Основен ремонт на E46 330Ci.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- S.Chakarov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.03.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M4 F82
Основен ремонт на E46 330Ci.
Добър ден колеги !
Имам следния въпрос. Направих основен ремонт на двигателя, като смених основни, билени лагери, както и 2 от 6-те биели. Шлайф на глава и колянов вал. Въпросът ми е сега след като се сглоби мотора. Как да го карам ? Има ли някакво специално масло, което да използвам за разработка ? Колко километра ще е разработката, има ли някакви специални неща които трябва да се направят ? На всякъде чета различни коментари от сорта на от 1000 до 10 000 км. разработка... на места пишат, че не трябва да се кара над 3000 оборота в мин.... а на други, че трябва да се изцежда до 5000 оборота.... За това реших да питам Вас?
Благодаря Ви предварително!
Имам следния въпрос. Направих основен ремонт на двигателя, като смених основни, билени лагери, както и 2 от 6-те биели. Шлайф на глава и колянов вал. Въпросът ми е сега след като се сглоби мотора. Как да го карам ? Има ли някакво специално масло, което да използвам за разработка ? Колко километра ще е разработката, има ли някакви специални неща които трябва да се направят ? На всякъде чета различни коментари от сорта на от 1000 до 10 000 км. разработка... на места пишат, че не трябва да се кара над 3000 оборота в мин.... а на други, че трябва да се изцежда до 5000 оборота.... За това реших да питам Вас?
Благодаря Ви предварително!
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
Слагай му пълна синтетика и няколко хиляди километра там 4-5 поне по-спокойно каране, иначе то ситуация да и смачкаш газта все ще изскочи 

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
сегменти не смени ли?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- S.Chakarov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.03.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M4 F82
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
Не колега, сегменти не са сменяни майстора прецени, че са в добро състояние и го е страх да се довери на новите които се предлагат. Грешка ли е това ?
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
досега 4 мотора съм разработил след основен ремонт (както и смяна на бутала, биели и сегменти + хонинг) по следната схема
сипваш някакво масло и палиш на място - оставяш да поработи малко и проверяваш за течове (ако си правил сегменти и хонинг не трябва да работи много, защото няма да легнат както трябва). хвърляш масления филтър и слагаш нов. караш 500-1000 км с това масло без много газ (ако си сменял сегменти/хонинг постепенно почваш да даваш газ като особено в началото е много важно да не караш колата с постоянни обороти дълго време - трябва да варират). като минеш 100ина км трябва да и дадеш няколко пъти повече газ (няма нужда да е рязко - моторът трябва да се натовари) и после пускаш и я оставяш по инерция (така сегментите си лягат). като минеш 500-1000 км хвърляш филтър и гадното масло, слагаш нови хубави и си готов (имайки предвид колко струва един филтър и колко е лесна смяната му може да направиш и една междинна смяна през тези 500-1000 км)
сипваш някакво масло и палиш на място - оставяш да поработи малко и проверяваш за течове (ако си правил сегменти и хонинг не трябва да работи много, защото няма да легнат както трябва). хвърляш масления филтър и слагаш нов. караш 500-1000 км с това масло без много газ (ако си сменял сегменти/хонинг постепенно почваш да даваш газ като особено в началото е много важно да не караш колата с постоянни обороти дълго време - трябва да варират). като минеш 100ина км трябва да и дадеш няколко пъти повече газ (няма нужда да е рязко - моторът трябва да се натовари) и после пускаш и я оставяш по инерция (така сегментите си лягат). като минеш 500-1000 км хвърляш филтър и гадното масло, слагаш нови хубави и си готов (имайки предвид колко струва един филтър и колко е лесна смяната му може да направиш и една междинна смяна през тези 500-1000 км)




- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
Колегата над мен го е описал почти както е в учебниците по двг. Първите 10-15км са критични и първите 10-20мин. Което ще става ще си стане и което не, няма да стане, можеш да не се вживяваш много..
Ако е направен качествено и от сърце, дори без НИКАКВА разработка ще си пее до края на дните, ако е напревен палачорски и без знания си го разработвай как и колко поискаш-чупенето е неизбежно!
Ако е направен качествено и от сърце, дори без НИКАКВА разработка ще си пее до края на дните, ако е напревен палачорски и без знания си го разработвай как и колко поискаш-чупенето е неизбежно!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
Точно този мотор,ако се отваря,смяната на сегменти е задължителна!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
dr.peshev написа:Точно този мотор,ако се отваря,смяната на сегменти е задължителна!
То това му е главния проблем на м54.
Сещаш ли се майстора колко е в час?
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Основен ремонт на E46 330Ci.
(bubsa) написа:Сещаш ли се майстора колко е в час?
Човека може да си е в час, просто нема нужда да знае всички мотори... как и да е, дано не са събрали мотора вече...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани