлагат. Грешка ли е това ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от oxam » 16 Авг 2016, 18:51

досега 4 мотора съм разработил след основен ремонт (както и смяна на бутала, биели и сегменти + хонинг) по следната схема

сипваш някакво масло и палиш на място - оставяш да поработи малко и проверяваш за течове (ако си правил сегменти и хонинг не трябва да работи много, защото няма да легнат както трябва). хвърляш масления филтър и слагаш нов. караш 500-1000 км с това масло без много газ (ако си сменял сегменти/хонинг постепенно почваш да даваш газ като особено в началото е много важно да не караш колата с постоянни обороти дълго време - трябва да варират). като минеш 100ина км трябва да и дадеш няколко пъти повече газ (няма нужда да е рязко - моторът трябва да се натовари) и после пускаш и я оставяш по инерция (така сегментите си лягат). като минеш 500-1000 км хвърляш филтър и гадното масло, слагаш нови хубави и си готов (имайки предвид колко струва един филтър и колко е лесна смяната му може да направиш и една междинна смяна през тези 500-1000 км)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от ivoaudi » 16 Авг 2016, 22:32

Колегата над мен го е описал почти както е в учебниците по двг. Първите 10-15км са критични и първите 10-20мин. Което ще става ще си стане и което не, няма да стане, можеш да не се вживяваш много..

Ако е направен качествено и от сърце, дори без НИКАКВА разработка ще си пее до края на дните, ако е напревен палачорски и без знания си го разработвай как и колко поискаш-чупенето е неизбежно!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от dr.peshev » 17 Авг 2016, 10:12

Точно този мотор,ако се отваря,смяната на сегменти е задължителна!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от (bubsa) » 17 Авг 2016, 11:50

dr.peshev написа:Точно този мотор,ако се отваря,смяната на сегменти е задължителна!

То това му е главния проблем на м54.
Сещаш ли се майстора колко е в час?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Основен ремонт на E46 330Ci.

Мнение от KPETEH » 17 Авг 2016, 17:24

(bubsa) написа:Сещаш ли се майстора колко е в час?

Човека може да си е в час, просто нема нужда да знае всички мотори... как и да е, дано не са събрали мотора вече...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook