Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Dextuar » 06 Авг 2016, 20:22

Има начин да изключиш чека на крушките...


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 07 Авг 2016, 0:35

AlonsoBest написа:Здравейте колеги. Имам един въпрос. Ще слагам ксенон на е46. Въпроса ми е има ли вариант да се прекодира модула да знае, че е с ксенон и да не излиза грешка на таблото? Работя с NCS Expert.

Да колега просто лайта се кодира с опцията ксенон и така няма да спираш чекове на крушки и др.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 28.06.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ 318i 143k.с
Мечтае да кара: 5 серия xdrive

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от baylazar » 07 Авг 2016, 13:00

© написа:
slitter написа:Здравейте Колеги, пускам този пост, за да обясня как се сдобих с борд комютър вече за 100лв. Ще го опиша по стъпки.

1. Трябва да се сдобиете с лостче за мигачите на което го има бутона за ВС. Има го по Симеон, намира се на цена около 70лв. В Дару/Камор около 190лв. Не си заслужава ново!!!

2. След това трябва да го монтирате. За целта се сваля първо волана. Отзад има две болчета еврейска звезда, развиват се и пада предната част заедно с бега. Ще забележите букса, на която се държи. Без да се притеснявате откачате буксата, без да е откачен акумулатора, но колата не трябва да е включена в никакво положение (ключа на степен нула и не пипате докато не свършите с процедурата). Ако направите така, както Ви казвам, няма опасност да Ви светне лампата за бега и да набие грешка.

3. След като свалите волана преминавате към махане на пластмасите зад него. За целта отгоре има пластмасова рапитка, която внимателно се отвива и маха, а отдолу има още една кругла джаджа, на която има дупчица, в която буркате с нещо остро и натискате. Така се откача и долната част. След това внимателно с тънка права отвертка разкачате горната и долната пластмаса, но внимавайте да не остъавите следи от отчертката. Целта е да се разкачат от допълнително сложените щипки.

4. Вече имате достъп до лостчетата. След като волана го няма, издърпвате двете лостчета бавно назад към вас, заедно с планката, която ги дъежи и двете лостчета и внимателно сваляте това на мигачите.

5. Сменяте си с новото и след това обратната пртоцедура.

6. След като сте сглобили всичко трябва да посетите сервиз. Да ви кажа не ходете в Камор щото ше ви гледат тъпо. Аз бях там!!! Записаха ми час, ама реших да не хода, щото почнаха да ме убеждават, че немало да стане. В севиза трябва да разполагат със софтуер на БМВ за диагностика MODIC или DIS. Като идете там може да не знаят къде да пипат, затова в точка 7 ще опиша къде точно се пипа в програмата.

7. Намирате в менюто това:

1) Go to ZCS Coding
2) Select E46 Series
3) Select Recode or retrofit
4) Select Kombi
5) Select Turn Signal
6) Enable OBC

8. Вече имате Борд Компютър и всичко си работи супер, се едно е фабрично. То така си го правят фабрично!!!
Успех на всички.



Здрасти колега.Много добре обясни за активирането на борда за което благодарим.Аз също реших да сложа лост с копче за борда.Обаче стигаме до момента с аербега......моя светна и не угасва уж всичко беше наред.Не излиза и на ОБД то ми грешка.Какво да правя от тук нататък за съвет?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: гр. Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Val-Kris » 07 Авг 2016, 18:57

Някой в Пловдив да ми отключи борд компютъра, че със скенера не става?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 10 Авг 2016, 0:41

Val-Kris написа:Някой в Пловдив да ми отключи борд компютъра, че със скенера не става?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ако си със скенер 1.40 ням да не стане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: гр. Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Val-Kris » 10 Авг 2016, 10:21

Ами пробвах няколко пъти, но нестава. Таблото си прави проверките ли там каквото си прави, но после пак си остава на часовника. Лостчето го смених, на буксата я имам жълтата жица, пин 13 мисля че беше, на таблото не съм гледал дали я има, но щом я има на буксата би трябвало да я има и на таблото!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 10 Авг 2016, 10:25

Със скенера си става без проблем. Като го активираш, после стои ли си активно? Ако да, проблема може да е в лостчето. Виж дали работи, измери дали ключето дава контакт. Масово се прекъсва вътре едното кабелче.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 18.10.2009
Местоположение: гр. Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Val-Kris » 10 Авг 2016, 11:25

Ivo_Borisov написа:Със скенера си става без проблем. Като го активираш, после стои ли си активно? Ако да, проблема може да е в лостчето. Виж дали работи, измери дали ключето дава контакт. Масово се прекъсва вътре едното кабелче.

Стои си активно, но на таблото си стои часовника. Не трябва ли вместо часовник да излезнат градусите, но да не могат да се редуват показателите от лоста. Ще го сваля да го замеря, може пък и в него да е проблема


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 830
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от VladiE » 27 Авг 2016, 10:07

Колеги,
Не откривам някой да е писал за спортни аварийни.

Ето пример: https://www.youtube.com/watch?v=tmwns3BkIck

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 23.11.2014
Местоположение: гр. София
Кара: be em we
Детайли за колата: 330ci e46

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от mu6a4 » 27 Авг 2016, 14:32

VladiE написа:Колеги,
Не откривам някой да е писал за спортни аварийни.

Ето пример: https://www.youtube.com/watch?v=tmwns3BkIck


Моите са така, според зависи от LCM-а може да имаш опция "euro hazards" във BMW Scanner-a или другия вариант до колкото знам е с NCS Expert:

Код: Избери целия код
ALSZ BLINKIMPULS_WARNBLK wert_04


PS: Аз не съм го правил, така си взех колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 28 Авг 2016, 18:00

Колеги, как мога да си сменя дата на производство на автомобила с нцс? Добавих RLS в колата, преди бях само със сензор за дъжд. Но не ми излиза в списъка с модули в нцс и не мога да вляза в модула да му кодирам чувствителността. Четох че за да ми излезе в модулите RLS, трябва да променя годината на по нова, например 2002. Моята е 2000. Предполагам че трябва да сменя VN, но четох и не намирам инфо как се променя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 23.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от bgpavlp » 29 Авг 2016, 15:11

С НЦС няма да можеш. Предполагам че трябва програматор за тази цел.
Изображение

Ако нема у глава, има у Google.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от COUNTACH » 29 Авг 2016, 19:39

За да ти излиза в нцс трябва да промениш zcs в таблото и евс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Ivo_Borisov » 29 Авг 2016, 20:49

Аз ще го променя, но като влизам във бмв декодера, там няма такава опция, има само сензор дъжд. Четох подобни теми, пишат че трябва да се промени годината на производство след 09.2001, тогава модула RLS излиза заедно с другите в нцс-а без нищо друго да се вкарва или допълва.
Въпроса е как да променя годината. Тя не е записана в SA, по скоро във VN. Но как да го сметна за да го впиша?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Stanimir330 » 04 Сеп 2016, 0:45

Пичове как да разкарам тая точка от таблото ? Мъчих се със скенера, но не става. Таблото ми е от 330хд, моята е 330д. Само с програматор ли става тая работа или може с някоя програма на бмв?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook