Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
Днес купих рекаро салон с въпросното надуване и го монтирах, но надуването не работи и на двете седалки. Какво трябва да проверя дали се е счупило? Аз освен да мушна двете букси под двете седалки друго не съм правил.
Трябва ли да огледам бушони, има ли допълнително нещо за преправяне ?
Благодаря ви !
Трябва ли да огледам бушони, има ли допълнително нещо за преправяне ?
Благодаря ви !
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
Мисля,че ти трябва и модула който ги управлява
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
Nedko Anev написа:Мисля,че ти трябва и модула който ги управлява
Кой е този модул, не го намирам в интернет
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
по- старите нямат модул , на е46 може и да има. по вероятно е да не съвпадат пиновете. колега, раазгледай внимателно букссите и виж дали съвпадат крачетата и цветовете на двете букси една срещу друга. най бързо ( и най варварско) е да среже6 кабелите и директно да върже6 + вете -дебели червени кабели и –сите- дебели черни най вероятно. само това е достатъчно да тръгне, другите ги зарежи. по фино е да си поиграе6 , да извади6 пиновете и да ги нареди6 така че да пасват един на друг. успех.
ПП това надуване е афифно, само колкото пари да вземат. гъзариика си е, ама не върши кой знае каква работа според мен.
ПП това надуване е афифно, само колкото пари да вземат. гъзариика си е, ама не върши кой знае каква работа според мен.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
akula написа:по- старите нямат модул , на е46 може и да има. по вероятно е да не съвпадат пиновете. колега, раазгледай внимателно букссите и виж дали съвпадат крачетата и цветовете на двете букси една срещу друга. най бързо ( и най варварско) е да среже6 кабелите и директно да върже6 + вете -дебели червени кабели и –сите- дебели черни най вероятно. само това е достатъчно да тръгне, другите ги зарежи. по фино е да си поиграе6 , да извади6 пиновете и да ги нареди6 така че да пасват един на друг. успех.
ПП това надуване е афифно, само колкото пари да вземат. гъзариика си е, ама не върши кой знае каква работа според мен.
Имам само тази букса под седалката. Няма модули и т.н.

В средата знам, че е за air bag от ляво и дясно предполагам е за подгряване и надуването, но не знам къде да търся проблема
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
e хубаво де. двете букси кабелите съвпадат ли една срещу друга? нещо не ми се връзва. еър бек на седалката? дори и така да е, къде е масата в такъв случай? седалките какво друго имат освен надуване? подгрев? нагласянето на позицията ел ли е или механично.
при мен на е34 има само надуване, макар, че са най малко 7-8 -10 кабела. вързах само плюса и масата и тръгна. един колега разправяше, на е39ка: пълен ел пакет на седалките, и той само + и - вързал и всички функции на седалките се появили.
при мен на е34 има само надуване, макар, че са най малко 7-8 -10 кабела. вързах само плюса и масата и тръгна. един колега разправяше, на е39ка: пълен ел пакет на седалките, и той само + и - вързал и всички функции на седалките се появили.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
Нямат нищо освен въпросното надуване. Тая букса си я имах и на старите седалки. Ще изчакам, ако има някой правил същото нещо, ако не ще намеря жичкаджия и ще му кажа да му пусне ток по някакъв си начин, какъвто намери за добре
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
На най-долните 2 дебели пина трябва + и - захранване и това е.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рекаро с надуване (лумбар комфорт)
DiGital написа:На най-долните 2 дебели пина трябва + и - захранване и това е.

Няма модули.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани