Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 14.07.2010
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e30 m20b20 turbo
Мечтае да кара: ко'т падне

Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от SnooPDoG » 08 Юли 2016, 21:20

Здравейте, на скоро се сдобих с фейсливтово е46 2001г. с n42b20 мотор, и не след дълго се появи проблема в ниските обороти да не може да ги държи и да прекъсва при подаване на газ преди 2000 2500 оборота, четох доста, няма записани фейл кодове. Днеска реших да изключа валвтроника чрез буксата до капачката за маслото (disconnecting the eccentric shaft sensor) и проблема вече го нямаше (няма записана грешка след спирането)... колата стана съвсем друга. Проблема е, че в момента съм в Англия, Портсмут и сервизи около мен който да се занимават с такива ремонти са малко (ако въобще има..) за това искам да знам какви са минусите ако карам без него.
Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E46 and E30

Re: Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от Gonke » 08 Юли 2016, 22:28

Разхода на гориво се повишава и динамиката на мотора се влошава. Имам 2 ма приятели докарали бмв-та с такива двигатели от Англия единия с неработещ валвтроник под 9 на магистралата бензин не е паднала , а другата кола 7 / 100 бензин до България.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от zvetiko » 09 Юли 2016, 9:00

SnooPDoG написа:Здравейте, на скоро се сдобих с фейсливтово е46 2001г. с n42b20 мотор, и не след дълго се появи проблема в ниските обороти да не може да ги държи и да прекъсва при подаване на газ преди 2000 2500 оборота, четох доста, няма записани фейл кодове. Днеска реших да изключа валвтроника чрез буксата до капачката за маслото (disconnecting the eccentric shaft sensor) и проблема вече го нямаше (няма записана грешка след спирането)... колата стана съвсем друга. Проблема е, че в момента съм в Англия, Портсмут и сервизи около мен който да се занимават с такива ремонти са малко (ако въобще има..) за това искам да знам какви са минусите ако карам без него.
Благодаря.


Здравей колега, с изваждане на буксата си вкарал двигателя в авариен режим и количеството на въздуха постъпващ в двигателя вече се определя от дроселовата клапа. Като недостатъци- всичко което се сетиш от неправилна горивна смес. Колегите вече са ти казали един- валветроника е създаден с цел да се намали разхода на гориво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 14.07.2010
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e30 m20b20 turbo
Мечтае да кара: ко'т падне

Re: Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от SnooPDoG » 09 Юли 2016, 11:23

За авариен режим не трябва ли да има някаква сигнализация по таблото ? Намерил съм bmw specialists сервиз в съседния град и ще ходя да запазвам място другата седмица... а за динамиката на мотора, поне сега е 10 пъти по добра от преди :D не съм очаквал да се втуркат така 143 коня (много куцо беше преди, няма тръгване в ниските)... за разхода ще го засека и ще пиша понеже работата ми е на 13 мили посока.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от azarovlado » 10 Юли 2016, 19:09

При мен на извънградско качваше половин литър и колата я карах около 7 000 километра така и нищо и няма.Бях общувал с един латвиец който вече 30 000 километра си кара колата така :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 25.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20A
Мечтае да кара: Х 5
Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик

Re: Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от risto416 » 15 Юли 2016, 12:20

SnooPDoG написа:За авариен режим не трябва ли да има някаква сигнализация по таблото ? Намерил съм bmw specialists сервиз в съседния град и ще ходя да запазвам място другата седмица... а за динамиката на мотора, поне сега е 10 пъти по добра от преди :D не съм очаквал да се втуркат така 143 коня (много куцо беше преди, няма тръгване в ниските)... за разхода ще го засека и ще пиша понеже работата ми е на 13 мили посока.






Здравей колега, моляте ако имаш резултат пиши ,че и при мен е горе-долу същия "филм" и не мога да намеря решение. Благодаря.


Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Минуси при изключен валвтрник на n42b20a

Мнение от azarovlado » 15 Юли 2016, 22:55

Аз винаги гледам на напиша по някой коментар за тоя педерастки двигател, защото и аз имах проблем и никой не можеше да го отстрани и знам какво е гадно другите около теб да карат коли за 2000 лева дето си бачкат без проблем.
Мога да ти дам един простичък съвет- изключи буксата на датчика където се намира до моторчето на валвтроника. Сваляш пластмасовият декоративен капак и ще видиш една кръгла букса до бубината на първи цилиндър. На колата нищо няма да и стане-най много да започне да работи по-добре от преди. Покарай така и напиши как се държи колата. Засега е тва :wave:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook