M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Здравейте, имам споменатия двигател, но гори масло като замаян. Скоро ще го отварям, моля за съвет: Чудя се дали да го строукна или просто да сложа оригинална височина гарнитура за да се сгъсти. Какво може да стане, ако го сгъстя. Всякакви мнения ще са ми полезни.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
ако ще се струкваш си купи колянов, бутала и биели от 2.8
но и да не го направиш оправи си задължително клапаните защото за тези години са хванали нагар, съответно сменят се гумичките
надолу едни сегменти и лагери със семеринги и тук там някоя гарнитурка и готово
всичко това е условно разбира се. може да няма нужда от толкова цялостни замени ако всичко е в някакви норми за времето си .
харчи масло защото е изпекло гумичките + системата за вентилация на картера помага доста
но и да не го направиш оправи си задължително клапаните защото за тези години са хванали нагар, съответно сменят се гумичките
надолу едни сегменти и лагери със семеринги и тук там някоя гарнитурка и готово
всичко това е условно разбира се. може да няма нужда от толкова цялостни замени ако всичко е в някакви норми за времето си .
харчи масло защото е изпекло гумичките + системата за вентилация на картера помага доста
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
ако отваряш мотор, обслужиш главата, смениш основни, биелни, сегменти, гарнитури и т.н. и плащаш и за труд си приготви една сума покрай 2К
Последна промяна dan-dam на 19 Юли 2016, 17:46, променена общо 1 път
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Главата ще я ревизирам при всички положния, гарнитурите и те са ясни, картерната вентилация също. Като гледахщм разхода на масло и сегменти ще трябват. А и като се прави да се прави веднъж. Въпросът е, ако го строуквам какво точно трябва да се направи. Също така, ако сложа по тънка гарнитура възможно ли е да удари клапани, какво може да стане? Благодаря!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
И се моли да не са станали цилиндрите като бурета с това Nikasil/Alusil покритие на алуминия!
BMW only!
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Точно това се опасявам и аз. В такъв случай какви са ми вариантите?
Как ви се струва 230к км за сегменти. Километрите са реални, върнати са точно 280км (не хиляди), проверено е, а и германецът, от който я взех (частно лице) ми каза така.
На щека от малко под максимума до минимума пада за няма и 300км.
Как ви се струва 230к км за сегменти. Километрите са реални, върнати са точно 280км (не хиляди), проверено е, а и германецът, от който я взех (частно лице) ми каза така.
На щека от малко под максимума до минимума пада за няма и 300км.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
SeSSion написа:Точно това се опасявам и аз. В такъв случай какви са ми вариантите?
Как ви се струва 230к км за сегменти. Километрите са реални, върнати са точно 280км (не хиляди), проверено е, а и германецът, от който я взех (частно лице) ми каза така.
На щека от малко под максимума до минимума пада за няма и 300км.
Колега кой те излъга, че си за основен ремонт, тука повечето коли са на 400++ и не правят. Причината да лапа масло е най-вероятно е CCV. Подмени го с оригинални части или напараво го изолирай, другия вариант е да сипваш някво масло от казан произведено в гараж в Тайван.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
SeSSion написа:Как ви се струва 230к км за сегменти.
За всичко си има първи път .Но като цяло много малко.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Клапана все едно дали е изолиран или не, пак си гори. За маслото и аз си го мислих някакво гадно дали не е. Но също така губи и по малко антифриз така или иначе ще сменям гарнитури, ще занеса главата на я проверят.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Също така, когато работи двигателя и отворя капачката почти нищо не се променя. А в началото почти щеше да изгасне. Буквално между двете състояния на двигателя имаше 1 седмица.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
блока ти гаранция не е мръднал чак токова, и съм почти убеден, че и сегментите са си ок за километрите.. тия теории за никасила са като легендите на бабите ни.. имало някъде паднало пкритие. но не знаем къде е точно и кога. аз правих анкета тук във форума и от всички посетили имаше само 1 - 2 с подобна развръзка с паднало покритие, а и лично не им вярвам много, но както и да е.
вентилацията и гумичките са причината за големия разход на масло в много от случайте.
измери компресията и ако е ок смени само гумичките, и клапана на кртерните, като има опция и да го елиминираш .. свалиш ли галвата е друго положението и ще е добре да смениш всичко и надолу.
ако тогава не ти харчи масло няма смисъл да набутваш токова пари, освен ако не си замислил нещо друго
вентилацията и гумичките са причината за големия разход на масло в много от случайте.
измери компресията и ако е ок смени само гумичките, и клапана на кртерните, като има опция и да го елиминираш .. свалиш ли галвата е друго положението и ще е добре да смениш всичко и надолу.
ако тогава не ти харчи масло няма смисъл да набутваш токова пари, освен ако не си замислил нещо друго
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
Благодаря за мнението. Да разбирам ли, че мога да сменя гумичките без да се сваля главата. Как? Благодаря!
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
SeSSion написа:Благодаря за мнението. Да разбирам ли, че мога да сменя гумичките без да се сваля главата. Как? Благодаря!
Сваляй главата и пълна ревизия.
Re: M52B25 мнения, съвети и коментари относно основен ремонт
А някой може ли да сподели като цени и откъде могат да се поръчат гарнитури, лагери, сегменти. Марки нещо? Колко излиза едно пълно обслужване на главата? Знам че не ми е много уместен въпроса, но ме чака основен ремонт и да се приготвя. 

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани