Стойности на дюзи при 60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Стойности на дюзи при 60
Сега като се зачетох така пише.
Добре е тази дюза от 390лв според вас каква е, при положение, че повечето са по 700-900лв ?
Едно пълно рециклиране достига до 350-400лв, не е ли по-добре нова от 390лв ?
пп.
То май беше в друга тема, но някой правил ли е от тези "калибровки", където е около 200лв.
за шестте дюзи, има ли смисъл ?
Добре е тази дюза от 390лв според вас каква е, при положение, че повечето са по 700-900лв ?
Едно пълно рециклиране достига до 350-400лв, не е ли по-добре нова от 390лв ?
пп.
То май беше в друга тема, но някой правил ли е от тези "калибровки", където е около 200лв.
за шестте дюзи, има ли смисъл ?
- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Стойности на дюзи при 60
Здравей колега мен ако ме питаш по добре нова дюза.Тея дето ги рециклират прати им много поздрави
по добре нова от колко то рециклирана,от личен опит ти го казвам

- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Стойности на дюзи при 60
Привет отново колеги! 
Имам един странен въпрос и се надявам някой по-компетентен от мен да може да съдейства със смислен отговор.
Колата е БМВ Е46 320Д 2004г. Евро4 стандарт.
Дюзите на автомобила са почистени, разглобени и регулирани (не са сменяни разпръсквачи или клапани). Стендовани са на стенд. Стенда извади нови 7цифрени кодове, които с помощта на DIS въведох успешно.
Интересното е, че след въвеждането на новите корекционни кодове поне според INPA дюзите са с по-големи корекции. При повторно въвеждане на щампованите кодове върху дюзите, корекциите са минимални и двигателят работи някак по-тихо.
Измерванията са правени на напълно студен двигател.
Моля знаещите да споделят кои кодове е по-правилно да бъдат използване.

Имам един странен въпрос и се надявам някой по-компетентен от мен да може да съдейства със смислен отговор.
Колата е БМВ Е46 320Д 2004г. Евро4 стандарт.
Дюзите на автомобила са почистени, разглобени и регулирани (не са сменяни разпръсквачи или клапани). Стендовани са на стенд. Стенда извади нови 7цифрени кодове, които с помощта на DIS въведох успешно.
Интересното е, че след въвеждането на новите корекционни кодове поне според INPA дюзите са с по-големи корекции. При повторно въвеждане на щампованите кодове върху дюзите, корекциите са минимални и двигателят работи някак по-тихо.
Измерванията са правени на напълно студен двигател.
Моля знаещите да споделят кои кодове е по-правилно да бъдат използване.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Стойности на дюзи при 60
Гледат се при работна температура.На студено са различни.Като въведе номерата,полсе рестартира ли ги?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Стойности на дюзи при 60
Незнам каква точно е процедурата по рестартирането на дюзите.
След като въведох номерата, направих ресет на EGR, дебитомер, ламбда сонда, стартово гориво...общо взето всичко което може да се ресетне с DIS.
На топъл двигател корекциите са минимални независимо кои корекционни кодове са въведени, но когато двигателят е студен корекциите са по-малки със старите кодове. Други наблюдения които мога да споделя са:
- със старите кодове (тези щамповани върху дюзите) двигателят работи някак по - леко (незнам как точно да го обясня, може би като по-авансиран бензинов мотор) независимо дали е студен или топъл
- със старите кодове няма абцолютно никакво припушване от ауспуха
- с новите кодове генерирани след ремонта, работата на двигателя е малко по-груба,но пък за сметка на това усещам малко по-голяма пъргавина и мощност на автомобила от празен ход до 2000 оборота.
- с новите кодове при кикдаунт на газта има съвсем леко припушване
На рзлични места, чета различна информация. Някои казват, че са необходими нови кодове само след смяната на разпръсквачи, други казват, че са необходими нови кодове след всякакъв ремонт, дори и след почистване и реглаж на дюзите.
Обаче това, което сега ме шашна е, че винаги съм знаел, че дюзи се проверяват за корекция на абсолютно студен двигател, а сега чета на топъл (нормална работна температура) мотор.
Общо взето наистина не съм наясно с кои кодове е по правилно да се кодират дюзите.
След като въведох номерата, направих ресет на EGR, дебитомер, ламбда сонда, стартово гориво...общо взето всичко което може да се ресетне с DIS.
На топъл двигател корекциите са минимални независимо кои корекционни кодове са въведени, но когато двигателят е студен корекциите са по-малки със старите кодове. Други наблюдения които мога да споделя са:
- със старите кодове (тези щамповани върху дюзите) двигателят работи някак по - леко (незнам как точно да го обясня, може би като по-авансиран бензинов мотор) независимо дали е студен или топъл
- със старите кодове няма абцолютно никакво припушване от ауспуха
- с новите кодове генерирани след ремонта, работата на двигателя е малко по-груба,но пък за сметка на това усещам малко по-голяма пъргавина и мощност на автомобила от празен ход до 2000 оборота.
- с новите кодове при кикдаунт на газта има съвсем леко припушване
На рзлични места, чета различна информация. Някои казват, че са необходими нови кодове само след смяната на разпръсквачи, други казват, че са необходими нови кодове след всякакъв ремонт, дори и след почистване и реглаж на дюзите.
Обаче това, което сега ме шашна е, че винаги съм знаел, че дюзи се проверяват за корекция на абсолютно студен двигател, а сега чета на топъл (нормална работна температура) мотор.
Общо взето наистина не съм наясно с кои кодове е по правилно да се кодират дюзите.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Стойности на дюзи при 60
IvanchoM65 написа:Незнам каква точно е процедурата по рестартирането на дюзите.
След като въведох номерата, направих ресет на EGR, дебитомер, ламбда сонда, стартово гориво...общо взето всичко което може да се ресетне с DIS.
На топъл двигател корекциите са минимални независимо кои корекционни кодове са въведени, но когато двигателят е студен корекциите са по-малки със старите кодове. Други наблюдения които мога да споделя са:
- със старите кодове (тези щамповани върху дюзите) двигателят работи някак по - леко (незнам как точно да го обясня, може би като по-авансиран бензинов мотор) независимо дали е студен или топъл
- със старите кодове няма абцолютно никакво припушване от ауспуха
- с новите кодове генерирани след ремонта, работата на двигателя е малко по-груба,но пък за сметка на това усещам малко по-голяма пъргавина и мощност на автомобила от празен ход до 2000 оборота.
- с новите кодове при кикдаунт на газта има съвсем леко припушване
На рзлични места, чета различна информация. Някои казват, че са необходими нови кодове само след смяната на разпръсквачи, други казват, че са необходими нови кодове след всякакъв ремонт, дори и след почистване и реглаж на дюзите.
Обаче това, което сега ме шашна е, че винаги съм знаел, че дюзи се проверяват за корекция на абсолютно студен двигател, а сега чета на топъл (нормална работна температура) мотор.
Общо взето наистина не съм наясно с кои кодове е по правилно да се кодират дюзите.
Колега само едно не ми стана ясно, как като колата е Евро4 ти припушва, ако имаш ДПФ това няма как да се случи...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Стойности на дюзи при 60
Колега, при Е60 и Е90 има монтиран ДПФ и то не при всички, лично съм виждал Е90 163 коня, евро 4 без ДПФ. Тук съм споменал, че питането ми е относно Е46, а при Е46 дори и евро 4 няма монтиран заводски дпф. Има само нормалните си 2 катализатора. Според RealOеm има и парт номер за ДПФ, но поне всичките евро 4ки които съм виждал са без.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:Сега като се зачетох така пише.
Добре е тази дюза от 390лв според вас каква е, при положение, че повечето са по 700-900лв ?
Едно пълно рециклиране достига до 350-400лв, не е ли по-добре нова от 390лв ?
пп.
То май беше в друга тема, но някой правил ли е от тези "калибровки", където е около 200лв.
за шестте дюзи, има ли смисъл ?
700-900лв - ОЕМ от представителството
390лв - ОЕМ, но не от представителство, а по каталожен номер от BOSCH/SIEMENS...итн.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Стойности на дюзи при 60
Щом за 390, значи ако се намери отстъпка 350лв. Не е ли доста по-добре от от рециклирането на шестте дюзи ?
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:Щом за 390, значи ако се намери отстъпка 350лв. Не е ли доста по-добре от от рециклирането на шестте дюзи ?
Може да звучи изтъркано, ама за мен по-хубаво от новото няма

Re: Стойности на дюзи при 60
Пак да попитам. Кой номер на дюзи да търся ВИН:b155183
този 13537789661 ?
този 13537789661 ?
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Стойности на дюзи при 60
nikolae написа:Пак да попитам. Кой номер на дюзи да търся ВИН:b155183
този 13537789661 ?
Звънни на Роби ;-)
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Стойности на дюзи при 60
Ти си с
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM
13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM
13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Стойности на дюзи при 60
laviatan написа:Ти си с
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM
13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH
Сега последно колата Евро3 или Евро4 е!?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Стойности на дюзи при 60
netmurder написа:laviatan написа:Ти си с
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM
13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH
Сега последно колата Евро3 или Евро4 е!?
EUR3 е моята, по-горе вин съм посочил.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани