Стойности на дюзи при 60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от nikolae » 27 Юни 2016, 12:56

Сега като се зачетох така пише.
Добре е тази дюза от 390лв според вас каква е, при положение, че повечето са по 700-900лв ?

Едно пълно рециклиране достига до 350-400лв, не е ли по-добре нова от 390лв ?

пп.
То май беше в друга тема, но някой правил ли е от тези "калибровки", където е около 200лв.
за шестте дюзи, има ли смисъл ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 20.03.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Луноход

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от pepsin » 27 Юни 2016, 15:31

Здравей колега мен ако ме питаш по добре нова дюза.Тея дето ги рециклират прати им много поздрави :mhihi: по добре нова от колко то рециклирана,от личен опит ти го казвам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от IvanchoM65 » 27 Юни 2016, 16:00

Привет отново колеги! :)
Имам един странен въпрос и се надявам някой по-компетентен от мен да може да съдейства със смислен отговор.
Колата е БМВ Е46 320Д 2004г. Евро4 стандарт.
Дюзите на автомобила са почистени, разглобени и регулирани (не са сменяни разпръсквачи или клапани). Стендовани са на стенд. Стенда извади нови 7цифрени кодове, които с помощта на DIS въведох успешно.
Интересното е, че след въвеждането на новите корекционни кодове поне според INPA дюзите са с по-големи корекции. При повторно въвеждане на щампованите кодове върху дюзите, корекциите са минимални и двигателят работи някак по-тихо.

IMG_20160627_0024171.jpg


IMG_20160627_091554.jpg


Измерванията са правени на напълно студен двигател.

Моля знаещите да споделят кои кодове е по-правилно да бъдат използване.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от timur_lenk » 27 Юни 2016, 17:42

Гледат се при работна температура.На студено са различни.Като въведе номерата,полсе рестартира ли ги?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от IvanchoM65 » 27 Юни 2016, 19:30

Незнам каква точно е процедурата по рестартирането на дюзите.
След като въведох номерата, направих ресет на EGR, дебитомер, ламбда сонда, стартово гориво...общо взето всичко което може да се ресетне с DIS.
На топъл двигател корекциите са минимални независимо кои корекционни кодове са въведени, но когато двигателят е студен корекциите са по-малки със старите кодове. Други наблюдения които мога да споделя са:
- със старите кодове (тези щамповани върху дюзите) двигателят работи някак по - леко (незнам как точно да го обясня, може би като по-авансиран бензинов мотор) независимо дали е студен или топъл
- със старите кодове няма абцолютно никакво припушване от ауспуха
- с новите кодове генерирани след ремонта, работата на двигателя е малко по-груба,но пък за сметка на това усещам малко по-голяма пъргавина и мощност на автомобила от празен ход до 2000 оборота.
- с новите кодове при кикдаунт на газта има съвсем леко припушване

На рзлични места, чета различна информация. Някои казват, че са необходими нови кодове само след смяната на разпръсквачи, други казват, че са необходими нови кодове след всякакъв ремонт, дори и след почистване и реглаж на дюзите.
Обаче това, което сега ме шашна е, че винаги съм знаел, че дюзи се проверяват за корекция на абсолютно студен двигател, а сега чета на топъл (нормална работна температура) мотор.

Общо взето наистина не съм наясно с кои кодове е по правилно да се кодират дюзите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от netmurder » 27 Юни 2016, 22:14

IvanchoM65 написа:Незнам каква точно е процедурата по рестартирането на дюзите.
След като въведох номерата, направих ресет на EGR, дебитомер, ламбда сонда, стартово гориво...общо взето всичко което може да се ресетне с DIS.
На топъл двигател корекциите са минимални независимо кои корекционни кодове са въведени, но когато двигателят е студен корекциите са по-малки със старите кодове. Други наблюдения които мога да споделя са:
- със старите кодове (тези щамповани върху дюзите) двигателят работи някак по - леко (незнам как точно да го обясня, може би като по-авансиран бензинов мотор) независимо дали е студен или топъл
- със старите кодове няма абцолютно никакво припушване от ауспуха
- с новите кодове генерирани след ремонта, работата на двигателя е малко по-груба,но пък за сметка на това усещам малко по-голяма пъргавина и мощност на автомобила от празен ход до 2000 оборота.
- с новите кодове при кикдаунт на газта има съвсем леко припушване

На рзлични места, чета различна информация. Някои казват, че са необходими нови кодове само след смяната на разпръсквачи, други казват, че са необходими нови кодове след всякакъв ремонт, дори и след почистване и реглаж на дюзите.
Обаче това, което сега ме шашна е, че винаги съм знаел, че дюзи се проверяват за корекция на абсолютно студен двигател, а сега чета на топъл (нормална работна температура) мотор.

Общо взето наистина не съм наясно с кои кодове е по правилно да се кодират дюзите.

Колега само едно не ми стана ясно, как като колата е Евро4 ти припушва, ако имаш ДПФ това няма как да се случи...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от IvanchoM65 » 27 Юни 2016, 23:43

Колега, при Е60 и Е90 има монтиран ДПФ и то не при всички, лично съм виждал Е90 163 коня, евро 4 без ДПФ. Тук съм споменал, че питането ми е относно Е46, а при Е46 дори и евро 4 няма монтиран заводски дпф. Има само нормалните си 2 катализатора. Според RealOеm има и парт номер за ДПФ, но поне всичките евро 4ки които съм виждал са без.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Trixster » 28 Юни 2016, 12:58

nikolae написа:Сега като се зачетох така пише.
Добре е тази дюза от 390лв според вас каква е, при положение, че повечето са по 700-900лв ?

Едно пълно рециклиране достига до 350-400лв, не е ли по-добре нова от 390лв ?

пп.
То май беше в друга тема, но някой правил ли е от тези "калибровки", където е около 200лв.
за шестте дюзи, има ли смисъл ?



700-900лв - ОЕМ от представителството
390лв - ОЕМ, но не от представителство, а по каталожен номер от BOSCH/SIEMENS...итн.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от nikolae » 28 Юни 2016, 13:30

Щом за 390, значи ако се намери отстъпка 350лв. Не е ли доста по-добре от от рециклирането на шестте дюзи ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от B.Stoimenov » 28 Юни 2016, 14:31

nikolae написа:Щом за 390, значи ако се намери отстъпка 350лв. Не е ли доста по-добре от от рециклирането на шестте дюзи ?

Може да звучи изтъркано, ама за мен по-хубаво от новото няма :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от nikolae » 28 Юни 2016, 15:33

Пак да попитам. Кой номер на дюзи да търся ВИН:b155183
този 13537789661 ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530dA
Мечтае да кара: на nordschleife

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от Trixster » 28 Юни 2016, 15:49

nikolae написа:Пак да попитам. Кой номер на дюзи да търся ВИН:b155183
този 13537789661 ?


Звънни на Роби ;-)
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от laviatan » 28 Юни 2016, 16:05

Ти си с
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM

13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от netmurder » 28 Юни 2016, 23:18

laviatan написа:Ти си с
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM

13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH

Сега последно колата Евро3 или Евро4 е!?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Стойности на дюзи при 60

Мнение от nikolae » 29 Юни 2016, 9:41

netmurder написа:
laviatan написа:Ти си с
169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM

13537789661 = 0 445 110 131 по BOSCH

Сега последно колата Евро3 или Евро4 е!?


EUR3 е моята, по-горе вин съм посочил.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook