Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Пресен случай. Карам по "Тодор Александров" посока Младост 4 и след светофара на Мак Доналдс от средната лента тръгвам да се престроя в лявата, която е празна. Ей като почна да се върти тая задница. С предишните китайски гуми, с които купих колата, такова нещо не ми се беше случвало. Добре, че бях пуснал ДТЦ-то и системата не беше изключена напълно, че щеше да стане грозно. Не знам доколко е от настилка и гуми, но гумите със сигурност бяха загрели ( бяха изминали поне 15 км) и беше сухо. Като цяло си мисля, че е и до самия модел. Аз лично не бих взел отново Дънлоп.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Едно приятелче кара е46 330 с Фалкън и при прави впечатление, че държат много. Като почне да и раздава газта без дсц само скръцват и колата тръгва.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
С този Falken съм от няколко месеца , взех си ги от един приятел гумаджия с дот14 (чисто нови са около 150 лв бройката ), брутално държат , няма мърдане колата ! Не дава да присвирнат даже... само че направих грешката да ги сложа отзад
предните ми не държат предполагам заради стария дот 10 - континентал спорт контакт





- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
С въпросния Falken FK453 на 255 имам клип на 1ва страница, явно не мога да карам. 

- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
100imenov написа:С въпросния Falken FK453 на 255 имам клип на 1ва страница, явно не мога да карам.
Явно бъркаш моделите на марката.
Моите са 215/40 и не иска да ги върти , а пък колата не е от най - бавните , само умишлено мога да я накарам да си метне дупето
Модела е ZIEX-ZE914
http://www.gumi7.com/bg/tire/87457/FALK ... 0-R17.html

- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Колегата Стоименов явно се е объркал или просто не е видял модела.
FK453 е стария модел, ZIEX-ZE914 им е наследника.
Откакто съм си купил 46цата, за летни имам само ZIEX-ZE914. Купих си 4 чисто нови, предните са на 4 лета, задните са на 2, защото ги смених след като си сцепих едната на магистралата (очаквах, че ще ги приключа благодарение на шпера, но парче барабан от камион изпревари подмяната).
В няколко други теми съм си давал мнението, ще го напиша пак.
Далече съм от мисълта, че това е най-добрата гума, но смело мога да твърдя, че съотношението цена/качество ме удовлетворява напълно. 330ката ми не е от най-бързите, но пък все пак още има душа в нея. Тая гума се държи изключително добре и на сухо и на мокро. Когато са студени сутрин естествено държат малко по-малко, ама като им вкарам температурата нямат никакви проблеми. От друга страна на лъзгавия асфалт, който е наличен в по-голямата част от София си се пързалят, но там сигурно и с верижна машина ще е същото.
Ако не се лъжа, за всичкото това време - 4 и половина лета - съм износил около 2-3 мм от грайфера на предните, задните не съм ги гледал, защото им е само второ лято.
Веднъж даже ходих да изтъркам едни 17ки отзад, а отпред си оставих Фалкените. Маааалко им поизпекох грайфера на борда, но като цяло им няма нищо. Това е следствие на около 30 мин стабилно въртене, за опознаване с шпера
.
Като заключение - освен ако не ми дигнат заплатата тройно и нагоре, не мисля да сменявам марката. Супер доволен съм, държат и на мокро и на сухо, особено когато са топли. Трябва бая зор да им дам на сухо, за да превъртят, спират много добре и най-вече, това което ме интересуваше е, че са с много прогресивно поведение - не си губят сцеплението изведнъж, ами почват да приплъзват по малко и това се усеща, съответно дава ти време за реакция.
FK453 е стария модел, ZIEX-ZE914 им е наследника.
Откакто съм си купил 46цата, за летни имам само ZIEX-ZE914. Купих си 4 чисто нови, предните са на 4 лета, задните са на 2, защото ги смених след като си сцепих едната на магистралата (очаквах, че ще ги приключа благодарение на шпера, но парче барабан от камион изпревари подмяната).
В няколко други теми съм си давал мнението, ще го напиша пак.
Далече съм от мисълта, че това е най-добрата гума, но смело мога да твърдя, че съотношението цена/качество ме удовлетворява напълно. 330ката ми не е от най-бързите, но пък все пак още има душа в нея. Тая гума се държи изключително добре и на сухо и на мокро. Когато са студени сутрин естествено държат малко по-малко, ама като им вкарам температурата нямат никакви проблеми. От друга страна на лъзгавия асфалт, който е наличен в по-голямата част от София си се пързалят, но там сигурно и с верижна машина ще е същото.
Ако не се лъжа, за всичкото това време - 4 и половина лета - съм износил около 2-3 мм от грайфера на предните, задните не съм ги гледал, защото им е само второ лято.
Веднъж даже ходих да изтъркам едни 17ки отзад, а отпред си оставих Фалкените. Маааалко им поизпекох грайфера на борда, но като цяло им няма нищо. Това е следствие на около 30 мин стабилно въртене, за опознаване с шпера

Като заключение - освен ако не ми дигнат заплатата тройно и нагоре, не мисля да сменявам марката. Супер доволен съм, държат и на мокро и на сухо, особено когато са топли. Трябва бая зор да им дам на сухо, за да превъртят, спират много добре и най-вече, това което ме интересуваше е, че са с много прогресивно поведение - не си губят сцеплението изведнъж, ами почват да приплъзват по малко и това се усеща, съответно дава ти време за реакция.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Абе незнам кой се е объркал обаче
Май не само ,че не е наследник ами са в различни категории...та незнам

Май не само ,че не е наследник ами са в различни категории...та незнам
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
А какво му е толкова евтиното на фалкена?Оня ден си купих континентал 5 и цената в моя размер му беше по-добра
А мисля,че няма място за сравнение.

- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Powerslide написа:С този Falken съм от няколко месеца , взех си ги от един приятел гумаджия с дот14 (чисто нови са около 150 лв бройката ), брутално държат , няма мърдане колата ! Не дава да присвирнат даже... само че направих грешката да ги сложа отзадпредните ми не държат предполагам заради стария дот 10 - континентал спорт контакт
![]()
Аз съм със същите гуми и съм повече от доволен в сравнение с предишните ми гуми, които бяха Dunlop.

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Не съм сравнявал по модели, по-скоро поста беше към колегата 
който спомена марката. Относно модела ZE914 който сте го посочили, двете гуми нямат нищо общо като харакетристики, едното е Performance, другото ECOrun. Реално се спрях на този производител и модел поради позитивните коментари на хора от тук с извода, че са подходящи за агресивно каране и дори имат доста добро сцепление без да са загряти, но като ги купих не бях възхитен. Реално и колегата choio който кара със семисликове и казва, че не е доволен, доказва че просто настилката в Сф не става за нищо. Предполагам и аз и той сме си избирали гумите с цел добро сцепление, а не по цена и колко живот има, пък накрая излиза, че обикновенните модели държат повече от перформънсовите.Vanqu1sh

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Обикновена стрийт гума държи повече от всеки семи слик на тази настилка, защото семи слика, за да влезе в оптимална работна температура трябва да види доста повече зор. Настилката е супер гладка и загряване трудно се получава. Възможно най-високият стрийт клас гума от топ марките дава най-добро сцепление за тези условия.

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
In_Memoriam написа:Обикновена стрийт гума държи повече от всеки семи слик на тази настилка, защото семи слика, за да влезе в оптимална работна температура трябва да види доста повече зор. Настилката е супер гладка и загряване трудно се получава. Възможно най-високият стрийт клас гума от топ марките дава най-добро сцепление за тези условия.
Определено си прав...направих грешка с покупката на семи слик очаквайки добро сцепление на кофти софийски асфалт. Реално за за толко време успях може би 1-2 пъти да ги загрея като хората, като ми прави впечатление че и бързо изстиват...смисъл пързаляш ги загряват...правиш старт прилично сцепление...20 скунди на едно място и са чао. Да не говори че ако не са жеги като сега за да ги загрееш трябва да прекаляваш истински а даването на газ...а това в града е меко казано идиотщона. Стигнах до извод че следващата ми гума ще е висок клас стрийт...Сега друг е и въпроса за асфалта ...ако барнат хубав асфалт са ок...но то всяка гума на нов асфалт ще е ок.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Кои гуми разбирате под висок клас стрийт? Защото аз си мисля, че точно този Дънлоп го водят такъв, а пък резултатите с него не са цветущи поне при мен
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
dextuar написа:Кои гуми разбирате под висок клас стрийт? Защото аз си мисля, че точно този Дънлоп го водят такъв, а пък резултатите с него не са цветущи поне при мен
Такава e,но ако наистина както беше писал по горе tread-a е по-висок спрямо старата ще има по-слабо сцепление...но имайте предвид,че тестове на гуми не се прави на софийския асфалт,отделно там където миналата година сте карали няма как качеството на асфалта да е същото и сега....
Преди няколко дена ходих до Гърция през Маказа - от гръцка страна асфалта е чиисто нов,по тези завои на 30+ гр темп абсолютно загрели гуми колата НЕ мърдаше оставям настрана че съм Х drive ,просто седеше залепена...
Ако индекса на гумите ти е Y забрави да я загрееш бързо,това което ми направи впечатление,доста често ей така си проверявам чисто на основа лично впечатление,след тези завои спряхме на границата и гумата беше станала мека наистина мека,може бе зимните не са толкова меки ,което определено е показателно.
Според мен са ви грешни срвненията - а чисто за теста,избираме място - слагаш моите 17ки стария модел на едно и също място и пробваш ,но тази гума иска загряване имай го в предвид
Я снимай параметрите на гумата,че ги няма никъде май да видя интересно ми е спрямо старата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Нови гуми Дънлоп спорт макс 2
Моите са индекс W, специално гледах да не са Y, защото знаех, че няма загряване. Старите Кингстар също бяха W. Треад-а и аз официално не го намерих никъде, но четох едно доста изчерпателно мнение в един английски форум и там бяха го обсъждали, че е толкова точно за да не се изтърква толкова бързо като предходния модел.
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани