M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 18 Юли 2016, 19:32

Здравейте, имам споменатия двигател, но гори масло като замаян. Скоро ще го отварям, моля за съвет: Чудя се дали да го строукна или просто да сложа оригинална височина гарнитура за да се сгъсти. Какво може да стане, ако го сгъстя. Всякакви мнения ще са ми полезни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от ares2 » 18 Юли 2016, 20:54

ако ще се струкваш си купи колянов, бутала и биели от 2.8
но и да не го направиш оправи си задължително клапаните защото за тези години са хванали нагар, съответно сменят се гумичките
надолу едни сегменти и лагери със семеринги и тук там някоя гарнитурка и готово
всичко това е условно разбира се. може да няма нужда от толкова цялостни замени ако всичко е в някакви норми за времето си .

харчи масло защото е изпекло гумичките + системата за вентилация на картера помага доста
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от dan-dam » 18 Юли 2016, 22:39

ако отваряш мотор, обслужиш главата, смениш основни, биелни, сегменти, гарнитури и т.н. и плащаш и за труд си приготви една сума покрай 2К
Последна промяна dan-dam на 19 Юли 2016, 17:46, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 19 Юли 2016, 0:20

Главата ще я ревизирам при всички положния, гарнитурите и те са ясни, картерната вентилация също. Като гледахщм разхода на масло и сегменти ще трябват. А и като се прави да се прави веднъж. Въпросът е, ако го строуквам какво точно трябва да се направи. Също така, ако сложа по тънка гарнитура възможно ли е да удари клапани, какво може да стане? Благодаря!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от amd » 19 Юли 2016, 0:38

И се моли да не са станали цилиндрите като бурета с това Nikasil/Alusil покритие на алуминия!
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 19 Юли 2016, 1:16

Точно това се опасявам и аз. В такъв случай какви са ми вариантите?

Как ви се струва 230к км за сегменти. Километрите са реални, върнати са точно 280км (не хиляди), проверено е, а и германецът, от който я взех (частно лице) ми каза така.

На щека от малко под максимума до минимума пада за няма и 300км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от bioz » 19 Юли 2016, 9:46

SeSSion написа:Точно това се опасявам и аз. В такъв случай какви са ми вариантите?

Как ви се струва 230к км за сегменти. Километрите са реални, върнати са точно 280км (не хиляди), проверено е, а и германецът, от който я взех (частно лице) ми каза така.

На щека от малко под максимума до минимума пада за няма и 300км.


Колега кой те излъга, че си за основен ремонт, тука повечето коли са на 400++ и не правят. Причината да лапа масло е най-вероятно е CCV. Подмени го с оригинални части или напараво го изолирай, другия вариант е да сипваш някво масло от казан произведено в гараж в Тайван.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от meha » 19 Юли 2016, 13:06

SeSSion написа:Как ви се струва 230к км за сегменти.


За всичко си има първи път .Но като цяло много малко.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 19 Юли 2016, 14:25

Клапана все едно дали е изолиран или не, пак си гори. За маслото и аз си го мислих някакво гадно дали не е. Но също така губи и по малко антифриз така или иначе ще сменям гарнитури, ще занеса главата на я проверят.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 19 Юли 2016, 18:52

Също така, когато работи двигателя и отворя капачката почти нищо не се променя. А в началото почти щеше да изгасне. Буквално между двете състояния на двигателя имаше 1 седмица.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от ares2 » 19 Юли 2016, 22:36

блока ти гаранция не е мръднал чак токова, и съм почти убеден, че и сегментите са си ок за километрите.. тия теории за никасила са като легендите на бабите ни.. имало някъде паднало пкритие. но не знаем къде е точно и кога. аз правих анкета тук във форума и от всички посетили имаше само 1 - 2 с подобна развръзка с паднало покритие, а и лично не им вярвам много, но както и да е.
вентилацията и гумичките са причината за големия разход на масло в много от случайте.
измери компресията и ако е ок смени само гумичките, и клапана на кртерните, като има опция и да го елиминираш .. свалиш ли галвата е друго положението и ще е добре да смениш всичко и надолу.
ако тогава не ти харчи масло няма смисъл да набутваш токова пари, освен ако не си замислил нещо друго
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 20 Юли 2016, 15:55

Благодаря за мнението. Да разбирам ли, че мога да сменя гумичките без да се сваля главата. Как? Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от meha » 20 Юли 2016, 16:00

SeSSion написа:Благодаря за мнението. Да разбирам ли, че мога да сменя гумичките без да се сваля главата. Как? Благодаря!


Сваляй главата и пълна ревизия.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от mitaka21 » 20 Юли 2016, 16:10

А някой може ли да сподели като цени и откъде могат да се поръчат гарнитури, лагери, сегменти. Марки нещо? Колко излиза едно пълно обслужване на главата? Знам че не ми е много уместен въпроса, но ме чака основен ремонт и да се приготвя. :|

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.08.2012
Пол: Мъж

Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт

Мнение от SeSSion » 20 Юли 2016, 16:27

Около 260лв с частите пълна ревизия.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook