Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Здравейте колеги,
Днес машината направи много лошо нещо както си я карах и изведнъж поглеждам градусите стрелката отишла докрай карам няколко минути докато отида до нас и вече тръгна да гасне и угасна на 3 пресечки от нас.. Изпуши и като отворих казанчето на антифриза беше пръснато бях намерил една тема в който колега беше казал,че било като консуматив да се сменят водната помпа и термостата но чак днес като стана тогава като се разрових разбрах.. но така или иначе е станало вече.С бащата видяхме,че радиатора има дупка отгоре като цяло ми е ясно,че ще е смяна на термостат и водна помпа и сигурно и радиатора или той може и да се закрепи някaк си макар,че няма да е много надеждно пак но все пак искам да разбера защо се получи това видях в другата тема,че дори след смяната на тези неща пак има шанс да прегрее.Та може ли да има и някакви други последствия казаха ми и за глава за смесване на антифриза с маслото, за гарнитура също ми споменаха но така или иначе няма как да е подкарам вече до сервиз или някъде бих бил благодарен ако ми обясните какво трябва да си готвя като пари за да отивам направо и да не разпитвам по сервизите и насам натам.
Днес машината направи много лошо нещо както си я карах и изведнъж поглеждам градусите стрелката отишла докрай карам няколко минути докато отида до нас и вече тръгна да гасне и угасна на 3 пресечки от нас.. Изпуши и като отворих казанчето на антифриза беше пръснато бях намерил една тема в който колега беше казал,че било като консуматив да се сменят водната помпа и термостата но чак днес като стана тогава като се разрових разбрах.. но така или иначе е станало вече.С бащата видяхме,че радиатора има дупка отгоре като цяло ми е ясно,че ще е смяна на термостат и водна помпа и сигурно и радиатора или той може и да се закрепи някaк си макар,че няма да е много надеждно пак но все пак искам да разбера защо се получи това видях в другата тема,че дори след смяната на тези неща пак има шанс да прегрее.Та може ли да има и някакви други последствия казаха ми и за глава за смесване на антифриза с маслото, за гарнитура също ми споменаха но така или иначе няма как да е подкарам вече до сервиз или някъде бих бил благодарен ако ми обясните какво трябва да си готвя като пари за да отивам направо и да не разпитвам по сервизите и насам натам.
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Здрасти колега,
Нещата който си описал са ти най-малкия проблем. Щом така зверски си я прегрял, главата задължително доло да се види к'ва е хавата, после вече каквото сабя покаже.
Гледайте ги тия уреди бе, те затова са сложени
2
А един колега в една друга тема обясняваше как 43-ките били почти невъзможни за прегряване 
Нещата който си описал са ти най-малкия проблем. Щом така зверски си я прегрял, главата задължително доло да се види к'ва е хавата, после вече каквото сабя покаже.


2


Tires are evil - destroy them all ...
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Смени си казанчето и задължително нова оригинална капачка за него. Оправи си радиатора и си сложи нов термостат. Обезвъздуши я хубаво и виж как ще се държи колата. Ти си един от многото с пръснато казанче, така че ако не си я прегрял след това като си я карал така, то няма да и има нищо.
Хубаво е да смениш водната помпа разбира се, но като за начало смени горе посочените неща. Един нов термостат с работещ нагревател против прегряване, ще те спаси ако тръгне да вдига прекалено много градуси.
Хубаво е да смениш водната помпа разбира се, но като за начало смени горе посочените неща. Един нов термостат с работещ нагревател против прегряване, ще те спаси ако тръгне да вдига прекалено много градуси.

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Иначе като ориентировъчни цени нещата стоят така - казанче ново оригинално (недей купувай втора ръка точно това) е около 150лв, термостат около 65лв (Беър на 105гр), капачка около 35лв(задължително нова и оригинална) и антифриза, та горе долу 300лв са ти тези неща. Иначе евтиния вариант е нов антифриз, втора употреба казанче и дотам = 50лв и всяка неделя на църква с молитва да не става вече така 
Радиатора не го смятам.
Това е желания вариант, ако си я прегрял смяташ всички тези неща + ремонта по главата

Радиатора не го смятам.
Това е желания вариант, ако си я прегрял смяташ всички тези неща + ремонта по главата


Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Колеги на вас може да ви е смешно ама не ви пожелавам да ви се случи,защото идват големите проблеми.. ако е най лошия случай главата и гарнитурата тука започваме с поне 100 лева бащата каза,че е ходил при един негов познат и му казал,че най добре радиатора да се смени още към 150 лева следва помпата и там към 100 лева, термостат още 80-100 лева да ги сложим + казанче капачка антифриз и там към 100 лева отиват.Иначе едно момче което прави само бмв-та ми обеща тези дни да дойде специално след работа без да го познавам да дойде и да види за главата без да ми взима нищо просто се моля да не е най лошото дано мина само с смяна на помпата термостата и казана с антифриза.. А за радиатора все пак може да ви направя снимка да прецените дали става или не.
Всичко добро
Всичко добро
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
stoqnov23 написа:Колеги на вас може да ви е смешно ама не ви пожелавам да ви се случи,защото идват големите проблеми.. ако е най лошия случай главата и гарнитурата тука започваме с поне 100 лева бащата каза,че е ходил при един негов познат и му казал,че най добре радиатора да се смени още към 150 лева следва помпата и там към 100 лева, термостат още 80-100 лева да ги сложим + казанче капачка антифриз и там към 100 лева отиват.Иначе едно момче което прави само бмв-та ми обеща тези дни да дойде специално след работа без да го познавам да дойде и да види за главата без да ми взима нищо просто се моля да не е най лошото дано мина само с смяна на помпата термостата и казана с антифриза.. А за радиатора все пак може да ви направя снимка да прецените дали става или не.
Всичко добро
Никой не ти се смее на теб.
Главата и гарнитурата ще са ти доста над 100лв ако правиш всичко както трябва.Другите части са ти горе-долу така.
Уредите на таблото трябва да ти стане навик да ги наблюдаваш постоянно,защото сега можеше да си спестиш част от главоболията.А най-голямата ти грешка е,че си продължил да караш колата,след като стрелката е отишла най-в дясно.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Тест на скоростите на перката е задължителен след ремонта! 

Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Естествено,че си гледам таблото аз я видях и първо помислих,че нещо датчика отчита грешно понеже не светеше даже червената зона или за доливане на вода угасих я един два пъти да видя дали ще се оправи но уви каквото и да е станало е вече.Но така и не разбрах защо е станало мисля си само перката на термостата да не е отворила,но стрелката на температурата направо си отиде докрай даже не беше постепенно.. Ето ви 2 снимки на радиатора ако някой може да преценеи стваа или не.Снимам само това място защото ми казаха,че то е пострадало но понеже не разбирам от радиатори не мога да преценя дали става за нещо или не .. или изобщо дали е повреден. А специално за него си беше наша вина не от прегряването понеже един майстор каза да свалим радиатора за видим дали е спукан но от самото вадене на всички неща от него и точно на нея част като вадихме и уж се счупил.. иначе си беше здрав само трябваше да се почисти понеже имаше прах и някакви пчели по него но не беше кой знае колко замърсен..Но така е лошото като тръгне по лошото го следва
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NGLaz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 26.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m43
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
cmdkick написа:
2А един колега в една друга тема обясняваше как 43-ките били почти невъзможни за прегряване
Колко добре си разбрал ...

Естествено, че при прегрял мотор ще се случи всичко това, но в онази тема нещата не бяха точно така ! При спукано казанче и надути маркучи, 2рото предположение беше гарнитура глава.... НЕадекватно е




Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Така колеги понеже последните 20 дена не бях в бг и бях оставил за съжаление машината вчера купих частите и днеска я правиха се оказа,че перката не тръгва да върти изобщо.Та понеже и майстора и аз не разбираме от перки а той каза купете нова но в момента тя не ми е по джоба все пак смених само две неща водния радиатор и разширителния съд които бяха а стойност 340лв а нова перка от 500 нагоре (за оригиналната ми каза,че е 900лв но за нея просто не може и да става дума)Все пак изтъкна,че има един познат който може да види дали става за нещо и дали може да се направи понеже той каза,че лошото е че тези перки не се ремонтирали но не мисля,че е чак толкова невъзможно все пак нова струва сума и пари) Бих се радвал ако споделите какво ви е мнението понеже не разбирам изобщо от физика или ако ми кажете къде мога да я занеса (ако каже онзи,че не става) някъде във Варна и относително според вариантите които може да се правят по нея какви пари ще излезе.Много тегаво стана за 3 неща 1000 лева да отиде наистина се надявам тази перка да се направи иначе ще си бия главата в някой стена.Иначе като цяло другото е добре термостата си отваря двигателя е добре маркучите са добре просто ш*баната перка не върви.Очаквам вашите съвети 

- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Виж нещо втора ръка. Гледам има някакви в ОЛХ по 150 лева.
Не е задължително като е втора ръка да се прецака пак.
Ама вижте дали е перката. Не разбирам, ама да не е нещо по управлението, някой датчик от който взема инфо кога да се пуска и т.н.
Не е задължително като е втора ръка да се прецака пак.
Ама вижте дали е перката. Не разбирам, ама да не е нещо по управлението, някой датчик от който взема инфо кога да се пуска и т.н.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Oт управлението е и е много често срещан проблем при Е46, новите перки с новото управление карат повече. Нова с отстъпки се намира за около 250лв. тайванска с 1 год. гаранция.
За ремонт, може да се ремонтира, но до кога ще работи не е сигурно.
За ремонт, може да се ремонтира, но до кога ще работи не е сигурно.
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Малко да съживя случея пак..значи смених перката тръгна си всичко е ок.След като наляхме вода още след слагането на радиатора и казанчето първото палене беше добре, но тогава не можеше да се кара понеже перката не работеше. След няколко часа обаче за нов опит колата едвам запали тресеше се цялата трябваше да се върти около 7-8 секунди и с леко подаване на газ.След това с паленията нямаше проблем.Дойде майстора уж да види дали старата перка става за нещо и му показах паленето и той много директно ми каза влиза ти вода в цилиндрите гарнитурата ти е издухана със сигурност каза и за още някой неща които са заминали по двигателя.Направо му казах за цена и ми обяви 600 лева.Колегата oci установи,че тройника зад двигателя е заминал и трябва да се смени понеже имаше вода там.Иначе преди прегряването нямах течове на вода нямах такъв проблем с паленето.Иначе гледахме всичко маркучите бяха наред не хвърляше вода от ауспуха маслото не е смесено но не мога да разбера сега дали двигателя е за отваряне поне според мене е на 100% за отваряне понеже беше карана 7-8 минути когато стрелката беше докрай.Когато наливахме вода след няколко паления на другия ден сигурно се губеше по 1 литър или половин.Не ми се вярва от този тройник да изтича толкова много понеже я имам от 1 месец колата и дори да е имало теч да е бил много минимален.Колеги дайте вашите мнения по въпроса,че съм в голяма дилема а и си мисля,че много пари ми обяви макар,че 3-4 човека ме пратиха при него прави само бмв-та и се чудя ако лъжеше така дали щяха да ми го предложат толкова хора.И дали 600 лева е нормална цена ако сложим един шлайф на главата и смяна на гарнитура които са не повече от 200 лева отделно да се сменят някакви неща още по двигателя да отидат до 350 или 400 и евентуално да си е сметнал 200 лева за труд.Дали е нормална цената или да търся друг майстор или причина в загубата на толкова много вода в рамките на един ден но пак казвам преди прегряването нямаше такава голяма загуба и толкова трудно палене.Иначе беше казал да източа водата и да я запаля да работи 1 минута да изхвърли всичката вода която има за да не стане по зле и по скъп ремонта.И не искам да рискувам и да я карам така за да не направи някой воден стълб и да си усложнявам живота. Моля за вашите съвети:)
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Колега, ние преди 1 месец сме си казали мнението, и още 10 пъти да питаш, главата няма да се оправи сама. 600 лева е в рамките на нормалното, ако питаш 100 човека може и да намериш по-ефтино.
предишната ми кола беше със същия мотор е36, правих глава и аз 


Tires are evil - destroy them all ...
- NGLaz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 26.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m43
Re: Прегря 316-i e46 99-та 105ps
Щом е установил тройник колегата Oci, го смени ! така или иначе ще го сменяш ...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани