Чудене около 2000 оборота е46 330d 204 к.с. - РЕШЕН !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1121
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: Чудене около 2000 оборота е46 330d 204 к.с. - РЕШЕН !!!

Мнение от MMG » 16 Юли 2016, 10:45

Ясно, благодаря. Не е лошо да си направя едно пробно замерване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: Чудене около 2000 оборота е46 330d 204 к.с. - РЕШЕН !!!

Мнение от philipz » 16 Юли 2016, 17:16

NGneer4eto написа:Значи виновникът беше спукания маркуч на вакуума между актуатора на турбото и клапана? А актуатора на пеперудите имаше ли някаква връзка или просто си го изолирахте за по-сигурно?


Направихме го за по-сигурно , просто защото е излишен , то пеперуди няма :D
А в английския форум масово хората така си решават проблема :) :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Чудене около 2000 оборота е46 330d 204 к.с. - РЕШЕН !!!

Мнение от zvetiko » 17 Юли 2016, 13:09

NGneer4eto написа:Значи виновникът беше спукания маркуч на вакуума между актуатора на турбото и клапана? А актуатора на пеперудите имаше ли някаква връзка или просто си го изолирахте за по-сигурно?


По-скоро бяха натрупани грешки- премахнатият вакум- ресивър не може да компенсира загубата на вакум, вакумният маркуч до ресивъра беше сменен, но беше леко прищипан на едно място, маркуча между актуатора на турбото и клапана не беше сменен, а текстилната му изолация беше протрита на едно място, всички маркучи бяха разширени около щуцерите. И поради някакво стечение на обстоятелствата, влошаването на динамиката на колата съвпада с почистването на МАР сенсора, колегата знае, че вакумните маркучи са сменени и се насочва към други неща...

Между другото вчера на една X5- ца със същият двигател и подобен проблем, видях доста странно "тунинговане"- освен изолиране на вакум- ресивъра, бяха сменили клапана за управление на турбината, с клапан за управление на актуатора на вихровите клапи- не знам какво са очаквали, но колата се движела на подскоци. ;)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook