BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Колеги здравейте , търсих във форума нещо което е подобно на моя проблем ,но не открих нищо и реших да отворя тема. Колата е е46 318i 143 коня ... проблема е:
При полусъединител трябва да подам повече газ инъче колата ще изгасне , особено проблемно е при големи наклони и тогава дърпам ръчната подавам първо повече газ и тогава започвам да отлепям съединителя.
Когато е в ниските обороти до 2200 оборота когато натисна по рязко газта колата въобще я няма , придърпва и не набира изобщо , въобще не е приятно когато искам да изтегля бързо примерно на спрял знак Стоп
... Сменени свещи , клапан картерни газове с всичките маркучи , дебитомера (не мисля че е от него понеже би трябвало да ми го прави проблема във високите обороти) съм го почистил със спрей специален за дебитомери и разлика никаква , вадише ми грешка зимата не добро изгаряне в първи цилиндър. Тогава мерих компресията , наред е. Смених гарнитурата на капака. По принцип паразитен въздух имах от капачката за маслото но сега я оправих. Но проблема пак го има. Да ми кажете някой съвет какво да правя ? Мислех си датчик на колянов вал или разпределителен вал , евентуално ако не е трудна смяната ако има някои колега със същия мотор да тествам , че вече дадох 500лв само за смяна на гарнитура и този клапан. Благодаря Ви колеги и хубав ден ! 
При полусъединител трябва да подам повече газ инъче колата ще изгасне , особено проблемно е при големи наклони и тогава дърпам ръчната подавам първо повече газ и тогава започвам да отлепям съединителя.
Когато е в ниските обороти до 2200 оборота когато натисна по рязко газта колата въобще я няма , придърпва и не набира изобщо , въобще не е приятно когато искам да изтегля бързо примерно на спрял знак Стоп


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
ако си с газ вероятно газта е зле настроена и обърква и бензина.
ако не си , валветроника се ебава или някой е ровил под капака и я е презацепил с шублера пред блока.
ако не си , валветроника се ебава или някой е ровил под капака и я е презацепил с шублера пред блока.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:ако си с газ вероятно газта е зле настроена и обърква и бензина.
ако не си , валветроника се ебава или някой е ровил под капака и я е презацепил с шублера пред блока.
това започна да ми го прави от преди половин година но не му обръщах внимание толкова но сега вече почна много да ме дразни и искам да отстраня проблема. Валвтроника ако беше нямаше ли да ми прави мизерии постоянно , да не държи обороти , и особено във високите. Мисля си за датчици за разпределитен вал или колянов вал ... другото което забелязвам че разхода ми е скочил към 15л ,а не я ръчкам толкова .
ПС:Въздушен филтър и него смених наскоро
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Дава ли ти пак грешка на точно определен цилиндър?
И може ли да има проблем около дросела и TPS-а? - по принцип нали го ползва, за да разбере точно кога и колко си натиснал педала за газта. Аз един път на Мицубишито с разбъзикан TPS имах такъв ефект - обедняваше сместа и придърпваше при тръгване, понеже като не отчита правилно от TPS-а, му оставаше да гадае по дебитомера, И при каране не се усещаше чак толкова, ама реакцията беше по-късно и точно засягаше момента на подаване газ от празен ход - при тръгване.
(зависи с колко няма мощност - ако е с много, по-скоро замърсен дебитомер и да не отчита правилно като влиза повече въздух. И не е гаранция, че като се напръска със спрей, ще се почисти.)
Имаш ли възможност да я закачиш на диагностика и да проследиш работата на всички датчици?
И може ли да има проблем около дросела и TPS-а? - по принцип нали го ползва, за да разбере точно кога и колко си натиснал педала за газта. Аз един път на Мицубишито с разбъзикан TPS имах такъв ефект - обедняваше сместа и придърпваше при тръгване, понеже като не отчита правилно от TPS-а, му оставаше да гадае по дебитомера, И при каране не се усещаше чак толкова, ама реакцията беше по-късно и точно засягаше момента на подаване газ от празен ход - при тръгване.
(зависи с колко няма мощност - ако е с много, по-скоро замърсен дебитомер и да не отчита правилно като влиза повече въздух. И не е гаранция, че като се напръска със спрей, ще се почисти.)
Имаш ли възможност да я закачиш на диагностика и да проследиш работата на всички датчици?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
pApit0 написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:ако си с газ вероятно газта е зле настроена и обърква и бензина.
ако не си , валветроника се ебава или някой е ровил под капака и я е презацепил с шублера пред блока.
това започна да ми го прави от преди половин година но не му обръщах внимание толкова но сега вече почна много да ме дразни и искам да отстраня проблема. Валвтроника ако беше нямаше ли да ми прави мизерии постоянно , да не държи обороти , и особено във високите. Мисля си за датчици за разпределитен вал или колянов вал ... другото което забелязвам че разхода ми е скочил към 15л ,а не я ръчкам толкова .
ПС:Въздушен филтър и него смених наскоро
И аз залагам на грешна центровка на валовете/валвтроника. Може да се дължи и на прескочила верига. Няма как да е от датчик КВ,защото няма да запали. От датчици РВ няма да имаш никаква мощност. Карам същия мотор и повече от 11/100 градско не ми е давал,при яко натискане. Прегледай на диагностика и сондите. Оттам сигурно ти вдига разхода.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
къде във варна могат да ми центроват валовете някой ?
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Колеги днес на 2 пъти ми загасва в движение с малка скорост ... след като запаля и не държи много добре обороти , трябва леко да я изфорсирам и като натисна газта и се замисля 1 секунда и тогава отреагира ...
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Има един вариант- изключваш датчика на валвтроника където се намира до моторчето и виж как ще се държи колата.Аз имах износен вал на валвтроника и колата в ниските обороти тресеше и играеха оборотите при различните температури на двигателя.Когато изключех датчика дето чете в кое положение е вала, колата работеше супер- вярно в авариен режим, но така може да се разбере дали валвтроника прави мизерий.
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
pApit0 написа:Колеги днес на 2 пъти ми загасва в движение с малка скорост ... след като запаля и не държи много добре обороти , трябва леко да я изфорсирам и като натисна газта и се замисля 1 секунда и тогава отреагира ...
100% имаш записани грешки тогава и иди на диагностока,преди да почнеш да сменяш на поразия датчици и части
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
смених 4те бобини и проблема си остана ... свещите ми са на NGK 100лв дадох за тях и са на няма и 2000км .... проблема си остава , все едно работи на 3 цилиндъра ... като разкачах бобините се усещаше разлика в работата на двигателя ... всичките бобини работят ... от празен ход като стъпча педала и мотора притриса все едно работи на 2/3 цилиндъра и след 1500 оборота се развъртва но пак мудно ... ако трябва да се центрова веригата къде във варна ако някой знае добър майстор да отида ... освен центровка нещо друго ?
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
pApit0 написа:смених 4те бобини и проблема си остана ... свещите ми са на NGK 100лв дадох за тях и са на няма и 2000км .... проблема си остава , все едно работи на 3 цилиндъра ... като разкачах бобините се усещаше разлика в работата на двигателя ... всичките бобини работят ... от празен ход като стъпча педала и мотора притриса все едно работи на 2/3 цилиндъра и след 1500 оборота се развъртва но пак мудно ... ако трябва да се центрова веригата къде във варна ако някой знае добър майстор да отида ... освен центровка нещо друго ?
Здравей колега,при мен е същото моля пиши ако имаш развитие и намериш виновника.

- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Какво показват живите данни при четене с INPA?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- volk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Карам n42b18, имам абсолютно същите симптоми, засега проблема е по-леко изразен, но съм 100% сигурен, че ядовете идват от валвтроника. Намери някой, който наистина му разбира да го погледне.
Re: BMW e46 318i 143к.с. - придърпва в ниските
Колега,при мен имаше подобен проблем/ с М52 мотор съм/. Даваше misfire на 4,5,6 цилиндър и се оказаха гумичките на бензиновите дюзи. Прегледай си и вакумите по мотора. Спрея които си си купил за чистене на дебитомера ще ти помогне да намериш от къде дърпа неизчислен въздух.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани