Напътствие за разглобяване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Напътствие за разглобяване
Привет имам малка нужда от напътствие за разглобяването на кожуха на въздушния филтър .Искам да го демонтирам за да мога да стигна до турбината .Имам някои съмнения за нея и исках да погледна дали има аксиален луфт .Но понеже за първи първи път разглобявам от тази серия двигател и не успявам да се ориентирам в обстановката .
Посочвам снимка за по лесно да се ориентирате за какво става въпрос /червената стрелка фиг1 /
Свалих филтъра ,отвих болтчетата фиг2 ,но явно има още нещо .Напипах от долу ,че има още едни шпилки но предполагам че са или за този корпус или закрепват нещо друга .Отгоре като гледам пластмасовия корпус е закрепен под дюзите ,ако ги сваля дали ще излезе .
Не успях да намеря информация как точно става този демонтаж и за това се допитвам до вас.
bmw330xd
Посочвам снимка за по лесно да се ориентирате за какво става въпрос /червената стрелка фиг1 /
Свалих филтъра ,отвих болтчетата фиг2 ,но явно има още нещо .Напипах от долу ,че има още едни шпилки но предполагам че са или за този корпус или закрепват нещо друга .Отгоре като гледам пластмасовия корпус е закрепен под дюзите ,ако ги сваля дали ще излезе .
Не успях да намеря информация как точно става този демонтаж и за това се допитвам до вас.
bmw330xd
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Напътствие за разглобяване
Виж под гумените запушалки на дъното на кутията на филтъра. Мисля, че под тях имаше още болтове за развиване.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Напътствие за разглобяване
gromovich написа:Виж под гумените запушалки на дъното на кутията на филтъра. Мисля, че под тях имаше още болтове за развиване.
Това под гумените тапи са трите болта които държат турбото към изпускателния колектор.
Това което се опитва да свали колегата е капака на клапаните, за него се вдят и дюзите, а това не е работа за пет минути. Турбото се вижда (пипа) и без да се сваля нищо..

- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Напътствие за разглобяване
Най после се ориентирахме в обстановката .Не е нужно да се сваля този кожух.А просто дебитомера и маркучите към него .
Колкото до турбото опасенията ми се оказаха верни забелязва се лек луфт мисля ,че не е фатален за момента то в много близко време трябва да мисля за подмяната му. Странното е ,че при отделяне на входящия маркуч от турбото които идва от дебитомера ,нямаше скоба на маркуча просто беше вкаран в турбото .
Другото което забелязах доста омаслени маркучи ,явно ще трябва да източвам масло от интеркулера
http://dox.bg/files/dw?a=1ce8dfc9d7
Колкото до турбото опасенията ми се оказаха верни забелязва се лек луфт мисля ,че не е фатален за момента то в много близко време трябва да мисля за подмяната му. Странното е ,че при отделяне на входящия маркуч от турбото които идва от дебитомера ,нямаше скоба на маркуча просто беше вкаран в турбото .
Другото което забелязах доста омаслени маркучи ,явно ще трябва да източвам масло от интеркулера

http://dox.bg/files/dw?a=1ce8dfc9d7
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Напътствие за разглобяване
Днес когато закачих изчистения колектор и EGR забелязах малко по мудно ускорение .И ми светна лампичката за чека . Възможно ли е това да е от егр. или проблема е някъде другаде .Много странно вместо да се подобри динамиката тя се влоши 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Напътствие за разглобяване
ceko88 написа:Днес когато закачих изчистения колектор и EGR забелязах малко по мудно ускорение .И ми светна лампичката за чека . Възможно ли е това да е от егр. или проблема е някъде другаде .Много странно вместо да се подобри динамиката тя се влоши
Най-вероятно нещо при сглобяването не е направено както трябва. Най-неприятно ще е ако някоя от гумените втулки на колектора е паднала в главата.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Напътствие за разглобяване
Да щом видях вашия пост веднага го разглобих на ново и действително едното уплътнение го нямаше
И сега не знам какво да права моля помогнете щото съм на косъм да я полея с бензин и да и драсна клечката .
И сега не знам какво да права моля помогнете щото съм на косъм да я полея с бензин и да и драсна клечката .
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани