104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Миналата седмица в бая голяма жега, мисля към 35-6 градуса беше, със 160-170 на магистрала, на изкачване стигаше до 96-98 градуса, на спускане падаше до 90 за малко, основно 92 до 95. Ту пусках, ту спирах климатика, нарочно за да тествам температурата, интересно че с пуснат климатик на едно по-дълго изкачване качи на 100 градуса.. За пръв път виждам такава температура на борда.. В София в каквито и задръствания в жегите да стоя, и с клима и без, варира от 92 до 96, повече от 96 не съм виждал. Като се прибрах в София покарах няколко километра, спирах да зареждам на бензиностанция, после спрях на една автомивка да си измия колата от мушичките, отворих капака и ми се стори странно, че маркуча от радиатора беше доста по-мек от обикновенно, почти можех да го сплескам, а иначе при градско каране си седи бая твърдичък.. Предположих че е изпуснала налягане от капачката при 100-те градуса, ама това беше на 60-70 преди София, не си ли е върнала пак налягането?
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
ПП Забравих че и водната помпа е нова.
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
ПП Забравих че и водната помпа е нова.
Последна промяна FaceOff на 10 Юли 2016, 14:42, променена общо 1 път
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
FaceOff написа:Миналата седмица в бая голяма жега, мисля към 35-6 градуса беше, със 160-170 на магистрала, на изкачване стигаше до 96-98 градуса, на спускане падаше до 90 за малко, основно 92 до 95. Ту пусках, ту спирах климатика, нарочно за да тествам температурата, интересно че с пуснат климатик на едно по-дълго изкачване качи на 100 градуса.. За пръв път виждам такава температура на борда.. В София в каквито и задръствания в жегите да стоя, и с клима и без, варира от 92 до 96, повече от 96 не съм виждал. Като се прибрах в София покарах няколко километра, спирах да зареждам на бензиностанция, после спрях на една автомивка да си измия колата от мушичките, отворих капака и ми се стори странно, че маркуча от радиатора беше доста по-мек от обикновенно, почти можех да го сплескам, а иначе при градско каране си седи бая твърдичък.. Предположих че е изпуснала налягане от капачката при 100-те градуса, ама това беше на 60-70 преди София, не си ли е върнала пак налягането?
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
Ми добре е бе,колега,,,,

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Да попитам , моята система не съм я пипал , като цяло.Онзи ден в Хаин Боаз - изкачване + климатик и изпреварване на всяко уширение където е позволено (имаше много тирове) на Предела реших да видя температурата беше 94 , почнах спускането и за няколко завоя падна под 90- даже стана 80-81 . Нормално ли е да пада така бързо.Климатика си работеше нон-стоп.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Под 87-88 не трябва да ти пада че зимата ще ти пада и на 70. Имаш термостат за смяна.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
The 5th element написа:FaceOff написа:Миналата седмица в бая голяма жега, мисля към 35-6 градуса беше, със 160-170 на магистрала, на изкачване стигаше до 96-98 градуса, на спускане падаше до 90 за малко, основно 92 до 95. Ту пусках, ту спирах климатика, нарочно за да тествам температурата, интересно че с пуснат климатик на едно по-дълго изкачване качи на 100 градуса.. За пръв път виждам такава температура на борда.. В София в каквито и задръствания в жегите да стоя, и с клима и без, варира от 92 до 96, повече от 96 не съм виждал. Като се прибрах в София покарах няколко километра, спирах да зареждам на бензиностанция, после спрях на една автомивка да си измия колата от мушичките, отворих капака и ми се стори странно, че маркуча от радиатора беше доста по-мек от обикновенно, почти можех да го сплескам, а иначе при градско каране си седи бая твърдичък.. Предположих че е изпуснала налягане от капачката при 100-те градуса, ама това беше на 60-70 преди София, не си ли е върнала пак налягането?
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
Ми добре е бе,колега,,,,
Странно ми беше че с пуснат климатик качи по-висока температура, климатичната перка си работи.
Снощи по нощите разделих радиаторите и поизмих климатичния отвътре навън, не падна нищо, днес ще разредя антифриза, че се сетих че май малко по-концентриран го оставих за зимата. Едитнах си предния пост, защото забравих че и водната помпа е нова, Бер ли беше, или Беру. . Не помня
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Скоро смених термостат защото бавно згряваше , сега повече от 92 гр. Не съм виждал , нито радиатори съм чистил нито нищо. Когато взех колата преди 4 г смених водната помпа и виско. Със стария термостат не вдигаше повече от 88 гр. както и да я карам .
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Значи нетрябва да пада под 88 - дори и по инерция - след като я духа струята на въздуха ?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Зимата на слизане от проходи с вкл парно и без газ не пада под 87. Сега щом ти пада, в студа смятай как ще е.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Хм , те бяха 3 нали или 2 - Виждал съм само този до ЕГР ,който е . Трябва да почвам да налучквам кой е сдал багажа 

- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
В студа ще е 10гр. на долу , до 75 гр. стрелката е на 12 часа , ако не мърда от там предполагам , че всичко е в рамките на нормалното !
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Колата е обслужвана миналата година откъм термостати и почистване на радиатори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Аз обаче пак си загрявам,,,,при 36 външни,,,,102 градуса,,,, с климатик,,,:evil:
Чак се чудя,,,,възможно ли тези показания да не са точни ,,,,


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Elesar74 написа:
Колата е обслужвана миналата година откъм термостати и почистване на радиатори.
Колега, от тази снимка има смисъл ако това е температурата при всякакви обстоятелства - спускане, изкачване, с климатик, без климатик, колко дълго си поддържал тази скорост.., иначе е просто момент, в който температурата е тази..
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
При мен е същата работа, на магистрала с клима не вдига над 92. Градско също. Ето от днес с клима:
П.п. при спускане не пада под 87. Оня ден пътувах до София, цял ден на климатик и никъде не мина 93.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

П.п. при спускане не пада под 87. Оня ден пътувах до София, цял ден на климатик и никъде не мина 93.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- Vacheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Вчера пътувах малко магистрала и колата до 4000 об/мин.(докато е зацепено виското) не вдига повече от 96-98 градуса, но настъпя ли да изпреварвам почва да качва на 102-103. След като намаля пак на малко под 4000 об. всичко идва на място. Радиатора го сменях преди по-малко от година, дали се е засрал толкова за това време около 20000 км.



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани