Няколко въпроса относно Х3 Е83
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Няколко въпроса относно Х3 Е83
Здравейте, и аз от няколко дена съм горд собственик на Е83 2006 фейслифт 2.0 150 коня. В момента е на доктор за първоначално обслужване и смяна на съединител с маховик. И имам вече няколко глупави въпроса които не ми дават мира.
1. Нямам резервна гума, мисля да си взема, гледам в олх има доста но не знам каква точно да гледам.
2. Нямам и кука за теглене, при БМВ взаимозаменяеми ли са или точно от Е83 трябва да търся.
3. В момента си гледам ключа и има 3 бутона, за багажника, заключване и една стрелка-тя за какво служи? И как по точно работи, фабричната аларма, че никой който питах не успя да ми обясни.
1. Нямам резервна гума, мисля да си взема, гледам в олх има доста но не знам каква точно да гледам.
2. Нямам и кука за теглене, при БМВ взаимозаменяеми ли са или точно от Е83 трябва да търся.
3. В момента си гледам ключа и има 3 бутона, за багажника, заключване и една стрелка-тя за какво служи? И как по точно работи, фабричната аларма, че никой който питах не успя да ми обясни.
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
violatorbg написа:Здравейте, и аз от няколко дена съм горд собственик на Е83 2006 фейслифт 2.0 150 коня. В момента е на доктор за първоначално обслужване и смяна на съединител с маховик. И имам вече няколко глупави въпроса които не ми дават мира.
1. Нямам резервна гума, мисля да си взема, гледам в олх има доста но не знам каква точно да гледам.
2. Нямам и кука за теглене, при БМВ взаимозаменяеми ли са или точно от Е83 трябва да търся.
3. В момента си гледам ключа и има 3 бутона, за багажника, заключване и една стрелка-тя за какво служи? И как по точно работи, фабричната аларма, че никой който питах не успя да ми обясни.
1 5X120 И съответният цолаж
2 мисля че куките са еднакви
3 със стрелката отключваш с емблемата заключваш като задържиш бутоните се свалят или дигат прозорците
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
violatorbg написа:.................
1. Обърни внимание, че най-вероятно резервната ти е патерица.
2. Сигурно ли е за куката, огледа ли всички тайници из багажника?
- k.valchev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 9.03.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 и X5
- Детайли за колата: 3.0 D
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Куката за теглене трябва да е ляво едно малко капаче се вдига! Аз е търсих бая време и тъкмо бях решил, че и аз нямам 

- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Голям карък, майстора когато тръгнал да сменя подгревните свещи махнал смукателния колектор и му се губи една шайба която предпазва от пренатягане. Страх го е да не е влезнала в цилиндъра и ще търси ендоскоп
Съединителя колко км. издържа по принцип, защото на моя пише БМВ и си е оригиналния, по принцип колко издържа един съединител? Поне проверих, че резервната гума си е там
утре ще търся куката по подробно.
Пеперудките ми са елеминирани посредством една съчма в маркуча за вакума и не се въртят поне тях няма да мисля.

Съединителя колко км. издържа по принцип, защото на моя пише БМВ и си е оригиналния, по принцип колко издържа един съединител? Поне проверих, че резервната гума си е там

Пеперудките ми са елеминирани посредством една съчма в маркуча за вакума и не се въртят поне тях няма да мисля.
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Пеперудите не се премахват по този начин. Като сте запушили вакума те не се движат, но това не значи, че не могат да се откъснат от оста. Или ги изрежи и върни обратно без лопатките или си вземи тапи!
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
violatorbg написа:Голям карък, майстора когато тръгнал да сменя подгревните свещи махнал смукателния колектор и му се губи една шайба която предпазва от пренатягане. Страх го е да не е влезнала в цилиндъра и ще търси ендоскоп![]()
...
Така е при "майсторите", от бързане да ти вземе парите и да те отпрати - двойна работа... Не се сещам за такава "шайба", там на колектора има едни стоманени втулки. Трябвало е като свали колектора, веднага да натъпче в отворите под него с някакъв парцал, иначе все ще го мислиш, да не издрънчи нещо в двигателя.
Добре де, аз нещо не разбирам... Като така или иначе сте свалили колектора - да бяхте сложили едни тапи и да не ги мислите повече "пеперудките"... Това не е толкова сложна работа, всеки може да го направи с обикновени инструменти. Пускали сме DIY-теми за такива дейности, ето тази например:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=343948&p=3732718&hilit=%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B0#p3732718
Искам да кажа, че не е нужно за всяко нещо да се търси "майстор". Можеш и сам да си свършиш работата - спокойно и внимателно, без да бързане, без притеснения и търсене на ендоскоп... Поне ще си сигурен, че всичко е направено както трябва. Между другото - питай майстора с какъв момент ще ти затегне болтовете на колектора и да ти покаже ключа, с който ще го направи. Имам предчувствието, че отговорът ще бъде: "по усет"...


Ето тук съм показал подробно как стават нещата:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=344243&hilit=%D0%B1%D1%8A%D1%80%D0%B7%D0%BE+%D0%BE%D0%B1%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B6%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%B0
Успех с обслужването...


Excellent! Steven is my name!
- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
За тези шайби ставаше въпрос, гледа с ендоскоп после продухал с компресор, че имало малко загар. Есента ще сложа шайби, за обслужването, масло подгревни свещи4, 3филтъра, съединител + майовик, диагностика, ми излезна 1525 лв. Аз съм си супер доволен от него, защото съм обиколил преди това една камара сервизи и 90% от тях ако не ме одерат жив ме гледат все едно ги карам да правят нещо супер досадно.
Къде е този тайник за куката някой може ли да ми обясни по подробно? Че се счупий от търсене.
Къде е този тайник за куката някой може ли да ми обясни по подробно? Че се счупий от търсене.
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
violatorbg написа:Голям карък, майстора когато тръгнал да сменя подгревните свещи махнал смукателния колектор и му се губи една шайба която предпазва от пренатягане. Страх го е да не е влезнала в цилиндъра и ще търси ендоскоп![]()
Съединителя колко км. издържа по принцип, защото на моя пише БМВ и си е оригиналния, по принцип колко издържа един съединител? Поне проверих, че резервната гума си е тамутре ще търся куката по подробно.
Пеперудките ми са елеминирани посредством една съчма в маркуча за вакума и не се въртят поне тях няма да мисля.
И аз така един път изтръпнах, но накрая се успокоих като я намерих отвън

- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
violatorbg написа:Къде е този тайник за куката някой може ли да ми обясни по подробно? Че се счупий от търсене.
По спомени, при мен е под капака(дъното) на картинката. Май първо се отваряше вертикалния капак и след това капачето от пода.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Намерих къде са ми куката, гумата и другите неща.
Но сега забелязвам, че като карам на дълъг път стрелката на температурата не стои постоянна ами ако е дълго спускането и е студено температурата спада, днес карах 10 мин. градско и вдигна само 1/4 . В жегите заковаваше по средата и не мърдаше. При другите така ли е или ми е заминал термостата?
И още нещо как ми се пуска отоплението на задното стъкло, че вчера натиснах бутона под този за климатика но нищо не стана.

Но сега забелязвам, че като карам на дълъг път стрелката на температурата не стои постоянна ами ако е дълго спускането и е студено температурата спада, днес карах 10 мин. градско и вдигна само 1/4 . В жегите заковаваше по средата и не мърдаше. При другите така ли е или ми е заминал термостата?
И още нещо как ми се пуска отоплението на задното стъкло, че вчера натиснах бутона под този за климатика но нищо не стана.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Сменай термостатите (трябва да са два) и си ОК. За подгрева на стъклото - символът на бутона е универсален и го имат всички коли.
Never mistake motion for action...
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Почти сигурно си за смяна на термостатите - и двата! Потърси във форума, бях пускал тема със снимки как смених моите. Май я бях озаглавил "Термостатни неволи"... Успех!
Колега, намери си книжка (Owner's Manual) за колата, там всичко е обяснено и описано. Натиснал си копчето за подгряване на стъклото и нищо не станало? Добре де, ти в средата на август - какво очакваш да стане? Наистина не разбирам...
violatorbg написа:И още нещо как ми се пуска отоплението на задното стъкло, че вчера натиснах бутона под този за климатика но нищо не стана.
Колега, намери си книжка (Owner's Manual) за колата, там всичко е обяснено и описано. Натиснал си копчето за подгряване на стъклото и нищо не станало? Добре де, ти в средата на август - какво очакваш да стане? Наистина не разбирам...
Excellent! Steven is my name!
- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Като се прибирах от морето имаше буря и се запоти цялото задно стъкло, като натиснах бутона очаквах да се включат нагреватели и да го изсушат. Ако е заминал бушона светва ли някъде лампичка и къде точно трябва да го търся?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Няколко въпроса относно Х3 Е83
Нищо не светва. Търсиш кой предпазител отговаря за това по схемата на колата и сменяш. Точно на Х3 не знам къде е, но обикновено при БМВ са зад жабката, при таблото е и схемата. Ако я няма, търсиш из форума/нета.
Never mistake motion for action...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани