Неразгадан проблем с N42 моля за помощ!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Неразгадан проблем с N42 моля за помощ!!!
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Неразгадан проблем с N42 моля за помощ!!!
Ако си сменял с чисто нови веригите, обтегачите и бананите, взел си оригинален датчик на входящия разпределителен вал, и двигателя ти е зацепен правилно, то вероятно ваноса на входящия вал ти е за смяна...

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани